HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása
Kaposi László szerint: A dráma olyan csoportos játék- tevékenység, amelynek során képzeletbeli (fiktív) világot építenek fel, ebbe a képzeletbeli világba a résztvevők szereplőként vonódnak be, a fiktív világon belül valós problémákkal találkoznak, s ebből valós tudásra és tapasztalatra tesznek szert.
Az előzetes játékok során több viselkedésmintát kerestünk: Kíváncsiság- érdeklődés Részvétel: önálló kezdeményezés, bevonja a többieket a játékba Fantázia Önállóság- figyelem Érzékenység Szókincs, kifejező készség
A szabadidő hasznos eltöltése A színdarab felépítése egy hosszú, közös munka Fejlődik a szókincs, a kiejtés A szereplők globálisan értik a szituációkat A nyelvtani szabályokat még nem tudja, de a struktúrákat jól használja Nem a bemutató a legfontosabb, hanem az odáig vezető ÚT