Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
E.ON – Versenyben Önökért!
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Fogalma, összefüggések
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Alapfogalmak.
11. hét: A Teljes körű Minőségmenedzsment (TQM)
Közönségkapcsolat (public relations)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
CRM Customer Relationship Management –
5. A mellékelt kép(ek)en egy üzlet elárusítóterét látja. Ön szerint milyen megfigyeléseket végezhetnénk itt el? Milyen módszerekkel egészítené ki az információszerzésnek.
Családi vállalkozás.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
E-beszerzés Bravo csoport.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
SZEMÉLYZETI MARKETING
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Az értékesítési rendszer
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Sponsorare necesse est
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Minőség menedzsment 6.előadás
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Vállalkozások a minőségszabályozás útján – az önkéntes minőségtanúsítás hazai és nemzetközi versenyelőnyei TÜV Rheinland - nemzetközi tanúsítás.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Marketing alapok Kopcsay László.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Vállalkozásmenedzsment I.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
1/14 Közép-dunántúli Regionális Kiválóság Minta Projekt tájékoztató Sugár Karolina elnök Szabó Kálmán ügyvezető igazgató Szövetség a Kiválóságért.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Az üzletek operatív működtetése
A szolgáltatások humán tényezői
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Operatív menedzsment és versenyképesség
Értékesítési képviselő – HoReCa
Vállalati terv bemutató
Értékesítési képviselő – HoReCa
Partnerség és együttműködés
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A marketinginformációs rendszer
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Kocsis Ernő Ügyvezető igazgató Roto Elzett Certa Kft.
Előadás másolata:

Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás versenyelőny az üzleti eredmények érdekében KOMORÓCZY ZSOLT ügyvezető igazgató MÓZES ISTVÁN ügyvezető partner EU és üzlet határok nélkül május , Félixfürdő

Miért pártolnak el az ügyfelek?

„Az igazság pillanata” Vállalat Munkatársak Ügyfél, vásárló Eladási folyamat előírásai Minőségi ellenőrzés Támogatás A befektetés megtérülése iránti elkötelezettség Márka imázs Elvárások a márkával, szolgáltatással kapcsolatban „Az igazság pillanata” „What gets measured, gets done” – Tom Peters

Mi a próbavásárlás? Próbavásárlás alatt kiképzett vásárlók megfigyelik és rögzítik az ügyfélkezelést, a vevő kiszolgálásának módját, az alkalmazottak vevővel szembeni attitűdjeit (verbális és non-verbális kommunikáció), valamint a termék minőségét; A próbavásárlásnak az angolban több kifejezése is elterjedt: Secret Shopping, Ghost Shopping. A magyar nyelvben a próbavásárlás, a románban pedig a „cumpărător misterios” vagy a „client sub acoperire” kifejezés használatos.

Milyen területeken használják a próbavásárlást? Próbavásárlást végeztethet bármelyik cég/szervezet, amely szükségesnek érzi ügyfélkiszolgálásának, a tevékenységének, illetve az árú/termékek átadási módjának folytonos ellenőrzését; Pl.: bankok, üzletek, üzletláncok; hivatalok, önkormányzatok, vendéglátó egységek (szállodák, éttermek, panziók); ügyvédi- és közjegyzőirodák, ingatlanközvetítő irodák; tömegközlekedése eszközök, futárposták stb. Kiváló ügyfélkiszolgálás

A próbavásárlás előnyei Állandó kényszerhelyzetet jelent az alkalmazottak számára; Tényszerű információkat közöl az ügyfélkezelésről, a kiszolgálásról; Titkos, bizalmas, csak a menedzsment számára elérhető eredmények; Kitűnő oktatási eszköz tréningeken. Kiváló ügyfélkiszolgálás

Miben különbözik a próbavásárlás a piackutatástól? A próbavásárlás „unokaöccse” a piackutatásnak; A piackutatások a vásárlók táborát (szocio-demográfiai jellemzőiket), ezek véleményét, észrevételét, szükségleteit, elvárásait tárja fel; A próbavásárlás a marketing és a végrehajtás közötti szakadékot próbálja átívelni; Kiváló ügyfélkiszolgálás

A próbavásárlás és az üzleti eredmények Legjobb gyakorlatok Fejlesztendő területek, elmaradások (a versenytársakhoz képest) Állandó, magas szintű ügyfélkiszolgálás Visszatérő vevőkör Üzleti eredmények Dolgozói motiváció Visszacsatolás, jutalmazás, fejlesztés Ügyfél-kiszolgálási előírások

ClientFirst Consulting Kft. A Mystery Shopping Providers Association tagja Köszönjük a figyelmet!