Készítette: Lángos Enikő osztályvezető Tájékoztató az integrált kormányzati ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatairól Készítette: Lángos Enikő osztályvezető
A „JÓ ÁLLAM” A közigazgatási reform Az egyablakos ügyintési rendszer Ügyfélközpontú, polgárbarát ügyfélszolgálat
Ügyintézési jogosultságok tájékoztatás érdemi ügyintézés ügyindítás thgy,gyed ügyfélkapu családtámogatási ellátások külföldi okiratok elfogadhatósága egyéni vállalkozás útiköltség térítés egyéb nem hiteles tulajdoni lap megtekintése honosítás Országos Cégnyilvántartási és Céginformációs adatbázisból lekérdezés
A működés első szakasza (2011 január-október 14.) Ügyfelek száma Hatáskörbe tartozó és nem hatáskörbe tartozó ügyek Együttműködés Külső és belső kapcsolatrendszer
Kormányablak ügyfélforgalmi statisztika október 14-ig
Ügykörök október 14ig
A működés második szakasza (2011. október 15.- ) A Magyary program következő állomása Ügykörbővítés Felkészülés
Új ügykörök TAJ kártya, EU kártya Táppénz, THGY, GYED méltányossági kérelmek, egyszeri gyógyszersegély Nyugdíj (emelése, egyszeri segély) Mezőgazdasági ügyek (családi gazdaság, őstermelők, parlagfű) Fogyasztóvédelmi panaszok Építésügy Vállalkozás és kereskedelem Egyéb (pl. műemlék, engedélykérelmek)
Kormányablak ügyfélforgalmi statisztika
Ügykörök
Tapasztalatok Nyitvatartási idő Közvetett és közvetlen pozitív visszajelzések Bizalom kiépülése Emberi tényezők és a közigazgatási reform
Köszönöm a figyelmet! Lángos Enikő, osztályvezető Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztálya Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat 2800. Tatabánya, Népház u. 12. Email-cím: langos.eniko@kemkh.hu