Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Lemorzsolódási faktorok azonosítása, ez alapján szűrőmérések
Szakképzési évfolyamra való belépéshez szükséges kompetenciakör meghatározása kiemelten kezelve az 5 szakmacsoportot: gépészet, építészet, kereskedelem, marketing üzleti adminisztráció, vendéglátás, idegenforgalom, informatika intézményközi műhelymunkákon
Az alapkompetenciák (matematika, szövegértés, nyelvtan) mérése, ami jelzést ad a fejlesztési irányokra, az egyéni fejlesztés, mentorálás irányaira, területeire 9. évfolyamon
A szakma gyakorlásához szükséges kompetenciák mérése a 9. osztályos tanulók esetében
9. osztályos tanulók szociális kompetenciáinak mérése – pilot program
Kompetencia alapú képzési modell elkészítése
Képzések „A mérési-értékelési kultúra módszertani megújítása” „hatékony tanuló megismerési technikák” – tréning A szakmai és közismereti képzésben tanító pedagógusok módszertani felkészültségének fejlesztése akkreditált továbbképzéseken „A szakmai vizsgáztatással összefüggő vizsgaszervezési feladatok” című képzés megvalósítása
Köszönöm a figyelmet!