„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán 2008. November 17. EMIR azonosító szám: HEFOP-3.3.3-08/1.-2008-06-0021/1.0.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A november 18-i workshop napirendje
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Dunaújváros, október 6. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola1 Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program A felsőoktatás szerkezeti.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A pályázat bemutatása – gyakorlati szempontból
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
A HEFOP e-taneszközeinek és anyagainak disszeminációs feladatai Rozványi Dávid OKM Támogatáskezelő.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
A Calderoni Program megvalósítása az OKMT nézőpontjából Rozványi Dávid OKM Támogatáskezelő.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
MFRFK ülése, Dunaújváros, december 7. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola1 Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program A felsőoktatás.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Előadás másolata:

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán November 17. EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 Dr. Kadocsa László projekt szakmai vezető általános és tudományos rektorhelyettes Varga Anita projektmenedzser főiskolai adjunktus Harazin Tibor projektmenedzser minőségirányítási vezető

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 2 A tájékoztatás tartalma Pályázati kiírás tartalma A pályázati kiírás céljaA pályázati kiírás célja A képzések témakörei Kötelezően megvalósítandó tevékenységek a pályázatban A Dunaújvárosi Főiskola pályázatának bemutatása Projekt tevékenységek áttekintése Az előadások tartalma A projekt célcsoportjai Projektmenedzsment tagjai, elérhetőségük

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 3 Pályázati kiírás tartalma HEFOP „A felsőoktatás rendszer szintű változásához kapcsolódó rövid ciklusú képzések” Előzmények „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése” című HEFOP konstrukció a közötti időszakban nagy mértékben hozzájárult, illetve hozzájárul a felsőoktatási képzés bolognai típusú átalakításához, továbbá a felsőfokú végzettséggel rendelkezők át- és továbbképzéséhez, valamint a felsőoktatási intézmények minőségközpontú működésének támogatásához. A „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” című HEFOP konstrukció a pedagógusképzés tartalmi fejlesztését segítette elő.

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 4 A pályázati kiírás célja Jelen pályázati kiírás célja, hogy a fenti HEFOP konstrukciók támogatásából, illetve saját forrásból a „felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”, továbbá a „kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” témakörökben megvalósuló fejlesztések tapasztalatainak disszeminációját tegye lehetővé az érintett intézményben dolgozó munkatársak számára rövid ciklusú képzések keretében. Ezekkel a képzésekkel elősegítik a tapasztalatok integrálódását a felsőoktatási intézmények tevékenységébe.

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 5 A képzések témakörei Információk átadása a felsőoktatási intézményekkel munkaviszonyban vagy szerződéses jogviszonyban álló munkatársaknak az alábbiakról: a Bolognai-folyamat, a Bolognai-folyamat keretében kifejlesztett, új típusú képzésekkel, képzési szintek, a bevezetett minőségbiztosítási rendszerrel kapcsolatos képzés, át- és továbbképzés (nem beleértve a tananyagfejlesztést, amely a HEFOP komponensben már megtörtént) a kompetencia-alapú pedagógusképzés.

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 6 Kötelezően megvalósítandó tevékenységek a pályázatban Rövid ciklusú (maximum 30 órás) képzések kifejlesztése és megtartása a következő témákban: A HEFOP es és es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött a Bolognai-folyamat keretében kifejlesztett, új típusú képzések, képzési szintek. A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként bevezetett minőségbiztosítási rendszer. A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött kompetencia-alapú pedagógusképzés. A Bologna-folyamat. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulnak meg.

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 7 A Dunaújvárosi Főiskola pályázatának bemutatása „Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán Projekt időtartama: szeptember 1. – november 25 Projekt weboldala: Vállalt tevékenységek: Megtartott rövid ciklusú (gyakorlatorientált) előadás: 3 nap 6 (2x2 órás) előadás, 12 előadó Megtartott rövid ciklusú előadásokon részt vett személyek száma: 90 fő

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 8 Projekt tevékenységek áttekintése Tevékenység Sorszáma Tevékenység megnevezése Megvalósítási periódus 1 Projektmenedzsment működési keretének kialakítása 1. periódus 2 A feladat felelősség hatáskör mátrix kialakítása 3 Szerződéskötés a projekt szakmai megvalósításában közreműködő felekkel 4 A célcsoport tagok felkérése 5 Projekt honlap kereteinek elkészítése 6 Előadások szakmai anyagainak véglegesítése 7Sajtóanyag készítése 9 Nyitó sajtótájékoztató megszervezése 2. periódus 10 Gyakorlatorientált előadás megtartása 11 Záró sajtótájékoztató megszervezése és az oklevelek ünnepélyes átadása 12Elégedettségfelmérés lebonyolítása 3. periódus 13Hatékonyságfelmérés lebonyolítása 14Projektmonitoring megvalósítása 15 Projekt pénzügyi és szakmai lezárása

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0 9 Az előadások tartalma: 1. Az új felsőoktatási törvény hatása a Dunaújvárosi Főiskola képzési programjaira, gyakorlati tapasztalatok, tanulságok 2. A bolognai - folyamat hatása a Dunaújvárosi Főiskola működésére 3. A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött kompetencia-alapú pedagógusképzésről általában 4. A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött a Bolognai-folyamat keretében kifejlesztett, új típusú képzések, képzési szintek. 5. Az önértékelés helye és szerepe az intézményi akkreditációban 6. A Dunaújvárosi Főiskola minőségirányítási tevékenységének fejlesztése az intézményi önértékelések hatása, eredményei

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / Az új felsőoktatási törvény hatása a Dunaújvárosi Főiskola képzési programjaira, gyakorlati tapasztalatok, tanulságok Előadók: Dr. Gyarmati Mariann, főtitkár (DF); Farkas Beáta THIH vezető (DF) 1; A Felsőoktatási Törvény általános rendelkezéseinek áttekintése 2; A felsőoktatási rendszer intézményeinek működésére vonatkozó áttekintés 3, A felsőoktatási intézmény felépítése (Szenátus, Gazdaságit Tanács, Rektor, a DF szervezeti egységei) 4; A DF képzési rendszere - Hallgatói jogviszony, jogok és kötelességek 5, A DF alkalmazottainak helye szerepe a felsőoktatás rendszerében 6; A Felsőoktatás szervezése irányítása 7; Adatkezelés a Dunaújvárosi Főiskolán – információs rendszerek 8; Államilag támogatott és költségtérítéses képzés áttekintése ; Tehetséggondozás (TDK, szakkollégiumok) 10; Fegyelmi és kártérítési felelősség 11; Jogorvoslat

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A bolognai - folyamat hatása a Dunaújvárosi Főiskola működésére Előadók: Dr. Kadocsa László általános és tudományos rektorhelyettes (DF) Dr. Veress Gábor, egyetemi tanár (Pannon Egyetem, MAB) 1. Európai trendek 2. A felsőoktatás szerepe az európai integrációs folyamatban 3. A felsőoktatási rendszerek harmonizálásának lépései 3. Erősségek – gyengeségek 4. Intézményrendszer feltételei 5. Közvetítő szervezete

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött kompetencia-alapú pedagógusképzésről általában Előadók: Dr. Kelemen Gyula, főiskolai tanár (DF) Dr. Pais Ella, főiskolai tanár (PTE) 1. Tanárok és oktatók továbbképzése – Az életen át tartó tanulás programja 2. A ciklusos képzés sajátosságai / az oktatás, mint tudásmenedzsment része 3. Tudáselemek – master szint jellemzői (innováció) 4. Európai trendek / új kihívások 5. Szakmai tanárképzés és a Bolognai folyamat kapcsolata (teamek kollaboratív munkamódszerek) 6. Konkrét gyakorlati példa bemutatása

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A HEFOP es projektek fejlesztéseinek eredményeként létrejött a Bolognai-folyamat keretében kifejlesztett, új típusú képzések, képzési szintek. Előadók: Dr. Kadocsa László általános és tudományos rektorhelyettes (DF) Dr. Kiss Endre, főiskolai tanár (DF) 1. Társadalomtudományi szakcsoport Pl: A bölcsész alapképzési kínálat átalakítása a bolognai folyamatnak megfelelően 2. Műszaki szakcsoport Pl: „Környezetmérnök B.Sc. szak indításához kapcsolódó egységes tananyagfejlesztés és az illeszkedő F.Sz. kialakítása” 3. Gazdasági szakcsoport

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / Az önértékelés helye és szerepe az intézményi akkreditációban Előadók: Dr. Bíró Zoltán főiskolai docens (Miskolci Egyetem) Sződi Sándor, minőségszakértő (IFKA - Minőségfejlesztési központ) 1, Az akkreditáció célja, alapelemei, tárgya 2, Az akkreditáció feladata, folyamata, célja 3, Az intézmények társadalmi megítélése 4, A belső fejlődés megítélése 5, Az önértékelés sajátosságai

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A Dunaújvárosi Főiskola minőségirányítási tevékenységének fejlesztése az intézményi önértékelések hatása, eredményei Előadók: Varga Anita, főiskolai adjunktus (DF) Harazin Tibor, minőségirányítási vezető (DF) Az önértékelési folyamat bemutatása a Dunaújvárosi Főiskolán: 1. szint: HEFOP projekt tapasztalatai 2. szint: Felsőoktatási Minőségi Díj tapasztalatai 3. szint: Regionális Minőségi Díj tapasztalatai 4. szint: Az önértékelések és az intézményi akkreditáció közös sarokpontjai

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A projekt célcsoportjai, a Dunaújvárosi Főiskola munkatársai Intézményi vezetők, akik: elkötelezettek a partnerközpontú szemlélet iránt elkötelezettek a minőségirányítási / fejlesztési szemlélet iránt jelenleg és várhatóan felsővezetők vagy potenciális felsővezetők lesznek elkötelezettek az új vezetési módszerek iránt vállalni tudják a projektben való aktív részvétel terhelését vállalják, hogy saját tevékenységében az előadások gyakorlati elemeit alkalmazzák szerződésszerűen vállalják a multiplikátor szerepkört

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A projekt célcsoportjai, a Dunaújvárosi Főiskola munkatársai Oktatók, akik: elkötelezettek a partnerközpontú szemlélet iránt elkötelezettek a minőségirányítási szemlélet iránt elkötelezettek az új pedagógiai módszerek alkalmazása iránt legalább 3 év oktatói tapasztalattal rendelkeznek vállalni tudjá a projektben való aktív részvétel terhelését szerződésszerűen vállalják a multiplikátor szerepkört

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / A projekt célcsoportjai, a Dunaújvárosi Főiskola munkatársai Intézmény munkatársai: elkötelezettek a partnerközpontú szemlélet iránt elkötelezettek a minőségirányítási szemlélet iránt elkötelezettek az új módszerek alkalmazása iránt legalább 1 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek vállalni tudják a projektben való aktív részvétel terhelését szerződésszerűen vállalják a multiplikátor szerepkört

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / Projektmenedzsment tagjai, elérhetőségük projekt szakmai vezető Dr. Kadocsa László általános és tudományos rektorhelyettes Elérhetőség: projektmenedzser Varga Anita főiskolai adjunktus Elérhetőség: projektmenedzser Harazin Tibor minőségirányítási vezető Elérhetőség: Projekt pénzügyi munkatárs Kadványné Szilágyi Gabriella gazdasági előadó Elérhetőség: Projekt adminisztratív munkatárs Szendrey Miklósné gazdasági előadó Elérhetőség: u

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / Projektmenedzsment központi elérhetősége Postacím: Dunaújvárosi Főiskola, 2401 Dunaújváros, Táncsics Mihály u. 1/A Pf. 152 Tel.: 06 (25) Fax: 06(25)

„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán EMIR azonosító szám: HEFOP / / Köszönjük Megtisztelő Figyelmüket!