Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
„Ezt egy életen át kell játszani”
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A TIOP – 3.1.1/08/ projekt keretében megvalósuló fejlesztések.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A kerettantervek fejlesztése
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
A szakképzés helyzete Magyarországon
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Beszámoló január 31. Glowacz Miklósné projektmenedzser
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Hátrányos helyzetűek reintegrációja KOMPONENS C. A szakiskolák helyzetének alapvető problémái I. a gazdaság igényei korlátozottan jutnak érvényre és a.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
eddigi tapasztalatainak ismertetése és a tanulságok
Előadás másolata:

Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.

Lemorzsolódási faktorok azonosítása, ez alapján szűrőmérések

Szakképzési évfolyamra való belépéshez szükséges kompetenciakör meghatározása kiemelten kezelve az 5 szakmacsoportot: gépészet, építészet, kereskedelem, marketing üzleti adminisztráció, vendéglátás, idegenforgalom, informatika intézményközi műhelymunkákon

Az alapkompetenciák (matematika, szövegértés, nyelvtan) mérése, ami jelzést ad a fejlesztési irányokra, az egyéni fejlesztés, mentorálás irányaira, területeire 9. évfolyamon

A szakma gyakorlásához szükséges kompetenciák mérése a 9. osztályos tanulók esetében

9. osztályos tanulók szociális kompetenciáinak mérése – pilot program

Kompetencia alapú képzési modell elkészítése

Képzések „A mérési-értékelési kultúra módszertani megújítása” „hatékony tanuló megismerési technikák” – tréning A szakmai és közismereti képzésben tanító pedagógusok módszertani felkészültségének fejlesztése akkreditált továbbképzéseken „A szakmai vizsgáztatással összefüggő vizsgaszervezési feladatok” című képzés megvalósítása

Köszönöm a figyelmet!