CAMPANIA ANTI – TBC ANTI – TBC KAMPÁNY 2008 Informare, proiectarea-organizarea, derularea şi evaluarea activităţilor, finalizarea campaniei Információszerzés,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felsőoktatási hallgatók tanulmányi és szakmai gyakorlati mobilitása – SMS - SMP 2014/2015.
Advertisements

TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Raport anual de activitate 2013 Consiliul Județean Harghita – Agenția de Management Energetic 2013-as tevékenységi beszámoló Hargita Megye Tanácsa – Energiatakarékossági.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Az iskolai szociálismunka
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A kulturális örökség megőrzése és értékesítése turisztikai és üzleti határon átnyúló együttműködés révén Oportunităţi de valorificare a patrimoniului cultural.
A programokra vonatkozó általános szervezési ajánlások.
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Hargita Megyei Energiatakarékossági Közszolgálat Serviciul Public de Management Energetic Harghita.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Kálózi Erika
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Előadó: Tarcali Katalin
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
A beiskolázás előkészítése
A program elméleti hátterének bemutatása Szász Piroska, pedagógiai szakértő Nyiregyháza, 2009 november 13. Két ország, egy cél, közös siker!
Környezettan BSc Diploma előtt
RAPORTUL ACTIVITĂŢILOR ÎN CADRUL PROIECTULUI „SĂPTĂMÂNA FRUCTELOR ŞI LEGUMELOR DONATE” noiembrie 2014 ~ RAPORTUL ACTIVITĂŢILOR ÎN CADRUL PROIECTULUI „SĂPTĂMÂNA.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
FASORI LABORGYAKORLATOK
Pedagógus értékelési rendszer
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés Összeállította: dr. Váró György.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Advocacy képzés: Életképes könyvtárak és összetartó közösségek érdekképviselete
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Regionális konferencia
IX.B Bogya Szilvia-Eva Pap Istvan-Efraim Nyeste Otto-Szilard
CONSFĂTUIRILE PROFESORILOR DE CHIMIE ȘI FIZICĂ
Tanár neve | Kurzus száma
Dumitrescu&Asociaţii S.R.L.
Felsőoktatási hallgatók tanulmányi és szakmai gyakorlati mobilitása – SMS - SMP 2014/2015.
Tanulmány a román nyelv tanulásáról és tanításáról Hargita megye iskoláiban Studiu cu privire la învățarea și predarea limbii române în școlile din județul.
LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ
Előadás másolata:

CAMPANIA ANTI – TBC ANTI – TBC KAMPÁNY 2008 Informare, proiectarea-organizarea, derularea şi evaluarea activităţilor, finalizarea campaniei Információszerzés, a tevékenységek megtervezése, megszervezése, lebonyolítása és értékelése, a kampány véglegesítése

SCOPUL Ş I OBIECTIVELE CAMPANIEI A KAMPÁNY CÉLRENDSZERE FORMAREA LA ELEVI A ATITUDINII CORECTE ŞI RESPONSABILE FAŢĂ DE BOALA TUBERCULOTICĂ ŞI FAŢĂ DE BOLNAVII DE TBC Informarea corectă şi pe baze ştiinţifice a populaţiei şcolare de vârstă între ani despre modul de răspândire a tuberculozei şi pericolul de infecţie Prezentarea modalităţilor de prevenire a îmbolnăvirii Asigurarea reintegrării copiilor bolnavi de tuberculoză în colectivităţile şcolare A TUBERKULÓZIS BETEGSÉGGEL ÉS A BETEGEKKEL SZEMBENI HELYES ÉS FELELŐSSÉGTELJES MAGATARTÁS KIALAKITÁSA A DIÁKOKBAN A 6-13 éves iskolások helyes és tudományos megalapozottságú tájékoztatása a tuberkulózis terjedéséről és a megfertőződés veszélyeiről A megbetegedés megelőzési módjainak bemutatása A tuberkulózis-beteg gyermekek iskolai közösségekbe való reintegrációjának biztosítása

INFORMAREA INFORMÁCIÓSZERZÉS Prezentarea campaniei şi a materialelor aferente, distribuirea lor Introducerea şi discutarea cunoştinţelor referitoare la TBC Referiri la modul de evaluare şi finalizarea campaniei A kampány és a hozzá tartozó anyagok bemutatása és kiosztása A TBC-vel kapcsolatos információk felvezetése és megbeszélése A kampány értékelésével kapcsolatos tudnivalók előterjesztése

MATERIALE INFORMATIVE INFORMÁCIÓS ANYAGOK Ghidul TB al profesorului Ghidul TBC al elevilor de gimnaziu Bastonaşul infecţios şi invizibil – Ghidul TBC pentru copii de 6-9 ani Tanári kézikönyv Gimnazista diákok kézikönyve Kisdiákok könyve (6-9 éves korosztálynak) – A fertőző és láthatatlan pálcika

PROIECTAREA TERVEZÉS Studierea materialelor informative distribuite Proiectarea activităţilor informative Stabilirea datelor de desfăşurare a activităţilor A kiosztott információs anyagok tanulmányozása A tájékoztató tevékenységek megtervezése A tevékenységek időpontjának meghatározása

ORGANIZAREA SZERVEZÉS Întocmirea /completarea tabelelor cu numele şi prenumele elevilor participanţi Anunţarea datelor şi a temelor activităţilor către paricipanţi şi către inspectorul educativ A résztvevő diákok nevének felvezetése a táblázatokba A tevékenységek témájának és idejének bejelentése a résztvevőknek és a nevelési felügyelőnek

DERULAREA LEBONYOLITÁS Distribuirea broşurilor către elevi şi obţinerea semnăturilor pe tabel Desfăşurarea activităţilor propriu-zise cu elevii (şi eventual părinţii lor!) Adunarea semnăturilor pe tabelele pregătite Sunt obligatorii cel puţin 3 activităţi de minim 30 de minute fiecare în decurs de 1,5 luni A tájékoztató füzetek kiosztása a diákoknak és a táblázatban a nevek aláiratása A tevékenységek lebonyolítása a diákokkal (és esetleg a szüleikkel!) A részvételi ívek aláiratása Kötelező legalább 3, minimum 30 perces időtartamú tevékenység 1,5 hónap alatt

EVALUAREA ÉRTÉKELÉS Completarea unor fişe de evaluare proprii sau distribuite de echipa de evaluare (în acest ultim caz elevii se semnează în tabelul pregătit) Pregătirea CD-lui de prezentare Egyéni készítésű, vagy az értékelő csapat által kiosztott kérdőívek kitöltése a diákok által (ez utóbbi esteben a diákok aláírják a kérdőívek leadási táblázatát) Bemutató CD előkészítése

FINALIZAREA LEZÁRÁS Sesiune follow-up – prezentarea rezultatelor şi discutarea lor în grupele de lucru Predarea documentaţiei către inspectorul educativ Evaluarea produselor activităţilor Follow-up találkozás a munkacsoportokban az eredmények bemutatása és megbeszélése A dokumentáció átadása a nevelési szakfelügyelőnek A termékek értékelése

INFORMAŢII SUPLIMENTARE ELÉRHETŐSÉG BOTOS ERIKA – inspector educativ IŞJ COVASNA – Sf. Gheorghe Str. Victor Babeş nr. 15 C tel. 0267/ sau , interior 5 Website: Telefon mobil (doar pentru urgenţe): Adresă

CAMPANIA ANTI – TBC ANTI – TBC KAMPÁNY 2008 SUCCES! SOK SIKERT!