(múzeumban, kiállításon)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Online könyvajánlás Hogyan tájékozódhatunk a gyermekkönyvek világában?
Advertisements

Hieroglifák.
BPS Web 2.0 Felhasználói kézikönyv. A szerkesztő főoldala A bejelentkezett felhasználóA szerkesztő főmenürendszere Stílusformázások Nyelv- és nézetváltás.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Szövegszerkesztés Összefoglalás.
Szerkezettan I. épületszerkezettan
Microsoft Excel 7. óra Előadó: Jánosik Tamás.
MÉHES LÁSZLÓ ÉLETKÉPEK.
A poszter Összeállította: Ágoston Magdolna-2006
Digitális Fotó Magazin január-február.  A képkompozíció vonatkozásában a pont kifejezés olyan kompozíciós eszközre utal, amely a képmezőhöz képest.
Szlovák paradicsom szombat túra ajánló
Bodó Sándor (Szamosszeg 1920 –.
Országos Múzeumandragógiai Konferencia
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.
Bekezdésformázás Név: Szarvas Nóra 8/a Felkészítő tanár: Salamon Róza
Hivatalos programoldal: /hirek/666-coaching-fezstival-2013.html.
Hagyományos szemléltető eszközök
A szürke vizszintes csikok nem egészen vizszintesek…
HTML parancsok használata
Dokumentum.
Ókori görög régészeti leletek
1. Bejelentkező (fő) oldal Menü 1. Bemutatkozás 2. Tevékenység 3. Kedvenc 4. Oktatás 5. Egyéb Köszöntés I nformáció.
HTML elemek Linkek, táblázatok és képek Forrás, amelyből össze lett állítva a prezentáció szövege és képei:
A szövegszerkesztés alapjai
HTML oldal felépítése Készítette: Pataki Arnold
,,Én így tanítanám az informatikát”
Microsoft Access Űrlapok tervezése.
TŰZTERJEDÉS ELLENI GÁTAK
Hogyan tájékozódhatsz magyar nyelven a 7DayWealth weboldalon Írd be a link keresőbe a 3. -ban kapott ezen személyes linkedet !
Ókori görög régészeti leletek
A MÉRETMEGADÁS SZABÁLYAI
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
SZÖVEG ÉS KÉP A KÉPMEZŐBEN
vizuális kommunikáció
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
TÁRGYKULTÚRA tantárgy szemináriumi segédanyag, Sándor Zsuzsa DÍSZÍTETT TÁRGYAK MOTÍVUM – MINTA – DÍSZÍTMÉNY0 Önálló tanuláskor: előbb saját szavaival tegyen.
Axonometrikus ábrázolás
Hyper Text Markup Language
Honlap készítés 4. óra.
Honlap készítés 3. óra.
Kiállítás-tervező Kipróbáljuk, milyen feladatokkal kell megbirkóznia egy kis múzeum kiállításkészítő muzeológusának. Egy dia legyen egy szokásos múzeumi.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Egy szövegszerkesztő legegyszerűbb szolgáltatásai
rendszer intézményértékelés és projektértékelés Felhasználói segédlet 2005.
Az emberi agy… … ott vág át, ahol tud!.
Készítette: Földi Gergely Felkészítő: Antal Zoltán Szentpéterúri Általános Iskola Szentpéterúr, Kossuth Lajos Utca 13. Kedvenc szerkesztő szoftverem.
Figyelem irányító ábrák
MICROSOFT WORD 2010 KEZELŐFELÜLETE
Táblázatkezelés.
Szövegszerkesztés.   Minimum 5 oldalas dokumentum.  Szabadon választott (papírt tűrő) témában.  1. oldal fedőlap.  2. oldal tartalomjegyzék - automatikusan.
8. osztály Beszúrás. Töréspont  Kurzor elhelyezése.  Beszúrás menü, töréspont parancs.  Vagy CTRL + ENTER.  Oldaltörés.
SZÖVEGSZERKESZTÉS IV. ~ BEKEZDÉSFORMÁZÁS ~
Plakát Ha lehet, akkor ez 1.oldalon lévő mintából kellene plakátot készíteni A szöveg középen : Kabát akció!, mellette a piros alapú logo A divat.
IPARMŰVÉSZET NÉPMŰVÉSZET KÖRNYEZET ÉS TÉRALAKÍTÁS tantárgy
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) TANTÁRGY TÉMA TERVEZŐ KONZULENS SZEMESZTER.
2010. AUGUSZTUS 27-ÉN A MŰVÉSZTELEPI BESZÁMOLÓ KIÁLLÍTÁSSAL EGYÜTT MEGNYITJUK A VARGA MÁTYÁS SZABADISKOLAI CSOPORT TANÉVÉT. PROGRAM: AUGUSZTUS.
2.Elnevezés 3.Fő- mellék VT 4.Irányok 5.VT képekben 6.Ábrák 7.Hálózat
3. Táblázatok és diagramok
Sao Paulo.
Szövegszerkesztés összefoglalás.
Magyar formatervezési díj
Formázási műveletek.
3D-s kísérletek a Szegedi Klebelsberg Könyvtárban
2.Elnevezés 3.Fő- mellék VT 4.Irányok 5.VT képekben 6.Ábrák 7.Hálózat
29. A TENGERVÍZ MOZGÁSAI ?.
Velünk élő középkor Forrás:
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Előadás másolata:

(múzeumban, kiállításon) SZÖVEG, KÉP ÉS TÁRGY A TÉRBEN (múzeumban, kiállításon) vizuális kommunikáció tantárgy – Sándor Zsuzsa

terek egy tér egymásba nyíló, átjárható téregyüttes

http://www.mnm.hu/hu/kiall/kia_virtual0.html http://www.ludwigmuseum.hu/site.php?inc=kiallitas&kiallitasId=469&menuId=45# http://www.ludwigmuseum.hu/site.php?inc=kiallitas&kiallitasId=769&menuId=45

szövegfajták kiállítási cím témafeliratok (kiállítási egységek) tájékoztató szövegek (térképekkel, magyarázó ábrákkal) műtárgy felirata

(sík)képek elhelyezése lógatva/rögzítve, fal síkján lógatva/rögzítve paravánokon festőállványon --- egy magassági szinten különböző magasságokban vmilyen ritmus szerint

szobrok, tárgyak elhelyezése posztamensen, körbejárhatóan/fal előtt földön, körbejárhatóan/fal előtt be/ki lógatva, föntről, falról --- nyitottan vagy zárt tárlóban párhuzamosan a fallal vagy sem

magasság a nézőhöz képest

szövegek helye képfelirat: a falon a kép mellett, jobbra alatta/mellette lent/középen külön hordozón szobor/tárgy felirat: posztamens függőleges lapján, fent; vízszintes lapján, szélen földön/falon

British Museum

múzeumi fotók és szken: Sándor