TCT-RAJZI TESZT Kárpáti Andrea karpatian@axelero.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
Advertisements

UML Példa © Fülöp Lajos.
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Ozsváth Károly TF Kommunikációs-Informatikai és Oktatástechnológiai Tanszék.
A vizuális nyelv fejlődése a kamaszkorban
Baljós képek a művészet történetében (önkényes válogatás és kijelölés)
Speed Sec Quick Folding Gate
Metszeti ábrázolás.
What is the Mission Situation in Hungary?. Dr. György KOVÁCS What Is The Mission Situation In Hungary? Presentation Design by Ed Nickle – United World.
A MŰSZAKI RAJZKÉSZÍTÉS SZABÁLYAI
Térábrázolás különböző életkorokban
Készítette: Nagyváradi Norbert
Bánhidi M. (2007): Bevezetés a tudományos kutatásba NYME AK, Győr KÉRDŐÍVES VIZSGÁLATOK.
Course Situation and Event Driven Models for Multilevel Abstraction Based Virtual Engineering Spaces Óbuda University John von Neumann Faculty of Informatics.
Majdnem a teljes tér leképezése körlemezekre
ARTÉRIÁS FUNKCIÓ (PWVao, Aix, SBPao) MÉRÉSE ÚJ NON-INVAZÍV OSZCILLOMETRIÁS MÓDSZERREL (ARTERIOGRÁF) EGÉSZSÉGES 3-18 ÉVES KORÚ GYERMEKEKBEN ÉS SERDÜLŐKBEN.
1 Ismételt fogolydilemma játék sztochasztikus reaktív stratégiákkal 4. előadás Axelrod számítógépes versenyének megismétlése A nyereménymátrix és a stratégiák:
Ismételt fogolydilemma játék sztochasztikus reaktív stratégiákkal. 4
AUTISTA GYERMEKEK RAJZFEJLÔDÉSE
Kurt Wenner, a világ kevés utcafestőinek egyike eredeti festményeit élőben, közönség előtt készíti. Gazdagon díszített, kézzel festett pasztellképein klasszikus.
Akaratlagos izomkontrakció súly mozgatása kontrollált sebesség állandó sebesség változó az idő függvényében állandó gyorsulás (lineáris változó gyorsulás.
Access XP Kifejezés-szerkesztő Összehasonlító operátorok:
Elemzések, jelentések készítése
Grafikus tervezőrendszerek programozása 11. előadás.
The Dutch approach toward Youth probation A fiatalkorúak pártfogó felügyeletének holland megközelítése.
Vizuális alkalmazások a FoxProban Páll Éva Boglárka.
Adattáblák kezelésére létrehozott automatikus formok Páll Éva Boglárka.
House of the Rising Sun There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one A.
Torr-1 Pierre Fermat, the great French mathematician (and lawyer) asked the following problem from Torricelli, the physician living in Firense: Find.
Sims-1 This chapter is about Simson line. The question arises in connection with orthic triangles: from which points should we draw perpendicular lines.
Vizuális Narratív Teszt (VNT)
rész.
Rajzfejlődés-áttekintés
CLARK ÁBRÁZOLÓKÉPESSÉG TESZT
A 6-10 évesek rajzfejlődése
Kárpáti Andrea KIEMELKEDÔ VIZUÁLIS KÉPESSÉGEKET MUTATÓ AUTISTA GYERMEKEK RAJZFEJLÔDÉSE Kárpáti Andrea
CSÚSZÁSGÁTLÓ DEKORÁCIÓ Egy kopásálló, a legkülönbözőbb üveg, kerámia, porcelán, tűzzománc tárgyakra, burkoló lapokra, és szaniter árukra magas hőmérsékleten.
Készült az ERFP – DD2002 – HU – B – 01 szerzősésszámú projekt támogatásával Chapter 3 / 1 C h a p t e r 3 Stability Functions.
Güssing am 31.5/ PRORAAB(A) Hochwasserprognosemodell RAAB Rába előrejelző modell Dieses Projekt wird von der Europäischen Union kofinanziert Az.
Hans Christian Andersen meséinek feldolgozása
Dokumentumkészítés Emelt szint: 60 perc 30 pont.
A MINŐSÉG BIZTOSÍTVA Biztosításszakmai konferencia szeptember 22.
PPKE ITK 2008/09 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás
Bevezetés - Vonalak. Koordinátarendszer Windows form x y Az y lefelé nő Transzformáció a hagyományosra x Eltolás y Ellentett és eltolás.
Rajzi kommunikáció és térszemlélet fejlődésének lehetőségei
Basic PCB design guideline NYÁK tervezés alapjai
Made by: Pápai Ádám Dobozy Dániel. „Because of our language difficulties we can communicate with foreign nations only using arts" In the course of history,
A vizuális ábrázolóképességek fejlődése
By.: Ambrus Norbert Balla Rita. Henryk Stażewski 1894-ben született Varsóban. 1913–1919 között festészetet tanult a varsói Képzőművészeti Akadémián (Szkola.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Copyright and on-line infringements; enforcement experiences
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
ÉPÍTÉSZET – GYEREKEK – EGÉSZSÉG építőjátékok, építő játékok, építő±játékok Skaliczki Judit BME Építőművészeti Doktori Iskola Egyéni kutatás
A Tordai-hasadék legendája. I am going to tell you the legend of how Torda Gorge evolved. Elmesélem nektek az erdélyi Tordai-hasadék keletkezésének történetét.
Buckingham palace – A Buckingham palota Map - térkép.
The formation and structure of the Earth The lithosphere and the soil as power equipment and hazard 1.
ECFL 30 egyoldalas vonalminősítő (szoftver bővítés)
A kérdőívező diktatúra
Olympus i-speed 3 ipari gyorskamera
XDSL hálózatok tervezése 9. Előadás
Henry van de Velde „Arts without frontiers” Hisnyay – Heinzelmann Luca
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
A tételes jog Tpvt. 29. §: „A vállalkozásoknak a 24. § szerinti összefonódását eredményező szerződés létrejöttéhez a Gazdasági Versenyhivatal engedélye.
Equality and solidarity in school practice
الدكتور. ناصــــر الخـضـور
Forrás:
Számold meg a fekete pontokat!
Az informatika (programozás) oktatásának pedagógiai módszerei
az „Idegen nyelvi kompetenciák fejlesztése”
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

TCT-RAJZI TESZT Kárpáti Andrea karpatian@axelero.hu

TCT-RAJZI TESZT A magyar vizsgálati minta eredményei (Kárpáti A. és Gyebnár V., 1993-95) Eredmények (középérték), „A” teszt lap Életkor N (teljes minta) = 1037

TCT-RAJZI TESZT A magyar vizsgálati minta eredményei (Kárpáti A. és Gyebnár V., 1993-95) Eredmények (középérték), „B” teszt lap Életkor N (teljes minta) = 803

„A” teszt lap

„B” teszt lap

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„A” teszt lapok

„B” teszt lapok

„B” teszt lapok

„B” teszt lapok

„B” teszt lapok

„B” teszt lapok

„B” teszt lapok

„A” teszt „A” teszt „B” teszt „A” teszt

„A” teszt „B” teszt „A” teszt „A” teszt

II. ÉRTÉKELÉS (1) vizuális elemek Félkör Pont Nagy jobboldali szögletes elem Íves vonal („hullám”) Szaggatott vonal A nagy szögletes mezőn kívül egy kis nyitott szögletes forma.

II. ÉRTÉKELÉS (2) vizuális elemek FOLYTATÁS (Continuation, Cn) KIEGÉSZÍTÉS (Completion, Cm) ÚJ ELEMEK (New Elements, Ne) VONALAKKAL LÉTREHOZOTT KAPCSOLATOK (Connections made with Lines, Cl) TÉMÁHOZ KÖTŐDŐ KAPCSOLATOK (Connections that Contribute to a Theme, Cth)

II. ÉRTÉKELÉS (3) vizuális elemek KÖRVONALAT MEGŐRZŐ – Részlet függő (Boundary-breaking being Fragment – dependent, Bfd) KÖRVONALAT MEGŐRZŐ – Részlettől független (Boundary-breaking being Fragment – independent, Bfi) PERSPEKTÍVA (Perspective, Pe)

II. ÉRTÉKELÉS (4) vizuális elemek HUMOROS VAGY ÉRZELMES HATÁSOK (Humor or Affectivity /Emotionality/ Expressive Power of the drawing, Hu) NEM SZOKVÁNYOS MEGOLDÁS - használat, absztrakció, szimbólum (Unconventionality, Uc) SEBESSÉG (Speed, Sp)