Megnézheted magad! Interaktív népegészségügyi kampány Novák Péter enter!digital –
A kampány résztvevői Megbízó: Nemzeti Erőforrás Minisztérium Egészségügyért Felelős Államtitkárság Szakmai támogató: Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány (TESZ) Ügynökség: PlanB Partner: Origo Kiemelt médiapartnerek: iWiW, FEM3 Támogatók: Whirlpool, Hotel Residence, Vodafone
Célok Az egészség megőrzése A prevenció fontosságára történő felhívás Az egyéni egészségtudatosságra történő nevelés
Na jó, de… annak ellenére, hogy téma fontos, mégis hogyan lehet elérni az embereket, tudatosítani szerepüket, megmutatni az egyéni felelősségüket és elérni a célokat?
Kulcsszavak: játék, interaktivitás és bevonás
Megoldás Elsősorban a só-, cukor- és zsírfogyasztás hatásaira hívja fel a figyelmet
A kampány központi eleme az iWiW app online tv 2011 február-március sajtóPR Kampányarcok: Gombos Edina Tóth Gabi Gönczi Gábor OOH
Az app működése
Töltsd fel a képed
Az app működése Töltsd fel a képed! Töltsd ki a kérdőívet! És döbbenj!
Az app működése Töltsd fel a képed! Töltsd ki a kérdőívet! És döbbenj! Ha összeszedted magad, nevezz a képversenybe! Vagy nézz meg más „jóarcokat”. És szavazz! Nyerhetsz.
Eredmények Alkalmazást felvették: Tesztkitöltés, képfeltöltés: A játékos bevonás működik!
Köszönöm figyelmüket!