DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Advertisements

Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Értékelemzés Készitette: Bary Gábor Kecskés Dóra Misetics Julianna Perjési Orsolya.
Egészségérték-gazdálkodás: Mitől függ az egészségünk?
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Vállalkozói pályázatok Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Coke Zero sampling
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Fogyasztói magatartás, attitűdök a funkcionális élelmiszerek piacán
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A gazdasági fejlettség mutatói
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Dr. Blazovich László Volksbank Életút Program Szeged, november 15.
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
A kommunikációs mix elemei
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
2010-es Nyári Kampány Vitality.
Kutatás alapja: kb.170 fős minta ebből 65% férfi, 35% nő Megkérdezett ismérvek: neme jobbkezes/balkezes előképzett/nem előképzett Jobbkezesek és balkezesek.
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
ATL - mit hirdessünk és hol?
Borbély Tibor Bors- Pecze Mariann
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
A kórházi kontrolling Készítették: Csillag Adrienn Junó Ilona Anett
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
Innovatív Magyarország
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Dőry Tibor MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Termék & Márka Kopcsay László.
Helyettesítő termékek a tej esetében
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
VIDÓ JUDIT: A SZÉPSÉGIPARBAN DOLGOZÓK MUNKAHELYI STRESSZKEZELÉSE.
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
Cégautó vásárlás és üzemeltetés a Ford támogatásával
Az árképzés szempontjai
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Hirdetés más szemmel Kreatív hirdetési formák hatása a fogyasztóra.
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Közösségi egészségügyi szolgáltatások jólléti szerepe Egy hazai kísérlet tapasztalatai Marketingtudományi Évkönyv koreferátum Marketingtudományi Disputa.
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
A marketinginformációs rendszer
Használati útmutató Törölje a felesleges vonalakat és szöveget.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla

Briefing Sprite Light termék bevezetése 70%-os spontán márkaismertség 1. cukormentes 2. csökkentett szénsavtartalom USP 3. természetes, citromos íz 70%-os spontán márkaismertség 18-35 éves férfiak és nők Egészséges életmód Fontos, hogy fittek, modernek, trendik legyenek Innovatív, modern termékek vásárlása

Versenyhelyzet Márkahű fogyasztók PepsiCo 7 UP legnagyobb konkurens Olcsó üdítőitalok árérzékeny fogyasztók Fontos a fogyasztók egyéni ízlésvilágát megismerni!

Kutatás Szekunder adatok Primer adatok Piac szerkezete, fogyasztói preferenciák Light szektor átlagosnál dinamikusabb növekedése Primer adatok Kvalitatív kutatások: fókuszcsoport Fogyasztók termék- és márkaválasztási indítékai

Kreatív tervezés Egységes, a termékjellemzőkhöz igazodó kivitelezés DM levelek kézbesítése Mo. nagy városaiban befűzése tematikus lapokba a termékhez képest, szokatlan helyszíneken való terjesztése: fitnesstermek, fodrászatok

DM levél

Idő – és költségterv DM kampány Levelek eljuttatása Dizájn költségek 2008 május 1. – 31. Levelek eljuttatása Dizájn költségek Ügynökség munkaköltsége Nyomtatás Kézbesítők munkaköltsége DM levelek reklámfelületének megvétele

Köszönjük a figyelmet!