Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Légi fuvarozáshoz kapcsolódó okmányok
Advertisements

Kiss Gyula MÁV Kombitermimál Kft.
Európai közlekedési és szállítási hálózatok és csomópontok
Foktő – Kalocsai repülőtér önkormányzati fejlesztése
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
általános vezérigazgató-helyettes
Szabó György ÉM-i Regionális Fejlesztési Tanács elnöke
Az urbanizáció és városaink
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Miért éppen… Dunaújváros Dr. Kálmán András Dunaújváros MJV polgármestere országgyűlési képviselő Budapest,
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
A dél-alföldi régió úthálózata
Az évi OTK Halmai Márton - TTUOMT II. évfolyam, Földrajz BSc, Idegenforgalmi szakirány
Az Urbanizáció És Városaink Tankönyv:
Az urbanizáció és városaink
A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai
Válság és/vagy kibontakozás? Forman Balázs Budapesti Corvinus Egyetem
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
Dr. Nagy János, altábornagy püőr. főtanácsos országos parancsnok
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Magyar Államvasutak Rt.
A magyar gazdaság- és közlekedéspolitika helyzete és fejlesztése
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Európai Unió és Magyarország közlekedéspolitikájának fő elemei
Készítette: Molnár Gábor
Logisztikai hálózat és folyosók
Magyarországi vezetékes szállítás fő vonalai
Vasútfejlesztési tervek a két világháború között Magyarországon
Az ED bevezetése és a közúti szabályozás kérdései
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
FÓKUSZBAN A GAZDASÁGFEJLESZTÉS
Dél-dunántúli Régió közlekedése Morandini Kristóf III éves földrajz-informatika tanár.
„Teljeskörű megoldás”
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Országos Mentőszolgálat A TETRA rádió szerepe az OMSZ új mentés irányító rendszerében 7. Professzionális Mobiltávközlési Nap „Fókuszban a növekedés” 2014.
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Topográfiai gyakorlatok Magyarország
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
DUNA A MAGYARORSZÁGI SZAKASZA ÉS DUNAPARTI MAGYAR VÁROSOK.
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
Magyar ipar.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Magyarország névanyag
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
A közúthálózat fejlesztési programja 2015-ig. Az Európa Terv 1. A közművelődésért 2. A nemzeti értékek megbecsüléséért 3. A kulturális értékekért 4. A.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
Parlamenti választások 2014-ben a 10 ezer főnél népesebb települések eredményeinek néhány sajátossága, érdekessége A Politikatörténeti Intézet konferenciája,
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
DB Cargo Hungária Kft. és a pályavasút együttműködése
Az ED bevezetése és a közúti szabályozás kérdései
Bozsik regionális rendszer
Készítette: Koleszár Gábor
OTP Bank Bozsik Egyesületi Program
Magyarország – falvak (községek) városok
Előadás másolata:

Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai Készítette: Molnár Gábor 2017.04.05.

A logisztika és az infrastruktúra kapcsolata. A műszaki termelési rendeltetésű infrastruktúra: Elsősorban az anyagi javak termelésének nélkülözhetetlen feltétele. Pl.: mezőgazdaság, ipar. Alcsoportjai: Energia ellátás hálózata Komplex vízgazdálkodás hálózata Személy és teherforgalom lebonyolítására szolgáló hálózatok rendszere A humán infrastruktúra (városok, települések infrastruktúrája): A települések működésének és fejlődésének meghatározó tényezője. Állami szervek, társadalmi szervezetek intézményei Oktatási, művelődési, gyermeknevelési intézmények Sportintézmények Üdülési intézmények 2017.04.05.

A magyarországi közúthálózat fő vonalai. 21. sz.: Hatvan-Salgótarján-somoskőújfalu 15. sz.: Mosonmagyaróvár-Rajka országhatár M3-3. sz.: Budapest-Hatvan-Gyöngyös-Mezőkövesd-Miskolc-Tornyosnémeti 2. sz.: Budapest-Vác-Rétság-Parassapuszta M1-1sz.: Budapest-Bicske-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom 10. sz. (régi 1. sz.): Budapest-Dorog-Nyergesújfalu-Almásfüzitő-Komárom 100. sz.: Tatabánya-Tata-Almásfüzitő M35 sz.: Debrecen-Hajdúböszörmény- M3 -as autópálya ( Görbeháza )  4. sz.: Budapest- Szolnok-Törökszentmiklós-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony 42. sz.: Püspökladány-Berettyóújfalu-Biharkeresztes-Ártánd 8. sz.: Székesfehérvár- Várpalota-Veszprém -Körmend-Rábafüzes 70. sz.: Budapest-Székesfehérvár-siófok-Zamárdi M5-5. sz.: Budapest-Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged-Röszke M6- 6. sz.: Budapest-Érd- Dunaföldvár- Bonyhád- Pécs-Barcs M7-7 sz.: Budapest-Székesfehérvár-Siófok-Nagykanizsa-Letenye M9 sz. autóút Sekszárd- 51 sz. főút (Dusnoktól D.-i irányban) 43. sz.: Szeged-Makó-Nagylak országhatár 2017.04.05.

Magyarország közúti közlekedése 2017.04.05.

A magyarországi vasúthálózat fő vonalai. Vasúti fővonalak:  1. sz.: Budapest-Komárom-Győr-Hegyeshalom  70. sz.: Budapest-Vác-Szob  80. sz.: Budapest-Hatvan-Miskolc-Sátoraljaújhely Fontosabb kiágazások.  81. sz.: Hatvan-salgótarján-Somoskőújfalu  87. sz.: Füzesabony-Eger-putnok  90. sz.: Miskolc-Hidasnémeti  92. sz.: Miskolc-Kazincbarcika-Bánréve-Ózd  100. sz.: Budapest-Cegléd-Szolnok-Püspökladány-debrecen-Nyíregyháza-Záhony Fontosabb kiágazások:  101. sz.: püspökladány-Biharkeresztes  120. sz.: Budapest-Újszász-Szolnok-Békéscsaba-Lökösháza  140. sz.: Cegléd-Kecskemét-Szeged  150. sz.: Budapest-Kelebia  40. sz.: budapest-Pusztaszabolcs-Dombóvár-Pécs Fontosabb kiágazás:  41. sz.: Dombóvár-Kaposvár-Gyékényes  30. sz.: Budapest-Székesfehérvár-szabadbattyán-Siófok-Nagykanizsa-Murakesztúr 20. sz.: Budapest-Székesfehérvár-Veszprém-Celldömölk-Szombathely-Szentgotthárd 2017.04.05.

A magyarországi vízi utak. Győr-Gönyü kikötő: ömlesztett termények átrakása db áruk rakodása Big-Bag zsákos rakodás RO/RO rakodás vámolás szállítmányozás Csepeli szabadkikötő:  Hajók, közúti és vvasúti járművek rakodása  Árutárolás hagyományos és hűtött raktárakban, szabadtéren  Árukezelés  Raktárak, irodák és tárolóterületek bérbesdása  Vámáruk kezelése, forgalmuk bonyolítása  Vasútüzemi szolgáltatások, közúti mérlegelés  24 órás diszpécserszolgálat  Szállítmányozás Bajai ATI DEPO kikötő Bajai RO/RO kikötő db áruk, ömlesztett áruk és konténerek közvetlen rakodása közút-vasút-vizí út között  teljes körű vámügyintézés Hajórakodási lehetőség silóból Túlméretes db áruk mozgatása 40 tonnás híddaruval növény és állat egészségügyi vizsgálatok lehetősége RO/RO rakodás Mohács kikötő: ömlesztett és zsákos áru tárolása tisztító berendezések minőségvizsgáló laboratórium Dunaferr kikötő: ömlesztett áru rakodása és tárolása darabáru rakodása és tárolása 2017.04.05.

A magyarországi légi közlekedés. Miskolc Nyíregyháza Mezőkövesd Bátonyterenye Esztergom Gödöllő Győr-Pér Fertőszentmiklós Pipis hegy Hármashatárhegy Kecskéd Budaörs Debrecen Pápa Budapest-Ferihegy Farkas hegy Hajdúszoboszló Szombathely Tokorcs Tököl Dunakeszi Székesfehérvár Szolnok Kiskunlacháza Szandaszőlős Dunaújváros Kecskemét Siófok-Kiliti Jakabszállás Kiskunfélegyháza Kalocsa Sármellék Taszár Szentes Békéscsaba Nagykanizsa Kaposújlak Szatymaz Őcsény Szeged Pécs–Pogány 2017.04.05.

A fő tranzitszállítási irányok. Az áruforgalom szempontjából jelentős határátkelők. Záhony (Ukrán), Hegyeshalom (Osztrák határszakasz), Ártánd (Román), Nagylak (Román), Röszke (Szerb). 2017.04.05.