Összeállítója: Farkas István

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ELVÁRÁSOK A NÉPRAJZTÓL, NÉPRAJZI MUZEOLÓGIÁTÓL Debrecen példája.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Az erdei iskolai projektek és azok szervezésének módszertana
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Tehetségazonosítás gyakorlata
Matematika kompetencia
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL 5. évfolyam
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Nyílt napok látogatottsága
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ihász Gábor Általános Iskola
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Nemzetiségi hagyományok:Húsvéti népszokások Témahét.
Ha a gyerekek bátorítva élnek, megtanulnak bízni.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A kerettantervek fejlesztése
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Madarász Imre Egyesített Óvoda és Pedagógiai Szakszolgálat Comenius Iskolai Együttműködés 2010 – 2012.
PROJEKT OKTATÁS.
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
3. Technika és életvitel a kerettantervben
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Iskolakert.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
LdV-HU-09-TAN Erasmus+ Tanúsítványos projekt Angliában Turizmus szakmai gyakorlat.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Csépai cigány hagyományok és megjelenítésük az óvodai nevelésben Készítette: Szabóné Bódi Dorina Óvodapedagógus Témavezető: Dr. Rigó Róbert főiskolai docens.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Szakkollégium fejlesztése a művészeti nevelés és a fenntarthatóság pedagógiája szolgálatában Hagyományaink megjelenítése komplex művészeti nevelésben Várszeginé.
magyar nyelv és irodalom
Gimnáziumi statisztika
3. osztályban.
Előadás másolata:

Összeállítója: Farkas István TÉMAHÉT 2010.04.12 - 2010.04.16. Háziállatok és szántóföldi növények Összeállítója: Farkas István Típusa: - komplex, több tantárgyat átfogó - a TÁMOP 3.1.4 pályázatba illeszkedő

A PROJEKT CÉLJA Élményszerű cselekvő megismerés Tantárgyi integráció Ismerkedés a biogazdálkodással Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése A régi falusi élet megismerése

LÁTOGATÁS A LUKÁCSHÁZI BIOFARMON Időpont: 2010. április 12. Résztvevők: 5.a osztály, Tóthné Takács Tünde, Szalai Gábor és Farkas István pedagógusok

FEJLESZTÉSI TERÜLETEK Hagyományok megismerése, megőrzése Együttműködési készség fejlesztése A természetben harmóniában élő ember és életszemlélet megismertetése Problémamegoldó gondolkodás fejlesztése Kreativitás fejlesztése

A stratégia megbeszélése

Kenyérdagasztás

Tehénfejés

Lóápolás

Kel a tészta

A konyhában

Régi falusi hálószoba

Műhely

Sül a kenyér

Készül a finom langalló

Jóízű falatozás

Háziállatok, szántóföldi növények PROJEKTHÁLÓ Háziállatok, szántóföldi növények Helytörténet: régi népi eszközök, szerszámok Növénytermesztés: gabonafélék és felhasználásuk Közlekedés: igavonó állatok Gazdálkodás: háziállatok tenyésztése Művészetek: népdalok népművészet rajz Hon- és népismeret: magyar ételek Tevékenységformák: kenyérsütés, dagasztás Tehénfejés, lóápolás Lakóépületek: a népi építészet falusi parasztház Szociológia, etnológia: a régi falusi élet, népszokások Környezetvédelem biogazdálkodás

BEVONT TANTÁRGYAK Ének-zene: Kittyrákotty-mese Hon-és népismeret: Magyar étkezési szokások Technika: Állatok háziasítása, lóvontatás, textilnövényeink Német: Hogyan mondjuk németül? (állat- és növénynevek) Irodalom: Hány lába van a lúdnak? magyar népmese feldolgozása

Magyar nyelv: Szólások és közmondások állatnevekkel Matematika: Szöveges feladatok, kerület- és területszámítás Testnevelés: Labdajátékok

A PRODUKTUM: