Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás versenyelőny az üzleti eredmények érdekében KOMORÓCZY ZSOLT ügyvezető igazgató MÓZES ISTVÁN ügyvezető partner EU és üzlet határok nélkül május , Félixfürdő
Miért pártolnak el az ügyfelek?
„Az igazság pillanata” Vállalat Munkatársak Ügyfél, vásárló Eladási folyamat előírásai Minőségi ellenőrzés Támogatás A befektetés megtérülése iránti elkötelezettség Márka imázs Elvárások a márkával, szolgáltatással kapcsolatban „Az igazság pillanata” „What gets measured, gets done” – Tom Peters
Mi a próbavásárlás? Próbavásárlás alatt kiképzett vásárlók megfigyelik és rögzítik az ügyfélkezelést, a vevő kiszolgálásának módját, az alkalmazottak vevővel szembeni attitűdjeit (verbális és non-verbális kommunikáció), valamint a termék minőségét; A próbavásárlásnak az angolban több kifejezése is elterjedt: Secret Shopping, Ghost Shopping. A magyar nyelvben a próbavásárlás, a románban pedig a „cumpărător misterios” vagy a „client sub acoperire” kifejezés használatos.
Milyen területeken használják a próbavásárlást? Próbavásárlást végeztethet bármelyik cég/szervezet, amely szükségesnek érzi ügyfélkiszolgálásának, a tevékenységének, illetve az árú/termékek átadási módjának folytonos ellenőrzését; Pl.: bankok, üzletek, üzletláncok; hivatalok, önkormányzatok, vendéglátó egységek (szállodák, éttermek, panziók); ügyvédi- és közjegyzőirodák, ingatlanközvetítő irodák; tömegközlekedése eszközök, futárposták stb. Kiváló ügyfélkiszolgálás
A próbavásárlás előnyei Állandó kényszerhelyzetet jelent az alkalmazottak számára; Tényszerű információkat közöl az ügyfélkezelésről, a kiszolgálásról; Titkos, bizalmas, csak a menedzsment számára elérhető eredmények; Kitűnő oktatási eszköz tréningeken. Kiváló ügyfélkiszolgálás
Miben különbözik a próbavásárlás a piackutatástól? A próbavásárlás „unokaöccse” a piackutatásnak; A piackutatások a vásárlók táborát (szocio-demográfiai jellemzőiket), ezek véleményét, észrevételét, szükségleteit, elvárásait tárja fel; A próbavásárlás a marketing és a végrehajtás közötti szakadékot próbálja átívelni; Kiváló ügyfélkiszolgálás
A próbavásárlás és az üzleti eredmények Legjobb gyakorlatok Fejlesztendő területek, elmaradások (a versenytársakhoz képest) Állandó, magas szintű ügyfélkiszolgálás Visszatérő vevőkör Üzleti eredmények Dolgozói motiváció Visszacsatolás, jutalmazás, fejlesztés Ügyfél-kiszolgálási előírások
ClientFirst Consulting Kft. A Mystery Shopping Providers Association tagja Köszönjük a figyelmet!