A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Programot és feltételeket ad: aaz intézményhálózat szervezeti korszerűsítéséhez; aa szakképzés összehangolásához, rugalmasságához és eredményességéhez; aa gazdaság szereplőivel való hatékony együttműködéshez; aa diákok esélyegyenlőségét javító közösségi szolgáltatásokhoz; aa korszerű intézményszervezéshez és humánerőforrás-fejlesztéshez.
Általános célok A megye versenyképességének növelése Szervezeti és humán-erőforrás feltételek korszerűsítése Esélyteremtés a fiatalok számára A szakképzés presztízsének erősítése (PR, disszeminációs tevékenységek, nyilvánosság biztosítása) Pálya- és képzési orientáció Az eredményesség és hatékonyság vizsgálatok meghonosítása a pedagógiai kultúrában (mérések, nyomon követés, visszacsatolás )
Részcélok A munkaerő-piaci igényekhez igazodó, gyakorlat-centrikus képzés biztosítása Korszerű szakmaszerkezet kialakítása A felnőttképzési szerepvállalás fokozása Az IKT és csúcstechnológia képzésbe vonása Életpálya és karriertervezés az élethosszig tartó tanulás jegyében A szervezeti kultúra fejlesztése A pedagógusok szakmai-módszertani kompetenciáinak fejlesztése (továbbképzések, tréningek)
Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Képzés a digitális tananyag fejlesztése és használatára Képzés az adminisztrációs szoftverek és elektronikus napló használatára 5003 Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia fejlesztés Hatékony pedagógiai módszertanok - kompetencia mérés eredmények értelmezése Hatékony pedagógiai módszertanok - agresszió és konfliktuskezelés Hatékony pedagógiai módszertanok - stressz tűrés, harmonizálás 150 1
Képzés neve Képzésben résztvevők száma még teljesítendő képzések száma pályázatbanszeptember 1.-ig Bevezetés a felnőttképzés módszertanába Szakoktatók felkészítése a csúcstechnológia eszközhasználatra Képzés - Infokommunikációs technikák eredményes használatára Interaktív tábla használata Képzés - Változásmenedzselés, új szerepek a TISZK-ben Pedagógiai értékelés a gyakorlatban Önismeret fejlesztés pedagógusok számára Tanulás tanítása Csoportdinamikai ismeretek 200 2
Intézményrésztvevők száma Dráva Völgye Középiskola60 Baross Gábor Középiskola és Szakiskola22 Rudnay Gyula Középiskola és Szakiskola39 Krúdy Gyula Szakközépiskola és Szakiskola 27 Bacsák György Szakképző Iskola23 Nagyatádi Szakképző Iskola 5 Mathiász János Középiskola és Szakiskola27 Somogyi TISZK Központi Kollégiuma6 Nagyváthy János Középiskola és Szakiskola14
tevékenység megnevezéseszept.okt.nov.dec.jan.febr.márc.ápr. digitális tananyagok fejlesztése interaktív tábla használata 4 HPM Komp.alapú okt… , 28. tanulási kpességek fejl…. HPM Kompmérés eredményei 5., 6., 7. moduláris rendszer 1-8 egységes szervezeti kultúra partnerségépítési tréning változásmenedzselés, új szerepek csapatépítés digitális TISZK 1, 2 adminisztrációs szoftverek…1, 2, 3 infokommunikáció SDT 1, 2 felnőttképzés módszertana pedagógiai értékelés a gyakorlatban önismeretfejlesztés tréning 8., tanulás tanítása 2 csoportdinamikai ismeretek 1, 2
A menedzsment és döntéshozók továbbképzései Partnerségépítési tréning Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 20 fő Időpont, helyszín: november Kaszó Vadászház és Üdülő Egységes szervezeti kultúra megteremtését segítő képzés Célcsoport: a TISZK menedzsment és TISZK intézmények vezetői és/vagy intézményi koordinátorok 30 fő Időpont, helyszín: október Kaszó Vadászház és Üdülő
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Tóth Judit oktatási igazgató OKKER ZRt.