2013 május 11.
Önálló tanulási képességek fejlesztése, tanulásszervezés modulok
A tanulásmódszertan kiemelt feladatai intézményünkben
2009/ / / „a”3,693,663,23 8 „b”4,754,624,68 „a” és „b” osztály tanév végi átlageredményeinek összehasonlítása
„Megtanultam, hogyan tudom a figyelmemet megosztani, többfelé kiterjeszteni” Tanulói vélemények a tanulás-módszertani és képességfejlesztő modulokról! „Logikai fejlődésem, ami 5. osztályos korom óta végbement, nagy fejlődéshez vezetett” "Örülök, hogy járhattam ezekre a modulokra mert így könnyebbnek tűnik a tanulás, és nem is gondoltam, hogy csak azzal, hogy megnézek egy képet arról, amit tanulok, vagy lerajzolom, sokkal jobban átlátom, mintha csak elolvasnám azt.” tartalomközpontú tevékenységirányú teljesítménycentrikus