A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
Advertisements

ANDRÁSSY ÚT – AVAGY A VILÁGÖRÖKSÉGET MI IS ÖRÖKÖLTÜK
Fleischer Tamás MTA KRTK Világgazdasági Kutatások Intézete ELTE Társadalomtudományi Kar Társadalomtudományok.
2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat
• 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. • Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
Közúti Közlekedési Főosztály helyettes vezetője
Területrendezés a Duna- régióban
műszaki osztályvezető
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
Magyar sikerek Kínában
A gazdaság változásai Globalizáció
Ellátási formák. Jelenlegi helyzet
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Miért éppen… Dunaújváros Dr. Kálmán András Dunaújváros MJV polgármestere országgyűlési képviselő Budapest,
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
A dél-alföldi régió úthálózata
Az évi OTK Halmai Márton - TTUOMT II. évfolyam, Földrajz BSc, Idegenforgalmi szakirány
5. TERÜLETFEJLESZTÉS, TELEPÜLÉSHÁLÓZAT
Válság és/vagy kibontakozás? Forman Balázs Budapesti Corvinus Egyetem
A Magyar Regionális Tudományi Társaság tevékenysége Horváth Gyula.
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
Logisztikai hálózat és folyosók
Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
Százhalombatta, november 24.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
Az új besorolásokhoz felhasznált adatok, mutatócsoportok és mutatók a következők: Demográfiai mutatócsoport M1. Terület Ú-RKK M2. Lakónépesség, Ú-RKK M3.
ÚTÉPÍTÉSI BERUHÁZÁSOK HATÉKONY LEBONYOLÍTÁSÁNAK FELTÉTELRENDSZERE DR. KOVÁCS ANDRÁS GKM – Közúti Közlekedési Főosztály Visegrád, november 17.
A Budapest Fejlesztési Pólus program illeszkedése a KMOP-ba Kovács István Vilmos elnökhelyettes, NFÜ Budapest,
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Országos Mentőszolgálat A TETRA rádió szerepe az OMSZ új mentés irányító rendszerében 7. Professzionális Mobiltávközlési Nap „Fókuszban a növekedés” 2014.
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Topográfiai gyakorlatok Magyarország
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Az infrastruktúra fejlesztés általános céljai Közép távon az ország gyorsforgalmi utakkal való ellátottsága érje el az EU mai országai (EU15) akkori megfelelő.
The place and role of financing in the Transport Policy of Hungary
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
Hungary SLOVAKIA UKRAINE AUSTRIA Use the BUCKET in the
. Álmok és realitások: településeink szerepe a gazdaság fejlődésében Dr. Szaló Péter területfejlesztési és építésügyi szakállamtitkár
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
Magyar ipar.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Magyarország névanyag
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
TÁMOP F-14/1/KONV b. Pályaorientációs szolgáltatások alprogram Projektzáró rendezvény, Görög Márta.
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
március 30. A múlt köde március 30. Hol tartottunk akkor? Tétényi István MTA SzTAKI “Mélységes mély a múltnak kútja.
A közúthálózat fejlesztési programja 2015-ig. Az Európa Terv 1. A közművelődésért 2. A nemzeti értékek megbecsüléséért 3. A kulturális értékekért 4. A.
Tegyük sikeressé Magyarországot! Célok és prioritások az Országos Fejlesztéspolitikai Koncepcióból Nemzeti Fejlesztési Hivatal.
A II. Nemzeti Fejlesztési Terv Szaló Péter elnök NEMZETI FEJLESZTÉSI HIVATAL Október 11.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
A közösség érték! Akkreditált pedagógus továbbképzések A Magyar Cserkészszövetség mint képzőintézmény.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
Dunaújváros: új utakon
ANDRÁSSY ÚT – AVAGY A VILÁGÖRÖKSÉGET MI IS ÖRÖKÖLTÜK
Készítette: Koleszár Gábor
Előadás másolata:

A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30 Miskolc M3 Parassapuszta Vác IV M25 Salgótarján Nyíregyháza BÉCS felé M15 M2 V Emőd Polgár Eger Duna M3 Győr M35 M9 M1 Füzesabony Sopron Tatabánya BUDAPEST Debrecen M4 Szombathely M0 Székesfehérvár Szolnok M8 Veszprém M4 IV GRÁC felé Dunaújváros Rábafüzes Zalaegerszeg M44 ARAD, KOLOZSVÁR felé M6 Kecskemét LJUBJANA, TRIESZT felé M7 0 Bszgyörgy Lelle Békéscsaba Nagykanizsa Kiskunfélegyháza V Tornyiszmiklós M7 M9 M5 ARAD felé M3 autópálya Polgár-Nyíregyháza közötti szakasz Autópálya nyomvonalának kijelölése országos érdek és ez által országos hatáskörű feladat. Éppen ezért az M3 autópálya nyomvonala sem függhet Nyíregyháza és Debrecen régóta tartó rivalizálásától. 1999-ben az M3 autópálya tárgyi szakaszának előkészítése gyakorlati fázisba lépett. Ekkor kerültek felszínre azok a szempontok és feltételek, amelyeket – természetüknél fogva - az Országos Terület Rendezési Terv és az Országos Közúthálózat Fejlesztési Koncepció még nem tartalmazhatott, de a nyomvonal kialakulásában meghatározó a szerepük. A Beruházó 1999-ben megbízást adott az UNITEF-CÉH Mérnökiroda Kkt.-nek arra, hogy az M3 autópálya Hajdú-Bihar megyei szakaszára az UVATERV Rt. által 1992-ben készített engedélyezési tervet vizsgálja felül. A felülvizsgálat oka az volt, hogy időközben megváltoztak a körülmények (pl. természetvédelmi törvény, környezetvédelmi törvény, hatásvizsgálati rendelet). Szeged M43 ZÁGRÁB felé Letenye Kaposvár Szekszárd Nagylak V V/A Helsinki folyosók gyorsforgalmi hálózat 2002-ben Hálózatbővülés 2003-2006: autópálya autóút épülő autópálya épülő autóút autópálya előkészítés alatt autóút előkészítés alatt Mohács Baja TEMESVÁR, BUKAREST felé IV Pécs Röszke M56 BELGRÁD felé Ilocska X/A SZARAJEVÓ felé V/C

M6 Budapest - Dunaújváros M0 – Érdi tető Érdi tető – Dunaújváros Hossza 60 km Engedélyezés folyamatban Kivitelezés kezdete 2004. II. félév befejezése 2006.

M6 Dunaújváros - Szekszárd Hossza : 67 km A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2006-ban kezdődnek meg.

M6 Szekszárd - Bóly Hossza : 47 km A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2005-ben kezdődnek meg.

M6 Bóly - országhatár Hossza : 17 km A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2006. után kezdődnek meg.

M6 Pécsi bekötés Hossza : 55 km A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2005-ben kezdődnek meg.

2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat KASSA felé 2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30 M3 M35 M4 M8 M0 M2 M15 M1 M81 M86 M9 M70 M7 M6 M56 M5 M43 M44 Miskolc Parassapuszta Vác IV. M25 Emőd Nyíregyháza BÉCS felé V Polgár Duna Eger Győr Füzesabony Sopron Tatabánya BUDAPEST Debrecen Szombathely Szolnok Székesfehérvár GRÁC felé Veszprém IV Dunaújváros ARAD, KOLOZSVÁR felé Rábafüzes Zalaegerszeg Kecskemét LJUBJANA, TRIESZT felé Bszgyörgy Lelle Békéscsaba Nagykanizsa Kiskunfélegyháza V ARAD felé Szeged ZÁGRÁB felé Letenye M3 autópálya Polgár-Nyíregyháza közötti szakasz Autópálya nyomvonalának kijelölése országos érdek és ez által országos hatáskörű feladat. Éppen ezért az M3 autópálya nyomvonala sem függhet Nyíregyháza és Debrecen régóta tartó rivalizálásától. 1999-ben az M3 autópálya tárgyi szakaszának előkészítése gyakorlati fázisba lépett. Ekkor kerültek felszínre azok a szempontok és feltételek, amelyeket – természetüknél fogva - az Országos Terület Rendezési Terv és az Országos Közúthálózat Fejlesztési Koncepció még nem tartalmazhatott, de a nyomvonal kialakulásában meghatározó a szerepük. A Beruházó 1999-ben megbízást adott az UNITEF-CÉH Mérnökiroda Kkt.-nek arra, hogy az M3 autópálya Hajdú-Bihar megyei szakaszára az UVATERV Rt. által 1992-ben készített engedélyezési tervet vizsgálja felül. A felülvizsgálat oka az volt, hogy időközben megváltoztak a körülmények (pl. természetvédelmi törvény, környezetvédelmi törvény, hatásvizsgálati rendelet). Kaposvár Szekszárd V/A IV Mohács Baja Nagylak TEMESVÁR, BUKAREST felé Pécs Röszke BELGRÁD felé V Helsinki folyosók autópálya autóút épülő autóút Ilocska M56 X/A SZARAJEVÓ felé V/C

2015

Megköszönöm figyelmüket.