A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, 2009. szeptember 8.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 A közoktatás az Új Magyarország Fejlesztési Tervben Oktatási és Kulturális Minisztérium Hámoriné Váczy Zsuzsa szakmai főtanácsadó, osztályvezető 2007.
Advertisements

Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
A TÁMOP projekt intézményi hatásai a Somogyi TISZK-ben Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia pillére: Az alkalmazkodóképesség növelése Soós Roland Igazgató ÉRÁK.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
“Térségi Integrált Szakképző Központ létrehozása”.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A szakképzés helyzete Magyarországon
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.

Kompetensek lettünk? június 27..
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
Takács Erika Zádori Zoltán
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.

Programot és feltételeket ad: aaz intézményhálózat szervezeti korszerűsítéséhez; aa szakképzés összehangolásához, rugalmasságához és eredményességéhez; aa gazdaság szereplőivel való hatékony együttműködéshez; aa diákok esélyegyenlőségét javító közösségi szolgáltatásokhoz; aa korszerű intézményszervezéshez és humánerőforrás-fejlesztéshez.

Általános célok  A megye versenyképességének növelése  Szervezeti és humán-erőforrás feltételek korszerűsítése  Esélyteremtés a fiatalok számára  A szakképzés presztízsének erősítése (PR, disszeminációs tevékenységek, nyilvánosság biztosítása)  Pálya- és képzési orientáció  Az eredményesség és hatékonyság vizsgálatok meghonosítása a pedagógiai kultúrában (mérések, nyomon követés, visszacsatolás )

Részcélok  A munkaerő-piaci igényekhez igazodó, gyakorlat-centrikus képzés biztosítása  Korszerű szakmaszerkezet kialakítása  A felnőttképzési szerepvállalás fokozása  Az IKT és csúcstechnológia képzésbe vonása  Életpálya és karriertervezés az élethosszig tartó tanulás jegyében  A szervezeti kultúra fejlesztése  A pedagógusok szakmai-módszertani kompetenciáinak fejlesztése (továbbképzések, tréningek)

Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Képzés a digitális tananyag fejlesztése és használatára Képzés az adminisztrációs szoftverek és elektronikus napló használatára 5003 Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia fejlesztés Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia mérés eredmények értelmezése Hatékony pedagógiai módszertanok - agresszió és konfliktuskezelés Hatékony pedagógiai módszertanok - stressz tűrés, harmonizálás 150 1

Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Bevezetés a felnőttképzés módszertanába Szakoktatók felkészítése a csúcstechnológia eszközhasználatra Képzés - Infokommunikációs technikák eredményes használatára Interaktív tábla használata Képzés - Változásmenedzselés, új szerepek a TISZK-ben Pedagógiai értékelés a gyakorlatban Önismeret fejlesztés pedagógusok számára Tanulás tanítása Csoportdinamikai ismeretek 200 2

Intézményrésztvevők száma Dráva Völgye Középiskola60 Baross Gábor Középiskola és Szakiskola22 Rudnay Gyula Középiskola és Szakiskola39 Krúdy Gyula Szakközépiskola és Szakiskola 27 Bacsák György Szakképző Iskola23 Nagyatádi Szakképző Iskola 5 Mathiász János Középiskola és Szakiskola27 Somogyi TISZK Központi Kollégiuma6 Nagyváthy János Középiskola és Szakiskola14

tevékenység megnevezéseszept.okt.nov.dec.jan.febr.márc.ápr. digitális tananyagok fejlesztése interaktív tábla használata 4 HPM Komp.alapú okt… , 28. tanulási kpességek fejl…. HPM Kompmérés eredményei 5., 6., 7. moduláris rendszer 1-8 egységes szervezeti kultúra partnerségépítési tréning változásmenedzselés, új szerepek csapatépítés digitális TISZK 1, 2 adminisztrációs szoftverek…1, 2, 3 infokommunikáció SDT 1, 2 felnőttképzés módszertana pedagógiai értékelés a gyakorlatban önismeretfejlesztés tréning 8., tanulás tanítása 2 csoportdinamikai ismeretek 1, 2

A menedzsment és döntéshozók továbbképzései  Partnerségépítési tréning Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 20 fő Időpont, helyszín: november Kaszó Vadászház és Üdülő  Egységes szervezeti kultúra megteremtését segítő képzés Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 30 fő Időpont, helyszín: október Kaszó Vadászház és Üdülő

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Tóth Judit oktatási igazgató OKKER ZRt.