Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Advertisements

OBJEKTÍV FELELÖSSÉG- ZÉRÓ TOLERANCIA
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
A KÖZLEKEDÉSRENDÉSZET LEHETŐSÉGEI NAPJAINKBAN
Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság középtávú koncepciója
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Vasúti járművek hatósági engedélyezése Horváth Zsolt Csaba Közlekedési Főfelügyelet november 23. BUDAPEST.
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
KISVÁLLALKOZÁSOK EURÓPAI KARTÁJA (NYILATKOZAT) A lisszaboni strat é gi á val ö sszhangban, miszerint az Eur ó pai Uni ó nak a vil á g legversenyk é pesebb.
A TELEPÜLÉSFEJLESZTÉS ÉS A VÁLTOZÓ KÖZIGAZGATÁS A TELEPÜLÉS, A JÁRÁS, A MEGYE ÉS A RÉGIÓ ÁTALAKULÓ SZEREPE II.PLAN-NET.HU TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONFERENCIA.
Nemzeti Közlekedési Stratégia kialakítása Magyarországon Szűcs Lajos, főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Infrastruktúra Főosztály.
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője Az objektív felelősség alkalmazása és a KRESZ módosítás.
A TÁMOP felépítése Tóth István január 26.. ÚMFT prioritások és OP-k Társadalmi megújulás Gazdaság- fejlesztés Közle- kedés Környezeti és energetikai.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
FÜGGETLEN KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
Az Európai Unió környezetpolitikája Asszisztens hallgatók 19. tételéhez
„New Hungary” Rural Development Programme A vidékfejlesztés lehetősége: Új Magyarország Vidékfejlesztési Program 2007 – 2013 HVI Képzés 2008.
Jogsértések következményei
megújuló hatósági felügyelete
Területpolitikai eszközök és a klímaváltozás
Hatósági feladatok a járművezető-képzésben
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
Miért fontos a komplex rehabilitáció az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája szempontjából? Budapest, december 3.
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
A közúti ellenőrzés gyakorlata az Európai Unióban „Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” konferencia Budapest, Október 20. Gégény István ORFK.
A közúti közlekedési balesetek következtében meghalt személyek száma
Óberling József r. ezredes
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” Dr. Bencze József r. altábornagy Országos rendőrfőkapitány Közlekedésbiztonsági konferencia Budapest, 2009.
Magyarország közlekedésbiztonsága első négy hónapjában.
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
A munkahelyi biztonság és egészségvédelem mindenkit érint. Jó Önnek. Jó a vállalkozásoknak. Együtt a kockázatok megelőzéséért Egészséges munkahelyek kampány.
Óberling József r. ezredes
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
A közlekedésbiztonság évtizede A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.
Közl_kvéd071 Az EU közlekedéspolitikája Az EU közlekedéspolitikája.
Fenntarthatóság Hol tart Európa a cselekvésben? Herczog Edit Európai parlamenti képviselő Magyar Fenntarthatósági Csúcs II. Budapest, november 24.
2009 Tudatos vezető - Közlekedésbiztonság Pausz Ferenc GRSP Magyarország Szemben az árral? Budapest, március 19.
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Közúti balesetek főbb okai I-III. hó
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Személysérüléses közúti balesetek I-V. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,74% Halálos áldozatok száma:+7,80%
Közúti balesetek augusztus havi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:1 570 baleset (1 549 baleset) Közúti halálos.
Közúti balesetek I-VII. havi évi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:8 945 baleset (8 722 baleset) Közúti halálos.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VI. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,8%
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
(Zárójelben a I-IV. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
(Zárójelben a I-VII havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VII. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Előadás másolata:

Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár A Belügyminisztérium közúti közlekedésbiztonsággal kapcsolatos feladatai 2011-2013. között „Hogyan tovább? Közlekedésbiztonság a Fehér Könyv után” konferencia Budapest, 2010. november 30.

Közlekedésbiztonság napjainkban A közúti közlekedés biztonsága fontos társadalmi probléma 2009-ben csaknem 35.000 ember vesztette életét közúti balesetben az EU közútjain Ez Szekszárd lakosságának felel meg A balesetek által okozott kár: 130 milliárd EUR/év

Közlekedéspolitikai koncepciók időszaka Európai Unió: Fehér Könyv 2001-2010 3. Európai Közúti Biztonsági Akcióprogram (2003-2010) Tagállamok közlekedésbiztonsági programjai Új EU program: 2011-2020 Magyarország: „Magyar Közlekedéspolitika 2003-2015” Három éves akcióprogramok: - 2008-2010 - 2011-2013

Az Európai Unió közlekedésbiztonsági programja (2011-2020.) Az EU Bizottság 2010. július 22-én fogadta el Cél: A közúti balesetek halálos áldozatainak felére csökkentése a következő évtized végére Stratégiai célok: Gépjárművek biztonságát javító intézkedések Biztonságosabb közúti infrastruktúra kiépítése Intelligens technológiák ösztönzése A közúthasználók nevelésének és oktatásának javítása Hatékonyabb közúti ellenőrzések A közúti sérülésekkel kapcsolatos intézkedések A motorkerékpárosok közlekedésbiztonságának javítása.

Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogram 2011-2013.

Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogram 2011-2013. A Közúti közlekedés biztonságosabbá tétele Magyarországon Küldetés A személysérüléses közúti balesetek és halálos áldozatok számának csökkentése Célkitűzés személyi tényező fejlesztése szabályozási háttér korszerűsítése Infrastruktúra fejlesztése hatékonyabb közúti ellenőrzés korszerű baleset-megelőzési tevékenység Főbb beavatkozási területek

Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogram 2011-2013. A közúti balesetek halálos áldozatainak száma 2013-ban ne haladja meg a 708 főt. (2001-ben 1239 fő volt) Jövőkép

A Belügyminisztérium főbb feladatai: Hatékony közúti ellenőrzések biztosítása Korszerű baleset-megelőzési tevékenység Megfelelő szabályozási háttér kialakítása

Kiemelt szabályozási feladatok 2011 - 2013 Legfontosabb feladat: fellépés a külföldi hatósági jelzéssel ellátott járművek vezetői által elkövetett szabályszegésekkel szemben Szigorúbb szabályozás a kezdő vezetők vonatkozásában Járművezetés ittas, ill. bódult állapotban Védtelen közlekedők biztonsága Segédmotoros kerékpárosok közlekedése Hatékonyabb szabályozási háttér a közúti ellenőrzések biztosítására Felülvizsgálatok (közúti közlekedési előéleti pontrend-szer, objektív felelősség, közigazgatási bírság stb.)

Köszönöm a figyelmet!