Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
ISKOLASZÖVETSÉGTŐL A KÖZKINCSIG (EGYMÁST GENERÁLÓ KULTURÁLIS HÁLÓZATOK KOM.-EGOM. MEGYÉBEN) DÉR GUSZTÁV Farkasgyepü, ELŐADÁSOMBAN EGYMÁST.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
EGYENSÚLYBAN A VILÁGGAL
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
SEGÍTÜNK,HOGY SEGÍTHESS!
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONT
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
szakmérnök hallgatók számára
ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI SZAKMAI NAPOK
Pedagógiai szakszolgálat
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Példák I. Viszonyszám számítás.
Oktatás-gazdaságtan Oktatás fő finanszírozói 1. Egyének 2. Munkaadók - általános képzés - speciális képzés 3. Állam - extern hatások - oktatási piac tökéletlensége.
1 A évi kistérségi közszolgáltatás-szervezés és ellátás Budaörs Kistérség Többcélú Társulása január 30.
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Információs nap szeptember 8..
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
A munkanélküliség problémája Szabadkán - frissen végzettek álláskeresési problémái - Szekció: Társadalmi problémák a városokban Előadó: Kovács Krisztina.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
főosztályvezető-helyettes
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője

Módszertani Központ tartalmi felépítése  Utazó szakember-hálózat  Pedagógiai szakszolgálat  Terápiás szolgáltatás  Pedagógiai-szakmai szolgáltatás

Ellátás célcsoportja Városi óvodák,iskolák 22 óvoda 17 ált. iskola 3 szakképző iskola Kistérségi iskolák 16 általános iskola

Városi utazó szakember -hálózat Személyi feltételekEllátási terület Ellátás biztosításának formája 3 státusz + 13 fő 12 óvoda 12 ált. iskola 1 szakképző Túlóra: 36 óra Pályázat: 26 óra Ellátott gyermekek,tanulók száma: fő

Városi utazó szakember -hálózat  Kiemelt feladat a team-munka megerősítése  + 6 gyermek ellátása, + 2 utazó  Munkaközösségvezető  Felkészülés az új statisztikai nyilvántartásra  Számítógépes nyilvántartás bevezetése

Városi logopédiai szakszolgálat Személyi feltételekEllátási terület Ellátás biztosításának formája 10 státusz + 2 fő 22 óvoda 14 ált. iskola Túlóra: 53 óra Pályázat: 14 óra Ellátott gyermekek,tanulók száma: fő

Városi logopédiai szakszolgálat  Kiemelt feladat a team-munka megerősítése  Kimaradt: 23 fő, befejezett: 76 fő, folytatás: 574 fő  Felkészülés az új statisztikai nyilvántartásra  Számítógépes nyilvántartás bevezetése

Városi gyógytestnevelés Személyi feltételekEllátási terület Ellátás biztosításának formája 4 státusz + 3 fő 2 óvoda 12 ált. iskola Túlóra: 19 óra Ellátott gyermekek,tanulók száma: 420 fő

Városi gyógytestnevelés  Felkészülés az új statisztikai nyilvántartásra  Szakmai bemutatók  Felkészülés a tavaszi konferenciára  Számítógépes nyilvántartás bevezetése

Városi terápiás szolgáltatás Személyi feltételekEllátási terület Ellátás biztosításának formája 4 fő + 3 fő +6 fő asszisztens 5 óvoda 3 ált. iskola Pályázat : 9 óra Ellátott gyermekek,tanulók száma: 144 fő

Városi terápiás szolgáltatás  Felkészülés a jövő évi igényekre  Kutyás terápia átcsoportosítása  Team munka érvényesítése: gyógytornász-fizioterápis asszisztens  Számítógépes nyilvántartás bevezetése

Intézményünkben nyútott szolgáltatások Óvoda Logopédia: 14 fő 10 óra Terápiák: 22 fő 23 óra Összesen: 36 fő 33 óra Iskola Logopédia: 60 fő 34 óra Gyógytestnevelés: 107 fő 21 óra Terápiák: 115 fő 58 óra Összesen: 282 fő 113 óra Ellátott gyermekek,tanulók száma:318 fő

Külső intézményekben nyújtott szolgáltatások Óvoda Logopédia: 304 fő 133 óra Gyógytestnevelés: 35 fő 5 óra Terápiák: 4 fő 8 óra Utazó gyógyped.: 25 fő 31 óra Összesen: 368 fő 177 óra

Külső intézményekben nyújtott szolgáltatások Iskola Logopédia: 283 fő 100 óra Gyógytestnevelés: 278 fő 51 óra Terápiák: 3 fő 5 óra Utazó gyógyped.: 65 fő 65 óra Összesen: 629 fő 221 óra

A 2005/2006-os tanév I. félévében ellátott gyermekek,tanulók Logopédia: 661 fő 277 óra Gyógytestnevelés: 420 fő 96 óra Terápiák: 144 fő 77 óra Utazó gyógyped.: 90 fő 94 óra Összesen: 1315 fő 544 óra

Pedagógiai-szakmai szolgáltatások Szaktanácsadás Pedagógusok képzése,továbbképzése Akkreditált tanfolyamok Szakmai nyílt napok Fejlesztő és integrációban részt vevő pedagógusok munkaközössége Szülősegítő szolgálat Módszertani kiadványok