Katonai Testnevelés helyzete a Központi Kiképző Bázison 2009.05.04.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit lehet tudni a célcsoportról?
Advertisements

Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
Az ORSZI minősítési rendszerének változásai és tervezett fejlesztései előadó Dr. Benkovics László.
Készítette: Raczkó Viktória
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Rendszerszemléletű megközelítés az iskolai agresszió megelőzésében és kezelésében November 30. Ódry Színpad.
1 MH 5. BOCSKAI ISTVÁN LÖVÉSZDANDÁR. 2 Beszámoló a dandár sportélete, s azok lehetőségei •A dandárparancsnok 7/2005 sz. intézkedésében szabályozza az.
Honvédelmi nevelési program
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Az ORFK RSZKK valamint a Rendészeti Szakközépiskolák szerepe és feladata a fegyveres biztonsági őrségek intézkedéstaktikai képzésében. A gyakorlati képzések.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A játék A játékosság.
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
A kitelepítés, kimenekítés, befogadás, visszatelepítés általános és speciális feladatai Magyarországon „Hallgatók a tudomány szolgálatában” Tudományos.
Külgazdasági politika és piacfejlesztés 0) Témák, módszerek, követelmények Dr. Kruppa Éva Főiskolai tanár 2012/2013.
A testnevelési tanterv.
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
Egy példa: hogyan született (volna) a vadászrepülő flotta cseréjére vonatkozó döntés? A ZMNE szolnoki kampuszában, 2002-ben, a „FUTURE AVIATION TECHNOLOGIES”
A Magyar Köztársaság kormánya. A recesszió foglalkoztatásra gyakorolt hatásának kezelésével kapcsolatos munkaerő-piaci intézkedések Simon Gábor államtitkár.
Nők egészsége - védőnők egészsége Nők egészsége – védőnők egészsége Bózsváriné Ferencz Irén és Cieslarné Nádasdi Katalin védőnő Kőbányai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK 1.A MENEDZSMENTRŐL ÁLTALÁBAN - KÖZÉPPONTBAN: AZ EMBER 2.A CSOPORTOK MŰKÖDÉSE 3. KOMMUNIKÁCIÓ 4.MOTIVÁCIÓ 5.VEZETÉSI.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
A FIZIKAI FELKÉSZÍTÉS HELYZETE, A FEJL Ő DÉS LEHETSÉGES IRÁNYA Dr. Eleki Zoltán ő rnagy (HM HKF kiemelt f ő tiszt) (HM HKF kiemelt f ő tiszt)
A FIZIKAI FELKÉSZÍTÉS ELMÉLETE
PEDAGÓGIAI PROGRAM A KATONAI EMLÉKPARKBAN
Kálmán László mk. alezredes MH HKNYP Pk. h. (hadkiegészítés)
Lovasterápia és Hippológia Tanszék
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
KLNOMH Vásárhelyi Pál Általános Iskola OM azonosító: P ÁLYAVÁLASZTÁS- I SKOLAVÁLASZTÁS Továbbtanulási tájékoztató
A FIZETÉSIMÉRLEG-STATISZTIKA ADATGYŰJTÉSI RENDSZERÉNEK ÁTALAKÍTÁSA Sándor György igazgató Piaci műveletek és statisztika június 13.
8. Előadás Szervezetek és szervezeti formák
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2015-BEN INDULÓ KÉPZÉSEINK 4 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:04 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ 6 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:06 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ Arany János Kollégiumi.
Általános iskola első osztály
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
A MÁV Csoport ruhaellátásának korszerűsítése
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
SZOLNOKI HONVÉD EJTŐERNYŐS SPORTEGYESÜLET
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Felvételi eljárás 2014/2015.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Árpád-házi szentek.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
A Csapatpszichológiai Szolgálat rendszere a Magyar Honvédségben A hon- és rendvédelmi egészségügyi dolgozók V. tudományos-szakmai konferenciája Budapest,
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Az ápoló tanulók/ hallgatók gyakorlati oktatásának tapasztalatai
A játék A játékosság.
A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA
A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA
Előadás másolata:

Katonai Testnevelés helyzete a Központi Kiképző Bázison

Az előadás tartalma: 1.A katonai testnevelés célja. 2.A katonai testnevelés tematikája. Testi képességek Akadálypálya Katonai közelharc-kézitusa 3.Kiképzők 4.Tárgyi feltételek. 5.A kiképzendők fizikai állapotának fejlődése.

A katonai testnevelés célja A katonákat fizikailag felkészítse a harckiképzés eredményes végrehajtásához, és a fizikai képességek fokozásával alkalmassá tegye a szolgálattal járó szellemi és fizikai megterhelés egészségkárosodás nélküli elviselésére, és fokozza a teljesítményorientált pszichikai teherbíró képességet.

A katonai testnevelés tematikája

Testi képességek fejlesztése Szakaszszint létszám Csoport- és frontális módszer mozgásanyag

200 méteres gépesített lövész és felderítő akadálypálya

A bizonyos fal

Katonai közelharc-kézitusa Helye, szerepe a kiképzés rendszerében Felépítése

Kiképzők Testi nevelés Állomány képességének ismerete Példamutatás „együtt sírva, együtt a sírba” Vezetési stílus

Tárgyi feltételek Sportcsarnok Uszoda Atlétika pálya Tornakert Műfüves pálya Strandröplabda pálya

Sportcsarnok

Uszoda

Atlétika pálya

Tornakert

Műfüves pálya

Strandröplabda pálya

A kiképzendők fizikai állapotának fejlődése A kiképzendők fizikai állapotának fejlődése jól követhető a ciklusvégi felmérések adatai alapján 2.alosztály November 10-től Február 03.ig

1.alosztály január 26-tól április 21-ig

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!