Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
A Körös-Maros Nemzeti Park Igazgatóság feladatai és tevékenységei.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A kísérőszeminárium funkciója a tanárképzésben
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Családi vállalkozások - prezentáció
A neveltségi szint mérése
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
A közösségfejlesztés hatásai Vizsgálat a debreceni tégláskert közösségének körében Név: Johanics Tünde Tanszék: Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika.
Tihany.
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Fedezzük fel a geometria szépségeit
A rendezvények előkészítése
A parlagfű elleni védekezés új stratégiája Reális cél a pollenkoncentráció drasztikus csökkentése (30 db/m 3 ) Dr. Reisinger Péter, egyetemi tanár Budapest,
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
Dolgozatkérdések az állam általános jellemzőihez.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
KÖNYVTÁRISMERET.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Korreferátum Herczeg Bálint: Az iskolák közötti különbségek mértékének mélyebb vizsgálata Horn Dániel Tudományos munkatárs Hétfa műhely, Budapest, 2014.
Jó gyakorlatok listája Dobó István Gimnázium 2012.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Ültetvények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
Zöldségnövények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
Virológia – ellenőrző kérdések Növénykórtani ismeretek modul.
Ültetvények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
Szántóföldi növények betegségei Növénykórtani ismeretek modul.
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Záróvizsga prezentáció május. 2 Záróvizsga prezentáció MIT BIZONYÍT A PREZENTÁCIÓ? ›A hallgató jártasságát a választott témában, a kommunikációs.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Tűzvédelmi Szabályzat
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Szent László Középiskola Szekszárd
Vállalati terv bemutató
Ország neve név Tanár Osztály.
Regionális konferencia
Az önfejlesztő terület bemutatása
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
A digitális kompetencia fejlesztése
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Üdvözöljük! [Év]. évi tanév.
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve

A terepgyakorlat pedagógiai céljai Ezen a dián összegezze a terepgyakorlat fontosabb pedagógiai céljait (fontosabb fejlesztési célok, fejlesztendő képességek felsorolása)

A terepgyakorlat adatai Helyszín Időpont Diákok életkora és létszáma Kísérők száma

Bejárt útvonalak Sorolja fel azokat az útvonalakat, amelyeket a terepgyakorlat során érintettek! 1.Útvonal 2.Útvonal 3.Útvonal 4....

Felhasznált módszerek Sorolja fel a felhasznált módszereket! (pl. Madárgyűrűzés, megfigyelés, növényhatározás, fényerősségmérés, stb.) 1.Módszer 2.Módszer 3.Módszer 4....

Mérési, megfigyelési eredmények Itt sorolja fel, mutassa be a legfontosabb eredményeket! Készíthet táblázatot Felsorolhatja, hogy hányféle növényt láttak/határoztak Grafikonokat is mutathat...

A terepgyakorlat körülményei Mutassa be a szálláshely jellemzőit Mutassa be a közlekedési eszközt Ismertesse kik segítették a munkát (természetvédelmi őrök, növényvédelmi szakemberek, vadászok, stb.)

Néhány fénykép Mutasson be néhány fényképet, vagy térképet, amelyek a terepgyakorlathoz köthetők.

Pedagógiai haszon Ismertesse miféle pedagógiai haszonnal járt a terepgyakorlat! Mely ismeretek fejlődtek Mely képességek fejlődtek Milyen volt a diákok visszajelzése?

Bibliográfia Soroljon fel néhány weboldalt, amelyek kapcsolódnak a terepgyakorlathoz (nemzeti parkok, tájvédelmi körzetek oldalai, módszertani oldalak) Soroljon fel néhány felhasznált kiadványt.