Lukács Oktatási Központ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Grafológiai előadások Önértékelés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Advertisements

Lukács Oktatási Központ -
MAON Református Diakóniai Központ Grafo-Logos Szolgálat Miskolc
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
Verbális kommunikáció
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Grafológia Rövid ismertető szervezetek részére.
Grafológia speciálisan a gyógyászatban X-tréning
Magyar Írás- Terápiás Egyesület
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Lukács Oktatási Központ -
Az euró története Az Európai Unió tagállamai 1992-ben, a maastrichti szerződésben foglalták írásba a közös valuta létrehozásának gondolatát. Minden, az.
Verbális kommunikáció
Grafológia – SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar
GRAFOLÓGIAI ELŐADÁSOK MOTIVÁCIÓK YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR
MÉRLEGEN: a ”HUMÁNBIZTONSÁG”
Lukács Oktatási Központ -
Lukács Oktatási Központ -
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
A nevelés története Bevezetés. Rendszertani felosztás.
Grafológiai előadások térszimbolika Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Grafológiai előadások Munkavégzés Ybl Miklós Építéstudományi Kar
Lukács Oktatási Központ -
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
„Nagyító alatt” A GrafoKom - projektek során használt írásvizsgálati metódusról.
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
Magasabbrendű idegtevékenység
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
1 “Oly távol vagy tőlem és mégis közel...” Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a hazai választók körében Göncz Borbála – Hegedűs István „Részvétel.
Várnai Péter: Hit – hivatás - hűség április
ESZMÉNY, CÉL, FELADAT A NEVELÉSBEN
A pszichikumról általában
Személyiségünk a betűkben
A csillagászat keletkezése
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
Az emberi agresszió.
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
FD - FEJLŐDÉSI DISZKALKULIA vizsgálata és terápiája DL lapokkal
Klages személyiségelmélete
A Neumann – galaxis Don Quijote-éi?
Jelen és jövő A Budaörsi Nevelési Tanácsadóban. Mi történik a Nevelési Tanácsadóban? Vizsgálunk Szakvéleményt írunk Terápiát végzünk, gyógyítunk (rajz,
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
A Grafobúvár ünnepi kínálata. Hogyan hat Rád a négy őselem? Tűz, víz, levegő és föld: Az ember személyiségét ez a négy alapelem határozza meg. A négy.
Mire jó a grafológia? Grafológia a cégek humánpolitkájában Előadó:
GRAFO-LIFE hatékony segítség a mindennapokban. GRAFO-LIFE A hétköznapokban felmerülő stressz- és krízishelyzetek három csoportba vezethetőek vissza: 1.
„Betűtestet öltött lélek”
Az alapvető kommunikáció
Magasabb rendű idegtevékenység
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
A TECHNIKA TANTÁRGY TÖRTÉNETI ELŐZMÉNYEI
A web site minősítése Források: Bokor Péter szakdolgozata (2002) és a benne megadott hivatkozások: Dotkom Internet Consulting: Üzleti weboldalak elemzése,
Szegmentáció & pozicionálás.
Vigyázat: minden üzenet!
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
METAKOMMUNIKÁCIÓ Vigyázat: minden üzenet!!!. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja,
Belépés a hálózati/virtuális információs világba
MISSION IMPOSSIBLE a legelőn
Magasabbrendű idegtevékenység
Magasabb rendű idegtevékenység
Az euró története Az Európai Unió tagállamai 1992-ben, a maastrichti szerződésben foglalták írásba a közös valuta létrehozásának gondolatát. Minden, az.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
A nonverbális kommunikáció. A kommunikáció eloszlása Forrás: C3%A1ci%C3%B3&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah.
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu „Higgyél azoknak, kik keresik az igazat, kétkedj azokban, akik megtalálták!” André Gide

A kézírás a személyiség tükre Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézírás a személyiség tükre A kézírás agyi vezérlésű tevékenység: akár a szájunkkal is képesek vagyunk írni.

A grafológia története Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A grafológia története A grafológia története az ókorba nyúlik vissza. Amióta létezik az írás, azóta figyelik a személyiséggel való kapcsolatát.

A kézírás a személyiség tükre Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézírás a személyiség tükre Olyan kifejező mozgás, mint a testbeszéd: gesztusaink papíron rögzült lenyomata. Megjelenik benne magabiztosságunk vagy félszegségünk egyaránt.

A kézírás a személyiség tükre Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézírás a személyiség tükre Láthatóvá válik általa személyes tempónk, dinamizmusunk

A kézírás a személyiség tükre Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézírás a személyiség tükre Az aláírásnak máig azonosító szerepe van. Kézírásunk személyes, egyedi jellege vitathatatlan.

Kifejező mozgásaink, gesztusaink megjelennek az írás dőlésében is. Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Kifejező mozgásaink, gesztusaink megjelennek az írás dőlésében is. tolakodó érdeklődő tárgyilagos védekező viszony

A grafológiai gondolkodás alapja a tér szimbolikus értelmezése Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A grafológiai gondolkodás alapja a tér szimbolikus értelmezése F E N T Szellemi, tudatos ÉN EGO múlt J O B B A L TE külvilág jövő Ösztönös, tudattalan, anyagi L E N T

A tér szimbolikus értelmezése a kézírás három zónájában Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A tér szimbolikus értelmezése a kézírás három zónájában Felső zóna Közép zóna Alsó zóna Szellemi Gyakorlati Ösztön Az egyes zónák hangsúlya a személyiség irányultságát tükrözi

Védelem, elzárkózás Kupola Esernyő Kalap Búra Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 1. Az árkád, boltív, mint szimbólum Védelem, elzárkózás Kupola Esernyő Kalap Búra

Befogadás, nyitottság Csésze Serleg Pohár Tál Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 2. A kehely, girland, mint szimbólum Befogadás, nyitottság Csésze Serleg Pohár Tál

Akarat, fegyelem,merevség Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Az egyes formák is szimbolikus jelentést hordoznak: 3.A szög, mint szimbólum Akarat, fegyelem,merevség

Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Vigyázat! A grafológus több száz írásjelet és azok összefüggéseit vizsgálja ! Vonal minőség tömb Nyomás erősség dőlés margók ékezet Sor irány Vég-vonal Kezdő vonal Sor távolság kötésmód Szó távolság Betű méret

A grafológia mai ágazatai Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A grafológia mai ágazatai A grafológia mai ágazatai Munkahelyi grafológia: kiválasztás, team építés, karriertervezés Pályaválasztási grafológia Pedagógiai grafológia Párkapcsolati, párválasztási Diagnosztika és terápia Kriminalisztikai grafológia Eszköz az önismerethez

Teljes személyiségképet nyújt Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Miért előnyös a grafológia alkalmazása más emberismereti módszerekkel szemben? Teljes személyiségképet nyújt Az írást, mint automatizált készségszintű tevékenységet vizsgálja Objektív A képességek szelektív módon is vizsgálhatók Nem szükséges személyes jelenlét a vizsgálathoz

A kézíráselemzés etikája és feltételei Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu A kézíráselemzés etikája és feltételei Etikai feltételek Az írás készítőjének írásos hozzájárulása az elemzéshez A személyiségjogok szigorú tiszteletben tartása Technikai feltételek A/4-es teleírt lap megszólítással és aláírással Jó minőségű golyóstoll vagy töltőtoll használata Az elemzéshez szükséges adatok Az írás készítőjének neme, életkora, iskolai végzettsége, domináns keze

Lukács Oktatási Központ www.grafologia.hu Köszönöm a figyelmet!