Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Advertisements

DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
A direkt marketing fogalma
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Microsoft Excel Függvények II.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Készítette: Kőrösi Péter. Lépj be a Unaico irodádba, majd kattints a tagsági csomagodra. Készítette: Kőrösi Péter.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Marketingkommunikáció
A technológia szerepe a pedagógiai értékelés fejlesztésében
MS IT Akadémia Sisák Zoltán kuratóriumi elnök HTTP Alapítvány.
A tanári munka támogatása a szakképzésben
e-Learning a tanárképzésben
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
2009. április 24.XVI.Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál Kereslet és kínálat e-book témában Moldován István OSZK.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Média és múzeumandragógia Szabó József. A múzeum fő feladatai a muzeális anyag gyűjtése, rendezése és feldolgozása; a gyűjtemények elhelyezése, nyilvántartása.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Választási felkészülés számokban Nyitrai Zsolt operatív igazgató sajtótájékoztatója.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Kommunikációt segítő programok a hálózaton
Informatika I. 4. Szöveg és dátumfüggvények.
Diszkrét elem módszerek BME TTK, By Krisztián Rónaszegi.
UniTech online mérnökverseny
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
Gráf-adatbázis építése twitter adatokból
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
A 2D-s vonalkódok Két dimenzióban hordoznak információt Nagyságrendekkel nagyobb információ kapacitás Többszörös hibadetektálás és hibajavítás Titkosítási.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
Multimédia-fejlesztés. 2. számú beküldendő feladat Készítsen el egy multimédia alkalmazást! Neobook for windows szoftverrel Neobook for windows szoftverrel.
A következő dián még van pár információ.
Continuous delivery: cél a működő szoftver
"Free phone" Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Fodor Edina, App inventor 2 Fodor Edina,
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Haszon rendezvények médiaajánlat
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Elérhető magyar irodalom – olvasás? digitalizálás?
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon

Mi is az a mobilkód?

A mobilkód segítségével szöveges információt kódolhatunk képpé – majd vissza Eredetileg az autóipar használta alkatrészek követésére Legelterjedtebb szabványok: QR Code és DataMatrix Több ezer karakternyi információt tartalmazhat a kód Lehet URL, névjegykártya, szöveg, telefonszám, SMS

Pannon – Sanoma - T-Mobile közös project a mobilkód tesztelésére Nyereményjáték 2 hónapon keresztül print és online támogató kampánnyal A ról ingyenesen letölthető, külön telepítendő kódolvasó alkalmazás Támogató információs oldal: Tökéletesen mérhető Tízezres nagyságrendű részvétel

A felhasználás lehetőségei határtalanok Kapocs az offline és online média között Teljesen interaktívvá tehető – microsite linkelése, visszajelzések online gyűjtése Pull és push mód – push pl. beléptetéshez, voucherhez Pontosan mérhető - az üzenet és az elhelyezés hatékonysága is

Szabó Tamás