KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET
… és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog ez működni?
további kérdések napindítónak Mi a TDM? Kell e nekünk olyan? – lényeg: helyi szereplők összefogása, attrakciókból komplex termékek és közös piaci fellépés (marketing, sales, PR stb.) – a számok magukért beszélnek (ld. Mihály Mariann és Somosi Eszter ea.-i) Kell e nekünk stratégia? Hogyan készül? Nincs már ilyenünk? – ügynökségek (3-5M Ft-ért) vagy saját szellemi tőke (társadalmasítva)? Miről szóljon a stratégia? Mibe „szóljon bele” a TDM és mibe ne tegye? – képlékeny határ: a turizmus, a városfejlesztés, a kultúrafejlesztés stb. közt – CSAK akkor jut a térség előre, ha a TDM az érintett önkormányzatokkal közösen gondolkodik, azok viszont EFOGADJÁK a TDM munkáját (pl. közös stratégiát és operatív fejlesztési tervet alkotnak, és aszerint dolgoznak)
HASZNOS MUNKÁT, SOK SIKERT