1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam 2007.05.20-30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

TANKÖNYVSZÁMLÁZÓ Rövid bemutató. Tanulók adatainak importálásához az xls fájlba rögzítjük az adatokat majd mentés másként csv fájltípusként.
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
TIMSS 2007.
Prezentációkészítés Microsoft PowerPoint.
Windows alapok Fájlkezelés.
Egy példa a könyvtárszerkezetre
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Eszterházy Károly Főiskola ─ Médiainformatika Intézet HTML (HiperText Mark-Up Language) HTML leírónyelvvel írjuk le, hogy a weboldal elemei (képek, szöveg,
KÖRDOKUMENTUM készítése
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Digitális világ – interaktív táblán
Ergonómiai elvek prezentáció készítésekor
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Weszely Orsolya Observans Képzési Szolgáltató Kft.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
A kompetencia alapú oktatásról
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
Egy szövegszerkesztő legegyszerűbb szolgáltatásai
Informatika kimeneti mérés 2008
Informatika bemeneti mérés
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Készítette: Müller Klaudia Mohás Dóra
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Szövegszerkesztés Középszint: 60 perc, 40 pont Emelt szint: komplex feladat részeként (60 perc 30 pont)
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM BEMUTATKOZÓJA
Tanévnyitó szeptember 5. Felnőttoktatási tagozat Budapest IX
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Szövegszerkesztés.
SZOFTVEREK (programok)
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
LEGO Dacta program.
Országos kompetenciamérés
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára, informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak.
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
DARUS a gyermekekért.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Letöltés az internetről
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
REDMENTA Sándor-Kis Anita.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A dia beszúrása a bemutatóba
3. osztályban.
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam

2 Módszertan Feladatlappal Számítógépen megoldható gyakorlati feladat Jósági mutató: 50% felett Minden 10. évfolyamos diákkal megoldatva (kivéve a volt 0. évfolyam,érettségiző része)

3 A részlet feladatból… " névvel wellness büfét szeretnél létrehozni. Feladataid: Készítsd el Wordben a wellness büfé étlapját! Az étlap több oldalból is állhat. Ügyelj az áttekinthetõségre! Az elkészült dokumentumot mentsd el az általad létrehozott "Wellness" könyvtárba etlap.doc néven! Keress az interneten ételrõl készült fényképeket! Használd a keresõprogramok képkeresõjét! A "Wellness" könyvtáron belül hozz létre egy "Képek" nevû alkönyvtárat és a képeket mentsd ide! A képek felhasználásával készíts olyan PowerPoint prezentációt, amely a kirakatba helyezett monitoron futva reklámozza a büfét! Helyezd ezt a fájlt is a "Wellness" könyvtárba, a neve "kirakat.ppt" legyen!

4 Az eredmények osztályonként

5 Megállapítások A tanulók összességében jól teljesítettek A szakiskolásoknak és a szakközepeseknek azonos az óraszáma, a szakközepeseknek nagyobb a tananyaga. A feladat csak a közös részt mérte, ezért nem tér el nagymértékben a szakiskolai és szakközépiskolai eredmény. A 10B vl szk, a volt 0.évf. eredménye nem meglepő, hiszen ők dupla annyi informatika órát kaptak, mint a többiek.

6 Az eredmények feladattípusok szerint

7 Megállapítások A „megtanítható-megtanulható” közvetlen utasításokra épülő feladatok jobban mentek, mint a pontos feladat megoldási útmutató nélküliek. Az utóbbiak a tanult ismeretek önálló alkalmazását várták el a tanulóktól. Az önállós ismeretek alkalmazása sem adott rossz eredményt. A részletekből kiderül, hogy a külalak megfelelő létrehozása volt a gyenge pont, míg a tartalommal elboldogultak.

8 Összegzés Megfelelően teljesítettek a diákok Az önálló gondolkodást, kreatívitást mérő feladatok gyengébben sikerültek a közvetlen feladat megadásos típushoz képest A formai elemek alkalmazásán kell javítani, a funkcionalítás megfelelő Pontosítani kell a megoldókulcsot Pontosítani kell a megíratás körülményeit Nagyobb hangsúlyt kell kapnia a számonkérések között

SzCs Jövőre folytatjuk … Köszönjük a figyelmet! Informatika mk.