VÁNDORLÁS VANDROVKY WUNDERLUST.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
Projekt általános bemutatása
„Kerékpáros Magyarország Program” és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztési lehetőségei Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter.
Pons Danubii EGTC. Rövidítés jelentése: Pons Danubii Korlátolt Felel ő sség ű Európai Területi Együttm ű ködési Csoportosulás.
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ PROGRAMTERVEZET I.Határon átnyúló infrastrukturális természet- és környezetvédelmi fejlesztések II.A határon átnyúló gazdasági kapcsolatok.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Turizmuspolitika Turizmus irányítási eszközei: Turizmuspolitika
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ 1 XI. LOGISZTIKAI FÓRUM FEBRUÁR 18. CENTRALIZÁLT VAGY DECENTRALIZÁLT GAZDASÁG REGIONÁLIS FEJLESZTÉSEK Előadó: Juhász István ügyvezető.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Kerékpáros Magyarország Program Bringázz a Munkába Kerékpárosbarát Település szeptember 16.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 2. workshop: Kerékpáros térség szervezésének módszere.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A tatai források alkalmazkodási célú hasznosítási lehetőségeinek feltárása Dr. Mattányi Zsolt tudományos munkatárs Magyar Földtani és Geofizikai Intézet.
Gyalogtúra útvonalak hálózata a Marosháton Azonosító: DAOP-2.1.1/E Kedvezményezett: Marosháti Kistérség Turizmusáért Egyesület.
1 Foglalkoztatási paktumok helyzete Magyarországon, jó gyakorlatok Örkény június 24.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Népfőiskola a helyi tudás megtöbbszörözésére, a településfejlesztés eszközeként Lakitelek, március 26. Lakitelek, március 26.
Az INTERREG közösségi kezdeményezés 2/C modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
HAS Research Centre for Economic and Regional Studies Dráva régió egységes fejlesztési keretterve DUPLO IPA HU-HR 1101/2.1.4/0014 Suvák Andrea projektvezető,
Agrár-környezetvédelmi Modul Agrár-környezetvédelem, agrotechnológia KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az ÚMVP intézményrendszere
Önkormányzatok turisztikai feladatai
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
A kerékpárút fenntartás szervezeti modellje Magyarországon. Országosan alkalmazható, rugalmas, helyi adottságokhoz illeszthető, de a központi felügyeletet.
A Duna-régió fejlesztése Dávid János. Vízlépcsők a Dunán.
Az ÉARFT és ÉARFÜ élő regionális kapcsolatai. 2 Nemzetközi projektek célja A régiós szervezetek gazdasági kapcsolatainak erősítése A régió lobbi-erejének.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
2005.évi CLXXXIII. törvény a vasúti közlekedésről
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere.
Balaton régió turizmusában
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
Mátrai Balázs vidékfejlesztési szakértő Magyarországi LEADER Központ
„A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program évi Akciótervének pályázati lehetőségei Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Az idegenforgalom lehetőségei a határmenti régióban Dobis Ildikó, Győr,
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Csatlakozása kulturális örökségekhez.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
A ReTInA projekt bemutatása ReTInA nyitókonferencia október 6. Budapest, Magyarország.
Kerékpáros turizmus a szlovák-magyar határ mentén
A pilóta nélküli légijármű rendszerek hatósági tanúsítása
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Lóska János elnök Magyar Lovas Turisztikai Közhasznú Szövetség
Többcélú közösségi terek fejlesztése Agora és térsége 1 TÁMOP /B-12/1C
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Intelligens elektromos kerékpárkölcsönző rendszerek telepítése és üzemeltetése
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
Környezet és közösségek a magyarországi Zöldutakon A fenntarthatóság útján.
Duna Stratégia – Duna menti Kamarák Szövetsége Budapest Kiss Ervin DCCA és BKIK főtitkár.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Gerje-Körút „A közös program”
A határtérség.
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Kerékpáros fejlesztések Zala megyében
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

VÁNDORLÁS VANDROVKY WUNDERLUST

LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Magyar Település- és Területfejlesztők Szövetsége

A DELIZSÁNSZ NYOMÁBAN

A TÖRTÉNETI POSTAKOCSI ÚTVONALAKRA ALAPOZVA A PROJEKT AKCIÓTERÜLETE Postautak – Postaállomások - Lóváltó helyek A PROJEKT AKCIÓTERÜLETE

A projekt lényege: A TÖRTÉNETI KOCSIPOSTA ÚTVONALAK NYOMÁN, A FOGATOLT JÁRMŰ- ÉS LOVAS, VALAMINT GYALOGOS, KERÉKPÁROS, VÍZI (no-motor) TÚRAÚTVONALAK FELTÁRÁSA, KÖZREADÁSA VIDÉKFEJLESZTÉSI ÉS TURISZTIKAI HASZNOSÍTÁS CÉLJÁRA

PROJEKT CÉLJA hogy együttműködések fejlesztésével, minta-rendszerek kialakításával járuljon hozzá a külterületek vitalitásához, biztonságához, az Európai Tájegyezmény megvalósításához – NYITOTT VIDÉK nyújtson adaptálható referenciát a magyarországi és szlovákiai akciós térségek önkormányzatainak, lovas bázisainak, mezőgazdasági, természetvédelmi, erdőgazdasági, határ- és közrendészeti hatóságoknak, továbbá más térségeknek is, a korszerű lovas- és öko-közlekedési, turisztikai infrastruktúra kialakítására, valamint tűzze ki a XVIII-XIX. században működtetett postakocsi főútvonalak mentén - az európai kerékpárút-hálózathoz hasonlóan - az első közép-európai lovas és öko-turisztikai főközlekedési utat, a Magyar - Szlovák Lovas-, Kocsi és Öko Sztrádát, továbbá alapozza meg a létrejött lovas sztrádához csatlakozó más, turisztikai és egyéb komponensű fejlesztéseket,

A PROJEKT TARTALMI ELEMEI: 1. LÉTESÍTMÉNYEK ÉS ADAPTÁCIÓS KNOW-HOW KIALAKÍTÁSA a. b. Útvonalak kitűzése lovas, fogatos és gyalogos, túrakerékpáros, vízi közlekedés számára b. Lovas és fogatos közlekedés, határátkelés technikai feltételeinek kialakítása c. Fogadóállomások (stációk) hálózatba vonása a lovas úthálózat mentén d. Információs, képző és fenntartó központok létrehozása 2. SZABÁLYOZÁS Létesítmények (utak, határátkelőhelyek, állomások, stb.) használatára vonatkozó minta-rendeletek kidolgozása, engedélyezések, település- és terület-rendezési tervek összehangolása, külterületi utak rendezése, stb. Lovas közlekedés szabályozásának összehangolása Lovas közlekedésben résztvevő lovasok, hajtók, lovak oktatásával, vizsgáztatásával, minősítésével foglalkozó bázisok hálózatba szervezése A gyalogos-, túrakerékpárok, vízi útvonal kialakítására, azon való közlekedés szabályozása INFORMATIKAI RENDSZER LÉTREHOZÁSA a. Lovas, fogatos, gyalogos, túrakerékpáros közlekedési jelző tábla-rendszer kialakítása, kihelyezése Térinformatikai és IKT rendszer létrehozása TURISZTIKAI CÉLÚ HASZNOSÍTÁS Közös promóciós és média akciók Tematikus utak, Program-csomagok, Desztináció - menedzsment (Postakocsi-járat, stb.)

A lovas-, kocsi-, öko-sztráda csatlakozik a települések belterületéhez, főközlekedési utakhoz, vasútállomásokhoz, repülőterekhez.

Vándorutak Csatlakozása főpályaudvarokhoz Bratislava Budapest Nítra Miskolc Kosice Győr stb. Vándorutak Csatlakozása főpályaudvarokhoz