Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
Advertisements

A gazdaság és az oktatás együttműködése
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
A bolognai folyamat 2006 Magyar Bálint oktatási miniszter december 14.
Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program Csatlakozás az Európai Felsőoktatási Térhez - Infrastruktúra-fejlesztési Program magántőke bevonásával.
Technical University of Budapest
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
ELTE Bologna Szeminárium február 7.. „A”- szekció kérdései I. 1. Hogy értendő a mesterképzés 35%-os hallgatói létszáma? Minek a 35%-a ez, illetve.
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Dr. Juhász Lajos – Dr. Kozák Lajos
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Mesterképzés az EKF-en
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
Befolyásolhatták-e a jelentkezői döntéseket a felvételi rendszer és a képzési szerkezet változásai?  Képzési szerkezet  Felvételi követelmények  Állami.
„ A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának.
Bemutatkozik a Georgikon
Konferencia január 25.SZTE, Homor, Makay1 BA/Bsc tantervi struktúrák a Szegedi Tudományegyetemen Dr. Homor Géza, Dr. Makay Árpád.
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
Dr. Veres Pál PhD szakmai tanácsadó Felsőoktatási helyzetjelentés Oktáv Ráció Munkakultúra – szakképzési modellek Hajdúszoboszló február 3-5.
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
Felvételi a mesterképzésre a műszaki területen
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
Technical University of Budapest
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
Dr. Veres Pál PhD szakmai tanácsadó Felsőoktatási helyzetjelentés az OKKR szempontjából Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet OKKR Műhelykonferencia 2010.
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
Néhány szó az új felsőoktatási képzési rendszer bevezetéséről A Magyar Köztársaság Országgyűlése október 10-én elfogadta a felsőoktatásról szóló.
Előadó: Németh Péter igazgató
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar rt itt a helye! Korszerű és innovatív mérnökképzés! „Hallgatóvá fogadom”
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Varga Attila Károly
BME Mérnök informatikus alapszak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Vezetői Információs Rendszer
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK

A VILLAMOSMÉRNÖKI ÉS INFORMATIKAI KAR OSZTATLAN KÉPZÉSEINEK SÉMÁJA (2002) 2.

Törekvéseink az átmenet kapcsán A két szak mintatantervi struktúrájának közelítése. A szakirány-szerkezet javítása és közelítése a két szakon. Az „önálló életet élő” idegen nyelvű képzések megregulázása. Ésszerű gazdálkodás a kari erőforrásokkal, figyelemmel a hallgatói igények maximális kiszolgálására. A mesterképzések tavaszi és őszi indítása. Az osztatlan képzésről az átvétel biztosítása a BSc-re. A kifutó osztatlan képzés kiszolgálásának biztosítása. 3.

A VIK OSZTATLAN ÉS KÉTLÉPCSŐS KÉPZÉSEINEK SÉMÁJA FELVÉTELI 118 (2002) 113 (2002) MŰSZAKI INFOR- MATIKA SZAK VILLAMOSMÉRNÖK SZAK ALAP- ISMERETEK ZÁRÓVIZSGA DIPLOMATERVEZÉS SZAKIRÁNY- ELŐKÉSZÍTÉS + KÖZÖS TÁRGYAK (K. T.) SZAKIRÁNY- ELŐKÉSZÍTÉS KÖZISMERETKÖZISMERET V Á L. T Á R G Y A K FŐSZAKIRÁNYFŐSZAKIRÁNY ÖN- ÁL- LÓ LA- BOR M E L É K – V Á L. T Á R G Y A K SZAKIRÁNYSZAKIRÁNY ÖN- ÁL- LÓ LA- BOR K Ö Z I S M. ALAP- ISMERETEK KT.KT. K. T. SZAKI- RÁNY K. T. TÁRGYAK MÉRNÖK INFORMATIKUS ÉS VILLAMOSMÉRNÖK ALAPSZAK ZÁRÓVIZSGA VÁL. TÁRGYAKSZAKDOLG. VÁL. T. SZAKIRÁNY 120 (2007 ) ALAP- ISMERETEK SZAKIRÁNY- ELÕKÉSZÍTÉS 11. SZAKIRÁNYOK- BAN FOLYÓ MESTER- KÉPZÉS ZÁRÓVIZSGA DIPLOMATERVEZÉS 120 (2007) ÉRETTSÉGI 4.

Mi jön még? Speciális szakirány-kiszolgálás. Átvétel az osztatlan képzésről azonnali hatállyal. A mesterképzések indítása 2008-ban alapképzést végzettek nélkül. 5.