DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla
Briefing Sprite Light termék bevezetése 70%-os spontán márkaismertség 1. cukormentes 2. csökkentett szénsavtartalom USP 3. természetes, citromos íz 70%-os spontán márkaismertség 18-35 éves férfiak és nők Egészséges életmód Fontos, hogy fittek, modernek, trendik legyenek Innovatív, modern termékek vásárlása
Versenyhelyzet Márkahű fogyasztók PepsiCo 7 UP legnagyobb konkurens Olcsó üdítőitalok árérzékeny fogyasztók Fontos a fogyasztók egyéni ízlésvilágát megismerni!
Kutatás Szekunder adatok Primer adatok Piac szerkezete, fogyasztói preferenciák Light szektor átlagosnál dinamikusabb növekedése Primer adatok Kvalitatív kutatások: fókuszcsoport Fogyasztók termék- és márkaválasztási indítékai
Kreatív tervezés Egységes, a termékjellemzőkhöz igazodó kivitelezés DM levelek kézbesítése Mo. nagy városaiban befűzése tematikus lapokba a termékhez képest, szokatlan helyszíneken való terjesztése: fitnesstermek, fodrászatok
DM levél
Idő – és költségterv DM kampány Levelek eljuttatása Dizájn költségek 2008 május 1. – 31. Levelek eljuttatása Dizájn költségek Ügynökség munkaköltsége Nyomtatás Kézbesítők munkaköltsége DM levelek reklámfelületének megvétele
Köszönjük a figyelmet!