Perjésiné Hámori Ildikó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy •címe: Digitális képanalízis •szakirányos tárgy •neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) •előadó és gyakorlatvezető:
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Felvételi jelentkezések I.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
Anyagmérnöki Alapszak
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
WEB-Programozó Felsőfokú Szakképzés kialakítása az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd, dr. Kusper Gábor,
Szabályozási Rendszerek
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
Matematika III. előadások Építőmérnök BSc szak PMMINB313
Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar
Az emberi természet természettudományos vizsgálata
Környezettan alapszak (BSc)
Bemutatkozik a Georgikon
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Informatika MSc képzés problémái Szegedi Informatikai Találkozó 2009 kerekasztal beszélgetés.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Dr. Palásti Kovács Béla BMF-BGK kari főigazgató
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy címe: Digitális képanalízis szakirányos tárgy neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) előadó és gyakorlatvezető:
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
A MECHANIKA TANTÁRGY OKTATÁSÁNAK MÓDSZEREI KÜLÖNBÖZŐ KÉPZÉSI FORMÁBAN Dr. Szász Gábor, Csuka Antal.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Oktatásunk fejlődése az elmúlt negyedszázadban
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Üzleti jog BSc BMEGT55A001 V17.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar, Matematikai Intézet
Üzleti jog BSc BMEGT55A001 E5.
BME Mérnök informatikus alapszak
Készítette: Szabó Tamás
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék Jogelőd intézmény: Pollack Mihály Műszaki Főiskola 1970-1995 Jogelőd intézet: Matematika és Számítástechnika Intézet 1970-1996 Hallgatói létszám: 3179 nappali 1984 levelező Képzés: építőmérnök BSc (8 félév) illetve egyetemi (10 félév) építész egyetemi (10 félév), BSc (8 félév) gépészmérnöki, villamosmérnöki, anyagmérnöki, környezetmérnöki BSc (7 félév) mérnök informatikus BSc (7 félév) Várható MSc: építőmérnök, anyagmérnök, ipari formatervező, településszervező (akkreditálva) mérnök informatikus (akkreditálás alatt) j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék Mérnöki Matematika Tanszék 12 fő oktató ( 6 minősített) Speciális gondok: főiskolából egyetem nagy oktatói terhelés ↔ tudományos munka főiskolai gyakorlati képzés alacsony óraszám↔ BSc megnövekedett tananyag, kis óraszám-növekedés gyenge előképzettségű hallgatók, kevesen akarnak MSc-re menni↔ mindenkinek ugyanazt a matematika anyagot kell elsajátítania j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék Oktatás szervezése: építész, építészmérnök: Matematika I., II. építőmérnök Matematika I, II., III. gépész-, villamos-, anyagmérnök: Matematika I, II., III. környezetmérnök Matematika I., II. mérnök informatikus: Analízis I., II., Bevezetés a számításelméletbe, Lineáris algebra, Valószínűségszámítás és statisztika j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék Oktatási módszerek: Felzárkóztatás: http://matserv.pmmf.hu/matalapok Honlapon felzárkóztató tesztek, ezekből teszt szeptemberben Tananyagok (ppt és pdf formátumban), követelmények, próbazh-k, zh eredmények, fórum a tanszék e-learning felületén. http://matserv.pmmf.hu/e-learning/ Hallgatói konzultáció j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék MAPLE az oktatásban: eszköz és a tananyagot befolyásoló lehetőség fokozatosság szemléltetés előadáson Matematika I. feladatmegoldás néhány gyakorlaton Matematika II. teljes kurzus zh MAPLE-lel is Matematika III. http://www.matserv.pmmf.hu/cadgme j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék Ki tanítson? matematikus ↔mérnök Mit tanítsunk? Gondolkodni! miért↔hogyan Tudjuk-e, kiknek tanítunk? Tudjuk-e, hogyan jár egy mérnök (jelölt) agya? Miért tanítjuk, amit tanítunk az alapképzésben? Tematikák, mélységek, óraszámok egységesítése szakokra, intézményenként. A matematika belső logikája↔a mérnöki tantárgyak igényei Mik lesznek az MSc képzés felvételi követelményei? Mindenkinek meg kell-e ezeket tanítani? j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó

Perjésiné Hámori Ildikó Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar Mérnöki Matematika Tanszék j Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, 2007. március 2-4. Perjésiné Hámori Ildikó