Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Ökoiskola cím elnyerése előtt és után
Szervezetfejlesztési Program
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
az általános iskolákban
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
Széchenyi tehetségműhely
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Koplányi Emil, PMP Nemzeti Fejlesztési Terv Új Magyarország Fejlesztési Terv ÁROPEKOPGOPKEOPKÖZOPROP TIOPTÁMOP.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Napocska Napköziotthon
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Environmental Compliance Inspection Course Az ellenőrzés megtervezése.
Legyen jobb a gyermekeknek!
A projektmenedzsment funkciói és területei
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Czégér Zsuzsanna főosztályvezető KvVM FI KEOP KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET Székesfehérvár 2007.április.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Alsó-Tisza Menti PritavitCa Akciócsoport Előadó: Forgó Henrik polgármester polgármester.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
A es NYDOP akcióterv előkészítése. Várható ütemezés  Végleges módszertan: március  Főbb változások, újítási szándékok jelzése, egyeztetése:
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Projektműködés a VáKE-nál
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
VADGAZDÁLKOZÓ KÉPZÉS CSÍKSZENTDOMOKOS I. A HÁLÓZATI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKULÁSA ( : dél-alföldi EQUAL projekt) - Kárpát-medencei partnerség.
A projekt általános szakmai célkitűzései
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Szükségletfelmérés TÁMOP /1.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
EGER TÉRSÉGE FEJLESZTÉSI EGYESÜLET „Területfejlesztés civil szemmel” Előadó: Pozsikné Hidvégi Éva, elnök.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Iskolakert.
Tájékoztató A járási tréningekről Dr. Marosi János MKKSZ Szabó F. Attila MKKSZ Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel”
Önkormányzati lehetőségek a gyermekek környezeti nevelésének segítésére Önkormányzati lehetőségek a gyermekek környezeti nevelésének segítésére Előadó:
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
Foglalkozásterv összeállítása irodalmi alkotás alapján Készítette: Csanádi Sára Erika Dencs Krisztina Mészáros Réka.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Erdei iskola Szálkán

CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok biztos felismerése és rendszerezése Természet- és környezetvédelmi szemlélet szokásainak alapozása, kialakítása Szelektív hulladék gyűjtés beépítése a mindennapokba Társas, szociális képességek, önkiszolgálás, együttműködési szokások kialakítása, erősítése Sikeresen működő csoportok kialakulása

Erdei iskola Szálkán Előkészítés:  Művésztelep bemutatása  Időpont meghatározása  Szervezők kiválasztása

Erdei iskola Szálkán Projekt megvalósításának lépései:  erőforrások felkutatása pályázatok egyéb anyagi lehetőségek  a foglakozásokban résztvevő szakemberek kiválasztása  programterv kidolgozása, tartalommal való megtöltése

Erdei iskola Szálkán Programterv Foglalko- zások céljamód szerek/ munka formák terepSzak- embe- rek Ellenőr- zés, értéke- Lés Óra- Szám 1.nap

Erdei iskola Szálkán Költségterv elkészítése: ÖnerőPályázatEgyéb Előadók Eszközök Helyettesítési díjak