Hans Christian Andersen meséinek feldolgozása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Advertisements

Vizuális képességek fejlődése
Kinszki’s art Kinszki Imre müvészete.
Igazgyöngy Alapítvány, október 26. Igazgyöngy Non-Profit Organization – October 26, 2013.
József Attila / / Tóth Márta.
Lelkigondozás Dr.Veres Sándor 1.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Lewis Carol:Alice Csodaországban című meseregényének első három fejezete képregény feldolgozásban.
„Én-fejlesztés a művészetek eszközeivel” tehetséggondozó tábor november november 8. NTP-MR-MPA
Grafika. 2 Mértékek és koordináta rendszer Használjuk a RGB és QBColor függvényeket a színekhez Grafika létrehozása Load/change picture futási időben.
MINTA1 Element of the Theory of the Computation Lecture x. Title.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
VFP programozása report készítése menü készítése dinamikus elemek
Készítette: Keszthelyi Zsolt
Versenyfelhívás! A Városi Könyvtár a Reneszánsz éve és a Népmese napja alkalmából rajzversenyt hirdet az általános iskola 1-2. osztályosai számára. A rajzok.
A műmese.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Kurt Wenner, a világ kevés utcafestőinek egyike eredeti festményeit élőben, közönség előtt készíti. Gazdagon díszített, kézzel festett pasztellképein klasszikus.
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
TERVEZET.
ADOLF HITLER festményei.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Comenius 1. projekttalálkozó iskolánkban A 2006/2007.tanévben elkezdődött a „Barátságok kialakítása mítoszokon és legendákon keresztül” című nemzetközi.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
TCT-RAJZI TESZT Kárpáti Andrea
NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.
Az Internet alkalmazásának lehetőségei Áttekintés.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
YES WE ART! Puppet - player Láposi Terka Team: Gargya Zoltánné  Kapitány Sándorné Barta Beáta,  Kompárné Varga Katalin  Nagy Imréné.
Cesky Tesinben tanultuk… Avagy így jár kézről-kézre az új ötlet
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
4 TEAM 1. Theatre,Play – The Ugly Duckling - A rút kiskacsa 2. Puppet show - The shepherd who speaks the language of the animals Az állatok nyelvén beszélő.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
Meghívó Életed legjobb J-Rock bulijára ! Egész napos J-Rock koncertsorozat, négy Japán Rock együttes közrem ű ködésével!
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
11863 február 27-én született Valenciában, SSzülei korán meghaltak, ezért nagybátyja nevelte. 111 éves korában beiratkozott a School.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Az E-galéria kiállítása Gergely Borbála első önálló tárlata az E-galéria „Tehetségek” című sorozatában december 2 – december 2 – 18.
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
International Olympiad in Informatics
Böde Péter, VÁNDOR MESEÍRÓ, aki bemutatja verseit, meséit.
Az online tárlatvezetés módszere
Henry van de Velde „Arts without frontiers” Hisnyay – Heinzelmann Luca
Vasas Lívia, PhD DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Vasas Lívia, PhD 2016 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
الدكتور. ناصــــر الخـضـور
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD december
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
3. osztályban.
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Public relation at our school
Vasas Lívia, PhD 2019 Témaközpontú irodalmazás, publikációs stratégia, tudományos közösségi hálók Közlési kötelezettség,
Előadás másolata:

Hans Christian Andersen meséinek feldolgozása

Vázlatok A rút kiskacsa című meséből tempera festéssel

A képek A rút kiskacsa című meséhez, visszakaparás technikával, zsírkréta, tempera fedőréteg és hurkapálca segítségével készültek.

A Fémmalac című mese néhány vázlata olajpasztel alappal, visszakaparásos technikával

az anderseni szereplők felhasználásával Saját mese írása az anderseni szereplők felhasználásával Az illusztrációk lino-metszés technikával készültek

Munkáinkból kiállítást is rendeztünk

Készült a budapesti Számítástechnikai Általános Iskola 2. c osztályának munkáiból Segítő tanárok: Orbán Katalin, Novákné Nagy Márta

Előzetes feladatok Andersen élete és kora – önálló kutató munka Az életmű megismerése A mese kiválasztása ( A rút kiskacsa) Állatkerti séta (A hattyú és a kacsa összehasonlítása) Rajzok, festmények készítése különböző technikával Hajtogatás (Origami) Illusztráció készítés Diafilm készítés számítógéppel Saját mese írása Iskolai kiállítás Bábelőadás

Analysis Preliminary tasks Andersen’s biography and era – independent reasearch Preparation Reading Andersen’s fairy tales – for example: The Little Match Girl The Little Mermaid Thumbelina The Ugly Duckling The Emperor’s New Clothes The Snow Queen Analysis Analysis of the fairy tale chosen by the children - The Ugly Duckling Visiting the zoo:comparison of the duck and the swan Visual representation of the experience: drawing, forming clay, origami etc. Dividing the fairy tale by story line (chapters) and seasons Creating illustration: painting, forming wax, computer animation etc. Writing of own fairy tales Exhibition of the pieces of artwork created by the children in the school Puppet show