Előadó Karancsi Zoltán.  Egyszínű ecset  SolidColorBrush  Színátmenetes ecset  LinearGradientBrush  RadialGradientBrush.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutató-készítés PowerPoint.
Advertisements

Microsoft Excel Függvények I.
Szöveg feldolgozása Fontok használata.
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Bekezdésformázás Név: Szarvas Nóra 8/a Felkészítő tanár: Salamon Róza
PowerPoint 6. Évfolyam Formázások. Mentés A feladatot mentsük el a saját mappánkba „ppt_6_1_SajátNév” néven (ahol a SajátNév a saját nevünk helyesen leírva,
Honlap készítés Érdekességek.
Függvénytranszformációk
HTML parancsok használata
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
Készítette: Nagy-Szakál Zoltán 2007.
Bináris képek létrehozása Cél: a vizsgálni kívánt objektumok elkülönítése. Szürke kép Bináriskép + szürke kép.
C# tagfüggvények.
C# tagfüggvények.
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 8.
Modellezés és tervezés c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Alkalmazott Matematikai Intézet Mérnöki Informatikus MSc 9. Előadás és.
Web-grafika (VRML) 7. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
A GIMP képszerkesztő program bemutatása
Az alapok Rétegek használata a GIMP-ben. A készítőről
,,Én így tanítanám az informatikát”
A GIMP rétegei és használata
A GIMP képszerkesztő program bemutatása Készítette: Rokonál Zoltán
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
Többdimenziós kockák síkbeli megjelenítése
Mérnöki objektumok leírása és elemzése virtuális terekben c. tantárgy Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Számítógépes Grafika Programtervező informatikus (esti)‏ Textúrázás.
Szerelési egységek modellje
Nem irodai programok fájltípusai
Az egységes tervezési gyakorlat kialakításának eszközei Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Vizuális alkalmazások a FoxProban Páll Éva Boglárka.
A másodfokú függvények ábrázolása
Űrlapok.
Prezentáció a prezentációról
Az elemek csoportosítása
Prezentáció készítése Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Bevezetés az Openoffice Impress használatába.
Paint.
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: Gamedev_Gate_UV.tga Load: Gamedev_Gate_UV.tga.
Hyper Text Markup Language
Hyper Text Markup Language
Honlap készítés 2. óra.
Honlap készítés 4. óra.
3. óra. Emlékeztető Oldal címe Sortörés, vízszintes vonal, címsor Betűtípus, betűméret, betűszín.
Képek feldolgozása 7. osztály.
Web-grafika II (SVG) 3. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 1. gyakorlat
Web-grafika II (SVG) 8. gyakorlat Kereszty Gábor.
Java programozási nyelv Metódusok
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok
Grafikai lehetőségek WPF-ben Egyszerű grafika (Shape-ek)
Viszkok Bence 12.c A leképezési hibák világa
Gudenus László Képszerkesztés Gudenus László
Az egyik legnagyobb előnye hogy magyar nyelvű és ezáltal egyszerűen használható. További nagy előnye az hogy ingyenesen használható és letölthető. A Gimp.
1 Alternatív optimum Nem csak egy megoldása van!.
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
Kép készítése számítógép segítségével
Grafikai szoftverek Vektorgrafikus Pixelgrafikus Corel DrawCorel Photo-Paint.
Objektumok a Word-ben. OBJEKTUMOK Objektum fogalma Objektumok létrehozása Az objektumok tulajdonságai Az objektum elhelyezkedése Objektumok formázása.
A GIMP festő és rajzolóeszközei. Menü: Eszközök/Festőeszközök, vagy eszköztár Kitöltési eszköz (Bucket fill) – színnel vagy mintával tölti ki a hasonló.
Script nyelvek előadás
Neumann János Informatikai Kar
Programozás III. Ismétlés (Grafikai lehetőségek WPF-ben)
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
Táblázatok A táblázat megadása a tag használatával lehetséges. A és tageken belül: a és tagek között adhatjuk meg a.
2. A számító- gépes grafika eszközei
Munkagazdaságtani feladatok 3
Velünk élő középkor Forrás:
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Tárgyak műszaki ábrázolása Merőleges vetítés
Az előző óra anyagának összefoglalása
Előadás másolata:

Előadó Karancsi Zoltán

 Egyszínű ecset  SolidColorBrush  Színátmenetes ecset  LinearGradientBrush  RadialGradientBrush

 A Silverlight brush-al festhetünk egyszerű színeket, átmeneteket, képeket és videókat.  A brush-t alternatív attribútumként használhatjuk pl. a háttérszínnél, kitöltőszínnél és a keretnél

 Egyszínű kitöltés esetén használjuk  Szín megadása:  Névvel  Hexadecimálisan(#opacity,R,G,B)  A átlátszóság a hexadecimális érték első két érkével lehet beállítani:  FF=átláthatatlan(telt szín)  00=teljesen átlátszó

 Egyszerű vonal menti átmenet definiálása  EndPoint és StartPoint segítségével definiáljuk az átmenet tengelyét  GradientStop-al határozzuk meg az átmenet szineit és az offset paraméterével hogy hol vegye fel a szinét.

 A színeket itt is a GradientStop-al definiáljuk  Center: az objektum közepét állítjuk be. Értéke 0 és 1 közötti  GradientOrigin: az átmenet kiindulási pontját. Értéke 0 és 1 közötti  RadiusX, RadiusY: x és y tengely nagysága amin belül a szinátmenet lesz