Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Ezt egy életen át kell játszani”
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Egyesületek gazdálkodásának innovatív lehetőségei Budapest, Stocker Miklós.
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
A pedagógiai program készítése
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
A beiskolázás előkészítése
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Készítette: Kovács Ferencné
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Budapest I Kerületi Kosztolányi Dezső Gimnázium
Tervezési folyamat.
Szakiskolai fejlesztési program
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
főosztályvezető-helyettes
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Közoktatási alapismeretek
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire

A Helyi Pedagógiai Programban résztvevő sportágak (33 sportág közül a 10 leggyakoribb)

A sportiskolai kerettanterv ismerete az általános tantervhez viszonyítva (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A sportiskolai program hatása a versenyszerűen sportoló gyermekek oktatásában (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A sportiskolai program népszerűsége az intézményben (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A kerettanterv alapján tanuló sportolók tanulmányi eredményessége (1 – nem megfelelő, 7 – teljesen megfelelő)

A sportolók magatartása és szorgalma (1 – nem megfelelő, 7 – teljesen megfelelő)

A sportoló tanulók speciális oktatási igényeinek figyelembevétele (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A sportoló tanulók számára szervezett felzárkóztató foglalkozások szervezése (1 – egyáltalán nincs, 7 – teljes mértékben van)

A nevelőtestület toleranciája az élsportolók eltérő nevelési igényeivel kapcsolatban (1 – nem elfogadó, 7 – teljesen elfogadó)

Az osztályfőnökök rendszeres kapcsolattartása a sportoló tanulók edzőivel (1 – nem valósul meg, 7 – teljes mértékben megvalósul)

A sportiskolai program hatékonysága az élsportoló gyermekek oktatásában (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

Az iskola tanulóinak ismerete a sportiskolai kerettanterv használatáról (1 – nem tudják, 7 – teljes mértékben tudják)

A szülők ismerete az iskolában alkalmazott sportiskolai kerettanterv működéséről (1 – egyáltalán nem ismert, 7 – teljesen ismert)

Az együttműködő egyesületekkel történő kapcsolattartás (1 – nem megfelelő, 7 – teljesen megfelelő)

Az érintett sportági szakszövetségek szakmai elismerése az iskolára, mint utánpótlásbázisra (1 – nem megfelelő, 7 – teljesen megfelelő)

Az intézmény fenntartójának támogatása a sportiskolai program megvalósításában (1 – nem megfelelő, 7 – teljesen megfelelő)

Az intézmények alkalmazkodnak a sportolók speciális időrendjéhez (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A sportiskolai kerettanterv hatása a sportkarrier és a tanulmányok összehangolásában (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben segíti)

A sportiskolai program központi irányítóival a szakmai kapcsolat minősége (1 – egyáltalán nem jó, 7 – teljes mértékben jó)

A sportiskolai program központi irányítóinak segítőkészsége (1 – egyáltalán nem jó, 7 – teljes mértékben jó)

A központi irányítók kompetenciája és segítőkészsége a felmerülő problémákban (1 – egyáltalán nem jó, 7 – teljes mértékben jó)