Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK
A VILLAMOSMÉRNÖKI ÉS INFORMATIKAI KAR OSZTATLAN KÉPZÉSEINEK SÉMÁJA (2002) 2.
Törekvéseink az átmenet kapcsán A két szak mintatantervi struktúrájának közelítése. A szakirány-szerkezet javítása és közelítése a két szakon. Az „önálló életet élő” idegen nyelvű képzések megregulázása. Ésszerű gazdálkodás a kari erőforrásokkal, figyelemmel a hallgatói igények maximális kiszolgálására. A mesterképzések tavaszi és őszi indítása. Az osztatlan képzésről az átvétel biztosítása a BSc-re. A kifutó osztatlan képzés kiszolgálásának biztosítása. 3.
A VIK OSZTATLAN ÉS KÉTLÉPCSŐS KÉPZÉSEINEK SÉMÁJA FELVÉTELI 118 (2002) 113 (2002) MŰSZAKI INFOR- MATIKA SZAK VILLAMOSMÉRNÖK SZAK ALAP- ISMERETEK ZÁRÓVIZSGA DIPLOMATERVEZÉS SZAKIRÁNY- ELŐKÉSZÍTÉS + KÖZÖS TÁRGYAK (K. T.) SZAKIRÁNY- ELŐKÉSZÍTÉS KÖZISMERETKÖZISMERET V Á L. T Á R G Y A K FŐSZAKIRÁNYFŐSZAKIRÁNY ÖN- ÁL- LÓ LA- BOR M E L É K – V Á L. T Á R G Y A K SZAKIRÁNYSZAKIRÁNY ÖN- ÁL- LÓ LA- BOR K Ö Z I S M. ALAP- ISMERETEK KT.KT. K. T. SZAKI- RÁNY K. T. TÁRGYAK MÉRNÖK INFORMATIKUS ÉS VILLAMOSMÉRNÖK ALAPSZAK ZÁRÓVIZSGA VÁL. TÁRGYAKSZAKDOLG. VÁL. T. SZAKIRÁNY 120 (2007 ) ALAP- ISMERETEK SZAKIRÁNY- ELÕKÉSZÍTÉS 11. SZAKIRÁNYOK- BAN FOLYÓ MESTER- KÉPZÉS ZÁRÓVIZSGA DIPLOMATERVEZÉS 120 (2007) ÉRETTSÉGI 4.
Mi jön még? Speciális szakirány-kiszolgálás. Átvétel az osztatlan képzésről azonnali hatállyal. A mesterképzések indítása 2008-ban alapképzést végzettek nélkül. 5.