BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
A kommunikáció eszközei egy érdekvédelmi szervezetnél Bödő Sándor - ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft május 7.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
IBM Global Financing © 2013 IBM Corporation Innovatív IT finanszírozás Dr. Kováts Dénes IBM Global Financing részlegvezető.
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Élelmiszer profilanalízis bíráló paneljének minősítése
Hogyan tovább?. Hogyan tovább? Piackutatás 1.0 Mintavétel, súlyozás, valószínűségi számítás személyes kérdezés; telefonos kérdezés; postai kérdezés;
Objektumkutatáson alapuló térinformatikai modell kialakítása MiniComp Kft. Pécsi Tudomány Egyetem – PMMFK-MIT.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Traffic Team: Barta Márton Bohács Attila Bozsik József Bunda Péter TÉMAVEZETŐ: Csink László DÁTUM: Integrált forgalom- irányítási rendszer.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
Nemfizetési kockázatok Magyarországon és a régióban Dercze Zoltán, COFACE Hungary, november 25.
Hány szavazó hiányzik az ellenzéknek? január 30.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Mikroelektronikai szeletkötések Nyári Iskola Készítette: Kovács Noémi Mentor: Kárpáti Tamás 2010.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
Numerikus módszerek az elektromágneses térszámításban Dr
Project Domino Marczin Tamás Tóth Tamás IAR2008. Tartalom 1.A célkitűzés 2.Kutatások 3.Felépítése A szoftver A hardver 4.Szoftver 5.Hardver 6.Működése.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
EUGA Pályázati Tanácsadó Valósítsd meg terveidet, Uniós támogatással! Kenessey László EUGA Projekt menedzser.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon.
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
GPS a gyakorlatban - A NavNGo szoftver megoldásai.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
A Földtudományi kutatás-fejlesztési alprogram
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
Porozitáskövető szelvények Neutron módszerek (O.H. És C.H.)
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Ipari kapcsolatok Dr. Kokavecz János SZTE TTIK Műszaki és Anyagtudományi Intézet.
Google Autó Lengyel Róbert Óbudai Egyetem, 2015.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE
Előadás másolata:

BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)

Röviden a kutatásról Cookie Panel Szoftver Panel

Röviden a kutatásról Miért több? ●Nem csak a mérőkóddal ellátott oldalakról van mérési eredményünk  kisebb oldalak  corporate sites  alkalmazások …… ●…●… ●A keresztolvasottság is mérhető

Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel január – 15+ belföldi forgalom

Köszönöm a figyelmet! Kovács Márton, kutatásvezető Szonda Ipsos