LKG–HEFOP Szakmai Nap, 2007.03.22. www.leovey.hu/hefop313 / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Advertisements

Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Internet a németórán Egyedi Csabáné
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Az idegen nyelvi kompetencia fejlesztésének programja
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Együtt könnyebb? – Csoportmunka a matematika órán
Nyílt napok látogatottsága
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
Angol nyelvi kompetencia
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
Az idegen nyelvekről a NAT-BAN
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
Tudományos eredmények tudástranszfere a „Life long learning” szellemében - Alapkutatások eredményei a tudástranszferben - Dr. Gálfi Márta.
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
EGYEDÜL NEM MEGY Módszertani ötletek egy kooperatív óra megtartásához
A NAT és az élő idegennyelvek Az új NAT szükségessége Köznevelés tartalmi egysége Kulturális javak: minden tanuló férhessen hozzá Közös.
Beszélj velünk és a világgal!
Nyiss velünk a világ felé ! PTE BTK Idegennyelvi Lektorátus Zank Ildikó.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Az adaptivit á s szeml é lete é s m ó dszerei Lénárd Sándor ELTE PPK 2007.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
Kompetensek lettünk? június 27..
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Az idegen nyelv fejlesztésének célja és rendszere Készítette: Robinson Erika Anna.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Bevezetés Előadó: Blasszauer János Kaposvár, január 14.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Kistérségi szociális gondozó-ápoló képzés United Way Kisalföld Alapítvány Kistérségi szociális gondozó-ápoló képzés United Way Kisalföld.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
DARUS a gyermekekért.
Az online tárlatvezetés módszere
Játék, szórakozás, egészség
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / HEFOP – angol nyelv 10 db 5 órás modul a 9. évfolyam számára (2 kreatív kommunikáció, 4 projekt, 4 Internet) Szint: A2-B1 4 készség Kapcsolódási pontok más tantárgyakkal Európai dimenzió

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Módszerek Team-kiscsoportos modell – differenciálás Kooperatív technikák Sokszínű feladatok, alternatív követelmények Értékelési formák: önértékelés, társak értékelése, tanári értékelés

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Life Now and Some Time Ago Bevezetés: milyen a Te életed most? milyen volt 7 évvel ezelőtt? hogyan éltek a nagyszüleid? Csoportok kialakítása (munka, iskola, szórakozás) Új szókincs

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Internet

LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Prezentációk Power Point / Poszter (szigorú kritériumok) Munkamegosztás Értékelés + önértékelés a modul végén (mire vagyok képes?)

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /

LKG–HEFOP Szakmai Nap, /