Jogi paradigmaváltás Örök és változtathatatlan alkotmányra épül ő jogrendszer a diktatúra igénye szerint változó alapú jogrendszer helyett Alapok a három.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer „Állami jelképekről és ünnepekről” szóló, 3. főtörvény Szent Korona alapú jogrendszer.
Advertisements

A JOGHARMONIZÁCIÓ. Az államok konszenzusa alapján elfogadott, szerződéses és szokásjogi magatartási normák összessége, amelyek a nemzetközi jogalanyok:
Nem anyagi érték (Kultúra, tudomány) A hagyomány, a művészet és a tudomány értékteremtő erő, vagy díszlet? – Életet adó gyökér, vagy karanténbeli őskövület,
A környezetvédelem intézményrendszere
Powerpoint Templates. Page 2  Tehetetlenek  Sajnálatra méltóak  Nem tudnak önmagukról gondoskodni  Nem képesek tanulni  Nem tudnak dolgozni  Az.
Közigazgatási alapismeretek
ENSZ Egyezmény a Fogyatékossággal Élő Személyek Jogairól Diszkriminációk a társadalomban és jogi kezelésük.
Az állam a nemzetközi jog alanyaként Állam = szervezett politikai közösségnek alávetett terület és népesség Állam: a nemzetközi jog (NJ) egyetlen alanya.
12.4 A választási rendszer. A helyi önkormányzatok feladatai, szervezetei és működésük. Középszint A választójog: az általános, egyenlő, közvetlen és titkos.
Az évi LXV. törvény a helyi önkormányzatokról
Munkavédelmi előírások rendszere
Szabálysértési méltányossági kérelem
Az Európai Unió intézményrendszere Unger Anna december 1.
A KÉPVISELETI DEMOKRÁCIÁK
Államszervezet és közigazgatás
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Államtitkári Kabinetfőnök Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
A POLGÁRMESTEREK VÉDELMI IGAZGATÁSI FELADATAI A JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN MISKOLC, JÚNIUS 06. FAZEKAS GYÖRGY ALEZREDES.
Alkotmány és alaptörvény Kormányzati és politikai döntéshozatal  kurtán 2012.
alkotmány – állam- és kormányformák
Köszöntő avagy néhány mondat a felsőoktatásról. Adatkezelés a felsőoktatási intézményekben Bakonyi László elnök, Oktatási Hivatal.
1 A hulladékgazdálkodás szabályozásának eszközrendszere Dr. Dióssy László c. egyetemi docens.
Gazdasági jog III. Előadás Általános szabályok A Gt. általános része.
A Magyar Köztársaság alkotmányos berendezkedése évi XXXI. törvény parlamenti uralom kisebbségi vétó erősítése ellensúlyok – AB erős helyzete 1990.
Nemzeti Területfejlesztési Hivatal A RÉGIÓÉPÍTÉS ÉVE ,3 MILLIÁRD FORINT ÁTADOTT FORRÁS A RÉGIÓKNAK március 17. Kormányszóvivői sajtótájékoztató.
Transzparencia, információszabadság és közérdekű adatok nyilvánossága Dr. Fazekas Judit Igazságügyi Minisztérium európai uniós ügyekért felelős helyettes.
A helyi önkormányzatok az Alaptörvényben
A JOGI SZEMÉLY ÁLTALÁNOS SZABÁLYAI
A Nemzeti Civil Alapprogram szervezeti felépítése, feladat- és hatáskörök Előadó: dr. Ugron Gáspár.
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer Alaptörvény - vázlat Alaptörvényvázlat.
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer „Az államhatalom gyakorlásáról” szóló, 1. főtörvény.
Veled Európa, de nélküled EU! Alkotmányozás, jogrendszer Miben különbözik a Szent Korona eszme értékrendje a globalista értékrendtől?
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer AlkotmányAlkotmány – Rövid szövegRövid szöveg.
Nemzetiség A nemzetiség a természetes különbözőség egymást erősítő, szerves egységének része, vagy a gyűlöletkeltéssel szított megosztottság szétszakítottság.
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer Rövid indoklás.
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer Alaptörvény szintű főtörvények.
Országos népszavazás és népi kezdeményezés
A normák kialakulása és szerepük a társadalom életében
Polgári Légiközlekedési Hatóság
A FELNŐTTKÉPZÉSI TEVÉKENYSÉG FOLYTATÁSÁNAK ENGEDÉLYEZÉSE 2013
Nem anyagi érték (Kultúra, tudomány) A hagyomány, a művészet és a tudomány értékteremtő erő, vagy díszlet? – Életet adó gyökér, vagy karanténbeli őskövület,
Az Identitás Erősítése a Maros Megyei Iskolákban Civil Elkötelezettség Mozgalom (CEMO)
Alapfogalmak, definíciók ÁVF Civil társadalom és nonprofit elméletek 1.
Állampolgári jogok és kötelességek
Megpályázható tevékenységek BM/9674-2/2011. sz. nyílt pályázati felhívás alapján Európai Integrációs Alap dr. Gyöngy Anna BM EUEFO.
Alkotmányos Ellenállás! Konferencia a Magyarok Házában Budapest Szelek havának 11. napja A Szent Korona Értékrenddel közvetített Történelmi Alkotmány.
Közigazgatási Jog 4. Európai Közigazgatás, 11. előadás november 23. Témakörök: 5. Az EU jogrendszerének közigazgatási alapjai 5.1. Az EU jogrendszerének.
Jogi alapfogalmak. Társadalmi normák A társadalmi normáknak nevezzük az emberek életét, tevékenységét meghatározó magatartási szabályok összességét, amelyeknek.
Az adatvédelem szabályozása
KÉPVISELET A POLGÁRI PEREKBEN
ÁLLAMTAN I.A magyar államszervezet II.Az egyes szervtípusok III. A jogforrási hierarchia.
A LAPTÖRVÉNY, A MAGYAR KÖZJOGI ÉS AZ ÖNKORMÁNYZATI RENDSZER.
Rendszerváltás Diktatórikus államberendezkedés demokráciává alakul Magyarországon ezt a folyamatot rendszerváltásnak nevezzük. Magántulajdon Hosszú,
Az Európai Unió gazdasági joga III. Dr. Nagy Csongor István egyetemi docens.
Alkotmányjog 2. A köztársasági elnök.
ÁLLAMTAN I.A magyar államszervezet II.Az egyes szervtípusok III. A jogforrási hierarchia.
Önkormányzat és állam.
A közigazgatási eljárás II.
Az ügyészi szervezet és feladatok
Az alkotmány és az alkotmánybíróság.
4. Az Alkotmány.
Alapvetés, az emberi jogok rendszere
Dr. Kováts Beáta Főtanácsadó, Alkotmánybíróság l l l
Készítette: Dr. Domonkos Endre (PhD)
Érvényesség, hatály, alkalmazhatóság
A jogforrási rendszer II.
Nemzetközi magánjog II.
A helyi önkormányzatok feladatrendszere és költségvetése
AZ EURÓPAI UNIÓ JOGA NKE.
Előadás másolata:

Jogi paradigmaváltás Örök és változtathatatlan alkotmányra épül ő jogrendszer a diktatúra igénye szerint változó alapú jogrendszer helyett Alapok a három radikális lépés megtételéhez Nyomtatható változat A Továbbadás Szere

A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás Az új világtörténelmi korszak paradigmája (gondolkodási módja) a Szent Korona

Ne ellenséget lássunk a másik emberben, hanem vegyük észre benne a társat, akivel együtt el tudjuk érni Magyarország Újjászületését! Ne azt lássuk, hogy célunkat miért nem lehet elérni, hanem találjuk meg azt a módot, amivel elérhetjük! A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Nyilvánvaló, hogy a Teremtő (Alkotó) akaratának (Alkotmányának) érvényesítése létérdeke az emberiségnek. A társadalmi együttélés rendszere a Föld egészére vonatkozóan ugyanazon alapon áll. Ez az alap biztosítja, hogy az Alkotás az Alkotó (Teremtő) szándéka szerinti célt szolgálva fejlődjön, amit a működést meghatározó Alkotmány foglal magában. Ez a cél a különböző közösségek (családok, települések, országok, földrészek) összehangolt fejlődése a szabadság érvényesülésével, amelyet - a fejlődés folyamatosságát (atyai eleink hagyományát) a minden teremtményre minden teremtmény által gyakorolt együvé-tartozás nyitottságával - a szeretet biztosít. Ennek megfelelően az Alkotmány a közösség (Földrész, állam) és az azon élő emberek szabadságát jelenti, biztosítva annak tulajdon- és birtokszerzési, valamint jogi feltételeit, továbbá kötelezővé téve annak megvédését. A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

A Teremtő (Alkotó) az anyagi világ akarata szerinti uralásának és formálásának gondolkodási módját (paradigmáját) a Szent Koronával adta át az embernek. A különböző nemzetek kultúráinak összehangolt érvényesüléseként természeti és életfeltétel-biztosítási (ökológiai és ökonómiai) egységet alkotó területen élő emberek érdekközössége, az állam akkor működik a Teremtő célja szerint, ha társadalmi kapcsolatrendszerének alapjaként elfogadja és alkalmazza az Alkotmányt. Egy-egy államban érvényesülő gondolkodási mód alapját tehát akkor lehet az állam Alkotmányának tekinteni, ha az az Alkotó céljával való azonosulást fejezi ki az adott közösség hagyományainak folyamatosságában. Ugyanígy egy Földrészen érvényesülő gondolkodási módot akkor lehet a Földrész Alkotmányának tekinteni, ha az az Alkotó céljával való azonosulást fejezi ki az adott Földrész hagyományainak folyamatosságában. A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Ezért minden állam és minden Földrész Alkotmányossága arra a hagyományra élül, amely az Alkotó céljával azonos, ezért nem történelmi, hanem gondolkodási mód (paradigma) szerinti folyamatosságot jelent az Alkotmány jogfolytonossága. Az a tény, hogy a Teremtő (Alkotó) célját a magyarság őrizte meg a Szent Korona örökségében, azt jelenti, hogy az Istenszülő feladatából részesültünk azzal, hogy a Szent Korona Értékrenddel megteremtett állammal mintát adjuk az emberiségnek az emberi életre. (Magyar Küldetés)”[i][i] [i] „Rendszerváltást, vagy mintha-rendszerváltást?” - [i] A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Alkotmány: Általában egy ország alaptörvénye. Formai megközelítésben a jogforrási rendszer csúcsa, melyet különleges eljárási rendben alkotnak meg. Történetileg az alkotmányoknak két fő típusa alakult ki: a történeti (más néven íratlan) és a kartális (más néven írott) alkotmány. A történeti alkotmány a különböző történeti időszakokban elfogadott törvények és kialakult szokások, szabályok, jognyilatkozatok összessége, amelyek az államhatalom gyakorlásának és az alapvető állampolgári jogok tartalmának kérdéseit szabályozzák. Ilyen alkotmánya volt Magyarországnak 1949-ig. Ezt hívták ezeréves alkotmánynak. A kartális alkotmányt alaptörvénynek tekintik, amellyel nem lehet ellentétes egyetlen más – az adott országban megalkotott – jogszabály sem. Az írott alkotmányt vagy alkotmányozó nemzetgyűlés vagy a legfelsőbb képviseleti szerv (parlament, Országgyűlés) fogadja el (esetleg népszavazás erősíti meg). (Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ - Közigazgatási alapvizsga A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Az alkotmánytervezetet március 14-én töltöttem le a fenti címről, ahol már elérhetetlen. A lementett cím: A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Az amerikai Egyesült Államok népének Függetlenségi Nyilatkozata VÉGSZÓ Így szól az amerikai nép függetlenségi nyilatkozata. A Nyilatkozat szövege egyszerű, világos és félreérthetetlen. Intézményesen biztosítja azt az életformát, amelyet a pioneerok megszoktak és megszerettek. Nem mond nagy szavakat, nem ígér elérhetetlent. De amit ígér - éspedig az élethez s a szabadsághoz való jog mellett, az emberiség történetében intézményesen első ízben, a boldogsághoz való jogot, - mindezideig valóban biztosította népének. A Magyar Amerikai Társaság megbízásából kiadja RÓZSAVÖLGYI ÉS TÁRSA BUDAPEST A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

1949. évi XX. törvény A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ALKOTMÁNYA 2/A. § (1) A Magyar Köztársaság az Európai Unióban tagállamként való részvétele érdekében nemzetközi szerződés alapján - az Európai Uniót, illetőleg az Európai Közösségeket (a továbbiakban: Európai Unió) alapító szerződésekből fakadó jogok gyakorlásához és kötelezettségek teljesítéséhez szükséges mértékig - egyes, Alkotmányból eredő hatásköreit a többi tagállammal közösen gyakorolhatja; e hatáskörgyakorlás megvalósulhat önállóan, az Európai Unió intézményei útján is. (2) Az (1) bekezdés szerinti nemzetközi szerződés megerősítéséhez és kihirdetéséhez az országgyűlési képviselők kétharmadának szavazata szükséges. Az Unió hatásköreinek gyakorlása érdekében az intézmények rendeleteket, irányelveket, határozatokat, ajánlásokat és véleményeket fogadnak el. A rendelet általános hatállyal bír. Teljes egészében kötelező és közvetlenül alkalmazandó valamennyi tagállamban. Az irányelv az elérendő célokat illetően minden címzett tagállamra kötelező, azonban a forma és az eszközök megválasztását a nemzeti hatóságokra hagyja. A határozat teljes egészében kötelező. Amennyiben külön megjelöli, hogy kik a címzettjei, a határozat kizárólag azokra nézve kötelező, akiket címzettként megjelöl. (Lisszaboni Szerződés II. rész 288. cikk) A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

A jogrendszer a logika és a jog egységére épül. 1. Logikai indoklás Az arisztotelészi hármas kérdésre adott válasz: a./ Miért? Magyarország szabadságáért – Szabadság alkotmánya b./ Mit? A szabadság feltételeinek biztosításával – Alaptörvény c./ Hogyan? - A kettős egységű hatalomgyakorlással – 1. főtörvény - A néphatalom érvényesítésével – 2. főtörvény - A nemzeti önbecsülés és önazonosságtudat folyamatos életben tartásával – 3. főtörvény A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

2. Jogi indoklás A jelenlegi alkotmányos és jogalkalmazási válság megoldását a Történelmi Alkotmány jogfolytonosságának visszaállítása jelenti, és erre, mint alapmintára (paradigmára) épülve kell létrehozni a jogrendszert. A jog rendszerét rendszerelemek alkotják, amelyek egymással logikai, jogi és tárgykör szerinti kapcsolatban vannak. A rendszerszemléletnek megfelelően kell a jogrendszer különböző szintjeit nevükben is különbözőképpen jelölni. Az alapminta által meghatározott gondolkodási mód váltás (paradigmaváltás) néhány következménye: a./ A törvények (a társadalmi együttélés részletes szabályai) egymással alá-fölérendeltségi viszonyban vannak, ezért „főtörvény” és „résztörvény” a megnevezésük. b./ A jogszabályok alkotása zárt logikai rendszerben történik, a döntési helyzet kialakulásától a határozathozatalig. A közérdekű adatok megismerése és az alapján történő döntési helyzet felismerés – ennek következtében jogszabályalkotás kezdeményezése például népszavazás eredményeként – minden ember alapjoga. c./ Mivel a nemzetközi szerződések a jogrendszer részei, azok hatályba léptetése, vagy megerősítése a jogszabály-alkotási folyamatnak megfelelő. d./ A magyar nyelv használata kizárólagos minden jogszabály esetén. Amennyiben a jogalkotás folyamatában részt vevők úgy döntenek, a magyar kifejezés mellett zárójelben az idegen kifejezést is alkalmazni lehet.

A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás 2.1 A Szabadság Alkotmánya a Szent Korona értékrend logikai rendszerének alapja, Magyarország és az egyetemes magyarság szabadságát, annak feltételeit és védelmének eszközeit határozza meg. 2.2 Az Alaptörvény azokat az irányelveket tartalmazza, amelyek a./ a szabadság lelki-, szellemi- és anyagi feltételeit biztosítják és b./ meghatározzák azokat az eszközöket, amelyek a szabadság és feltételei megvédéséhez szükségesek. 2.3 „Az államhatalom gyakorlásáról” szóló, 1. főtörvény a kettős egységű hatalomgyakorlást határozza meg. A „kettős egységű hatalomgyakorlás” is az új alapminta (Szent Korona értékrend) által kiváltott gondolkodási mód váltás következménye, és azt jelenti, hogy a jogalkotás és a jogalkalmazás, vagyis az irányítás és a végrehajtás egymással örök kapcsolatban álló, ezáltal egymást kiegészítő egység. (Ez az alapja a Szent Korona Önigazgatási rendszerének, amelynek gyenge másolata a „Mátrix elvű” irányítási rendszer.) Ebből a gondolkodási mód váltásból ered néhány jellemző következmény: a./ Az állampolgárság több minőséget jelent: - a Szent Korona tagjai (államalapító és államalkotó nemzetek) minden jogot gyakorolnak, és minden kötelezettséget viselnek, - a Magyarországon vendégjoggal élők és a Magyarországon tartózkodó idegen állampolgárok nem vehetnek részt az államhatalom gyakorlásában, ezért nem rendelkeznek a választás és választhatóság jogával.

b./ Az államhatalom gyakorlásának első számú letéteményese a közvetlen népakarat, amely az államirányítási és a végrehajtó szervezeteket választja és azok tevékenységét állandó ellenőrzése alatt tartja, gyakorolja a bármikor történő beavatkozás jogát abban az esetben, ha az irányítás vagy a végrehajtás megsérti a Szent Korona értékrendjét. c./ Az elöljáró (eddigi szóhasználat szerint: közhatalom gyakorló) minden szinten teljes egyszemélyi felelősséggel tartozik tevékenységéért, hivatalát kötött megbízatással gyakorolja, vagyis az őt megválasztók akarata visszahívhatja tisztségéből, és a választók érdekeinek megsértése hazaárulásnak minősül. Ennek az a feltétele, hogy a közérdekű adatok megismerési joga gyakorlásának feltételeit az elöljárók a Szent Korona minden tagja számára biztosítsák. Amennyiben valamilyen államérdek érvényesítése azt kívánja, hogy egyes adatokat rövid ideig titkosítani kell, az általa érintett tárgykörben a jogalkotás a titkosítás idejére felfüggesztődik. A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

2.4 A „Nemzetgyűlési tagok, Magyarországot nemzetközi szervezetekben képviselők, valamint Országgyűlési- és az Önkormányzati képviselők választásáról” szóló 2. főtörvény jellemzője, hogy a./ egy alapválasztás van, amikor a legfőbb elöljáró testületeket és elöljárókat megválasztják a Szent Korona tagjai, b./ a választás nem pártrendszerben, hanem a népakarat befolyás nélküli megnyilvánulásával történik, c./ a népakarat közvetlen gyakorlása népszavazással és a jogalkotási, igazgatási és végrehajtási feladatok közvetlen ellenőrzésével, ez alapján döntésbefolyásoló beavatkozással történik, ennek megfelelően a népakarat megnyilvánulásának semmilyen korlátja nincs. 2.5 A „Magyarország jelképeiről és ünnepekről” szóló 3. főtörvény a./ kötelezővé teszi Magyarország jelképeinek használatát minden elöljáróság részére, b./ lehetővé teszi mindenki számára a Szent Korona jelképeinek használatát, a nemzeti önbecsülés és önazonosságtudat erősítése céljából. A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

A jogrendszer felépítése Alkotmány Alaptörvény Alap- törvény szintű főtörvény Nemzet- közi szerződés Főtörvény (Az emberi alapjogok és kötelezettségek, Az államigazgatás, A családjogi, Vallás- és művelődésügyi, Az egészség, A gazdasági, A természet-kapcsolat, A büntető) A társa- dalmi csoportok főtörvénye 1. Hatalom- gyakorlás,Hatalom- gyakorlás 2. VálasztásVálasztás 3. Jelkép, ünnepJelkép, ünnep Magyarország és egy másik EK ország (bilateriális) vagy több EK- ország (multi- lateriális) közötti szerződés Résztörvények Önkor- mányzati rendeletek Kormány- rendelet Résztörvények A bilateriális és multilateriális szerződést hatályba léptető jegyzőkönyv Jogszabály végrehajtási utasítása Miniszteri rendelet Jogszabály végrehajtási utasítása A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Az államhatalmi szervezetek választása Népakarat nyilvánítás VálasztásNépszavazás AlapválasztásIdőközi választás Nemzetgyűlés Első (Alkotmányozó)Évenkénti rendszerességű Magyarország elnökeMiniszterelnök Nemzeti TanácsKormány Honvédelmi TanácsOrszággyűlés BíróságÜgyészségAlsóházFelsőház Legfelsőbb Bíróság elnöke Legfőbb ügyészAlsóház elnökeFelsőház elnöke Állami Számvevőszék Magyar Nemzeti Bank Települési önkormányzatok Társadalmi csoportok önkormányzatai Államhatalmi szervezetek A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya Annaka Küldetésnek a teljesítéseként, amelyben a Teremtő kegyelme a Szent Koronával az Istenszülő feladatának részesévé tette az egyetemes magyarságot, annaka kötelességnek a teljesítéseként, amellyel a Teremtő az Istenszülő feladata ránk kegyelmezett részének hagyományainkban alapuló visszaállításával bízott meg bennünket, és annaka felismerésével, hogy az Istenszülő ránk kegyelmezett feladatai teljesítését akadályozó erőszak nemzetünk és az emberiség végveszélyét jelenti, A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

kinyilvánítjuk, és ez által Alkotmányként törvénybe iktatjuk azon akaratunkat, hogy Magyarország Szabadság Alkotmányát életünket, az anyagtalan- és az anyagi élő- és élettelen világgal való kapcsolatainkat örökké és változtathatatlanul meghatározó, alapvető értékrendjeként jogfolytonosságába visszahelyezzük. Akaratnyilvánításunkkor az a hit sugallta tettünket, hogy a Föld, a Levegő, a Víz és a Tűz, mint a négy életfeltétel-meghatározó alapelem, magában foglalja az anyag - Lélek Fénye által vezetett - uralásának és alakításának feltételeit, így ezek tiszteletben tartása minden emberi fejlődés alapja, Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

az a hit irányította szándékunkat, hogy az anyagtalan- és anyagi világ egységének visszaállítása az emberiség továbbélésének alapfeltétele, az a hit vezetett bennünket, hogy a szabadság alapja minden anyagtalan-, valamint anyagi élő és élettelen Teremtmény iránti szeretet, valamint őseink emberi társadalmat meghatározó értékeihez való hűség. Akaratunk és hitünk szerint Magyarország a Szent Korona Országa, amely a Boldogasszony örök oltalma alatt él, és szerves egységben létezik az emberiség egészével. Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

1. § (1) Magyarország örökké szabad. 2. § (1) A kötelezettségek és jogok egységében a Szent Korona minden tagja egy és ugyanazon szabadságot élvez, amely nem szűntethető meg és nem korlátozható. (2) A Szent Korona tagja: a./ az államalapító magyar nemzet tagja, bárhol él a világon, valamint b./ az államalkotó nemzetek tagjai, ha a Szent Korona Országának területén élnek Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

3. § (1) Ami a Szent Korona Országa földjén, földje alatt és földje felett van, a Szent Korona örök és elidegeníthetetlen alkotórésze, amelyet csak a Szent Korona másik alkotóeleme, a Szent Korona tagjai birtokolhatnak. (2) A birtokos jogai azonosak a tulajdonjoggal, kivéve: a.) Nem semmisítheti meg a birtokot. b.) Nem változtathatja meg a birtok rendeltetését. c.) Csak a Szent Korona tagjára ruházhatja át (örökítheti) a birtokjogot. 4. § (1) Minden magyar érték a magyar érdekeket szolgálja. Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

5. § (1) Mindazzal szemben, aki megsérti a Szent Korona értékrendjét, a Szent Korona minden tagjának nemcsak joga, hanem kötelessége ellentmondani és ellenállni. (2) A Szent Korona értékrendjének megsértését jelenti: a./ az állam szabadságának, b./ a Szent Korona tagjai egyéni vagy társadalmi csoportot érintő szabadságának, c./ a birtoklás szabályának, d./ a vendégjog szabályainak, e./ a tevékenység végzésével kapcsolatos szabályok megsértése, veszélyeztetése és minden erre irányuló magatartás. Magyarország Szent Korona eszme szerinti Szabadság Alkotmánya A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Alaptörvény Kezdeményező Döntéselőkészítés, jogszabály tervezet előterjesztése ElfogadóDöntéshozóEllenőrző Alaptörvény Alkotmány, Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezdeményezés Magyarország Elnöke Nemzet- gyűlés Magyarország Elnöke Nemzeti Tanács Alaptörvény szintű főtörvény Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezdeményezés Magyarország Elnöke Nemzet- gyűlés Magyarország Elnöke Nemzeti Tanács Főtörvény Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezdeményezés Országgyűlés Felsőházának Elnöke Országgyűlés alsóháza Magyarország Miniszter- elnöke Nemzeti Tanács A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Alaptörvény Kezdeményező Döntéselőkészítés, jogszabály- tervezet előterjesztése ElfogadóDöntéshozóEllenőrző Résztörvény Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezde- ményezés Országgyűlés Felsőházának Elnöke Ország- gyűlés alsóháza Magyarország Miniszterelnöke Nemzeti Tanács Jogszabály végrehajtási utasítása KormányMiniszter Ország- gyűlés alsóháza Miniszter Nemzeti Tanács Kormány- rendelet Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezde- ményezés Magyarország Miniszterelnöke Kormány Magyarország Miniszterelnöke Nemzeti Tanács Miniszteri rendelet KormányMiniszterKormányMiniszter Nemzeti Tanács A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Alaptörvény Kezdeményező Döntéselőkészítés, jogszabály tervezet előterjesztése ElfogadóDöntéshozóEllenőrző Települési önkormány- zati rendelet Önkormányzat, Népi kezdemé- nyezés Polgármester Települési Önkormányzat Polgármester Nemzeti Tanács Országvédel- mi terv Nemzeti TanácsHonvédelmi TanácsNemzetgyűlés Magyarország elnöke Nemzeti Tanács Rendkívüli intézkedés- eket bevezető rendelet Nemzeti TanácsHonvédelmi TanácsNemzetgyűlés Magyarország elnöke Nemzeti Tanács Nemzetközi szerződés Kormány, országgyűlési képviselő, Népi kezdemé- nyezés Nemzetgyűlés Elnöke Nemzetgyűlés Magyarország Elnöke Nemzeti Tanács A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Résztörvények kidolgozása, tisztségviselők kiválasztása Alaptörvény – Hatalomgyakorlási – Választási főtörvények Települési törvény készítés Járási törvényt készítenek a települési éltalános és szakterületi küldöttek Megyei törvényt készítenek a járási éltalános és szakterületi küldöttek Települési elöljárók jelölése, Járási általános küldött és szakterületi küldöttek választása A járás alsóházi képviselőjének kiválasztása, megyei általános küldött és megyei szakterületi küldöttek választása A megye Nemzeti Tanács tagjának, a megye felsőházi képviselőinek, az országot általános küldött, továbbá az országos szakterületi küldöttek kiválasztása A Továbbadás Szere Alapok: Jogi paradigmaváltás

Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Alapok: Jogi paradigmaváltás Települések és képviseletük A település természetes élettér, vagy munkaerő-utánpótlási raktár? – Együttélés a természettel, vagy önérdekű pusztítás?

Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Alapok: Ideológiai paradigmaváltás Ideológiai paradigmaváltás - Ki vagy mi a Szent Korona? A Szent Korona Értékrend és nem a Szent Korona Tan lép a piaci fundamentalizmus helyére – Történelmi és történeti alkotmány közötti különbség Gazdasági paradigmaváltás - Mit mond a Szent Korona Értékrend a gazdaságról és az állam háztartásáról? A Szent Korona Értékrend lép a neoliberalizmus helyére Alapválasztás A Továbbadás Szere