Online értékesítési modellek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
A marketing fejlődése és szerepe
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
Teljesítménytervezés
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Bankszámla és bankkártya MEGTAKARÍTÁSOK avagy Sok kicsi sokra megy!
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Alapfogalmak.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Játékelmélet Nash, dominancia.
Lineáris programozás Modellalkotás Grafikus megoldás Feladattípusok
Az e-kereskedelem (e-business)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Befektetési döntések Bevezetés
Pénzügyi mutatószámok!
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
Lineáris programozás.
8. Az eladásösztönzés.
Online értékesítés és marketing fogyasztóvédelmi szemmel Siklósi Máté.
Vásárlók, akik jelenleg Oriflame-kozmetikumokat vásárolnak Új vásárlók, akiket érdekelhet a Wellness by Oriflame Hogyan szólítsa meg őket? Beléptetés nyilvános.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
FIFO ÉS ELSZÁMOLÓ ÁR © R-TREND Kft
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Nemzetközi kereskedelem
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
GYÓGYSZERÉSZ-BETEG KAPCSOLAT avagy „mely eszközöket használjuk betegeinkkel való kapcsolat erősítéséhez és hogyan csináljuk?” Nagy Károly Budapest
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Üzleti terv bemutatása
Ezek a stratégia elemek sorban
Vállalati terv bemutató
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Értékesítés, kereskedelem
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Online értékesítési modellek

Online értékesítés három lépése 1. Látogatókat kell vonzani a weboldalra 2. Rá kell őket bírni az első vásárlásra 3. Újra és újra el kell adni nekik, azaz rá kell őket venni az ismételt vásárlásra

Konverziós ráta A konverziós ráta azt mutatja meg, hogy 100 látogatóból átlagosan hányan vásárolnak, azaz hányan érik el a konverziós végcélt.

Online értékesítés MATEK 1 látogató ára: 50 Ft Konverziós ráta: 2 % 1 vásárló ára:: 50 / 0,02 = 2 500 Ft Átlagos tranzakciós érték: 10 000 Ft Árrés: 40% → 4 000 Ft 1 vásárláson a nyereség: 1 500 Ft 1 látogató ára: 50 Ft Konverziós ráta: 1% 1 vásárló ára:: 50 / 0,01 = 5 000 Ft Átlagos tranzakciós érték: 10 000 Ft Árrés: 40% → 4 000 Ft 1 vásárláson a nyereség: - 1 000 Ft

Makro vs Mikrokonverzió

Makro vs Mikrokonverzió

Makro vs Mikrokonverzió

Makro vs Mikrokonverzió

Makro vs Mikrokonverzió

Makro vs Mikrokonverzió

Egy termék esete vs Két termék esete

Lineáris vs Nem-lineáris A mi kezünkben van a kontroll A látogatónak nincsenek alternatívái, mi mondjuk meg, hogy merre menjen A cél minden oldalon továbbtolni a látogatót egy következő oldalra (meggyőzés) Tipikus példái: direkt értékesítési oldalak A látogatók kezében van a kontroll A látogató dönti el, hogy mikor merre megy, van több lehetősége is A célja az oldalak többségének, hogy segítsék a látogatót a választásban (választás segítés) Tipikus példái: webáruházak

Mikor alkalmazható hatékonyan egy tisztán nem-lineáris értékesítési folyamat? 1. Ha a termékeink iránt van egy meglévő kereslet, igény – ennek lakmusz tesztje: keresik-e a Google-ben a termékeinket 2. Ha az átadandó információ mennyiség viszonylag kicsi, a termékek nem túl komplexek, a termékkel kapcsolatos információk hatékonyan átadhatóak egy lépésben 3. Ha a vásárlással járó kockázat relatíve kicsi

Mikor alkalmazható hatékonyan egy tisztán lineáris értékesítési folyamat? 1. Ha a termékünk iránt nekünk kell felkeltenünk az igényt 2. Ha komplex terméket árulunk, a termék előnyeivel, vagy a vásárlás/használat módjával kapcsolatosan sok információt kell átadnunk. 3. Ha a vásárlással járó kockázat relatíve magas

Előbb lineáris, utána nem-lineáris

Előbb nem-lineáris, utána lineáris

Egy- vs többlépcsős modell Egylépcsős: közvetlen értékesítés a cél Többlépcsős: Első körben csak az elérhetőségét szerezzük meg a látogatónak Utána direkt marketing eszközökkel kommunikálunk felé és próbálunk értékesíteni

Alap modellek Direkt értékesítési oldal Webáruház Lead generation oldal

Összefoglalás Folyamatokban gondolkozzunk, ne csak egy főoldalban A belső oldalakat is próbáljuk optimálisan kialakítani Minden oldalnak legyen egy egyértelmű célja, ami alapján kialakítjuk Ne legyen olyan oldal, aminek nincs célja Mérjük az eredményeket, és keressük meg a folyamat gyenge pontjait Használjunk a termékkörünknek megfelelő üzleti modellt

Köszönöm a figyelmet! zajdocs@webshopexperts.hu