A tea varázslatos világa. 1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Általános célok Csapatépítés, kooperáció, EQ- fejlesztése Sport, egészséges életmód Önállóságra nevelés Tájékozódás, térlátás Kommunikáció Konfliktuskezelés.
Advertisements

Az erdei iskolai projektek és azok szervezésének módszertana
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Ökoturizmus és természetvédelem 2011 Dr. Rácz András Környezet- és természetvédelemért felelős helyettes államtitkár.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
II. Logisztikai tervezés
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A NYANYELVI ISMERETEK ÉS KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE A T EHETSÉGHIDAK P ROGRAMBAN Abaújszántó, május 22. Tehetségnap Vezető fejlesztő: Nagy Ottóné Fejlesztő:
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Iskolakert.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Önértékelési projektterv
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Regionális konferencia
HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 2. Önértékelési fázis 9. előadás
KRE-AKTÍV motivációs projekt
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Századfordulós ékkövek – tematikus kalandozások a szecesszió varázslatos világában HUSRB/1203/212/121 sajtótájékoztató Szeged, Dr. Igaz Ágnes.
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

A tea varázslatos világa

1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére nevelés  Önállóságra nevelés  Esztétikai érzék fejlesztése  Szocializáció fejlesztése

1. Célrendszer II.  Konkrét célok  Ismeretátadás – nyújtás a tea témakörhöz kapcsolódóan  Önálló kutatómunka, mint módszer megismertetése a gyerekekkel / könyvtárban, interneten, teaházban/  A tea, mint egészséges ital népszerűsítése  Vendégvárás szabályainak ismertetése, etikett  Kultúrált terítés megismertetése, korhű öltözékek bemutatása  Történelmi és földrajzi ismeretek bővítése

2. Egységes irányítás  Projektvezető: osztályfőnök (+ segítő)  Felelősök:  Időkoordinátor  3 fős médiacsoport ( fényképezőgép, videokamera, jegyzet)  Eszközbeszerző- 2 fő  Gazdasági felelős  Díszlet, jelmez, dekoráció felelős  Tisztaságfelelős

3. Tevékenységláncolat  Ötletbörzével kezdtünk, téma kiválasztása 10 ötletjavaslatból  Feladatok meghatározása, felelősök megválasztása  Eszközigénylés, beszerzés  Időkeret meghatározása, lépések megtervezése  Gyűjtőmunka  Teaház meglátogatása  Gyűjtőmunka során szerzett élmények, benyomások, ismeretek feldolgozása  Totó készítése a teáról  A teaház berendezése  A szereplők jelmezbe öltöztetése  Díszlet berendezése  Vendégek fogadása  Önértékelés  Értékelés értékelőlap segítségével  Elszámolás

4. Költségvetés  Forrás:  szponzor  alapítvány  osztálypénz  iskola  Anyagköltség: Ft  Díszlet, jelmez, dekoráció  teák és hozzávalók  Látogatás a teaházban  Dokumentáció  Papír  Fénykép  Internet, videofilm, könyvtár- fénymásolás  Utazási költség

5. Időkeret A projekt időtartama: 5 nap A projekt időtartama: 5 nap  Megbeszélés, gyűjtőmunka- 2 nap  Díszlet, dekoráció, jelmezek megalkotása- 2 nap  Megvalósítás, produktum bemutatása- 1 nap

6. Produktum  Teaház  Kisfilm  Fotók  Napló