Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Biztos kezdet- gondolat Projekt? Program? gyerekházak.
Az emberi szükségletek hierarchiájáról
Lőwné Szarka Judit ellátottjogi képviselő
Gyerekek a Biztos Kezdet Gyerekházban
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Napocska Napköziotthon
Szilvási Léna szakmai vezető november 11.
Befogadó tervezés. Átlagosak – nem átlagosak átlagosak – nem átlagos.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Sikeres, egészséges vagy örömteli szervezet? Készítette: Frank Ádám.
Igazságügyi pszichológia
Kötődés, Kötődési zavarok Rokszin Mónika.
Általános, speciális kompetenciák Negyedik félév.
Szigor vagy engedékenység a gyermeknevelésben
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
A család szerepe, jellemzői
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
Korok játéka vagy játékok kora
Környezet-gazdaságtan Környezet és tudomány. Ember és környezete Környezet: természetes és mesterséges elemek A Húsvét-szigetek esete A környezet döntő.
Óvodai és iskoláztatási támogatás lehetőségei és korlátai Herczog Mária TÁRKI - Világbank műhelykonferencia május 7. Novotel Hotel.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
ÁRVÁK A szülőktől kapott „uticsomag” tartalma: A biztonság érzése
Esélyek teremtése gödrén
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
A nevelés értelmezése – célja – feladatrendszere
A nevelés értelmezése - célja –feladatrendszere
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
CSALÁDI NAPKÖZIT MŰKÖDTETŐK RÉSZÉRE SZERVEZETT TANFOLYAM ( Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Námesztovszki Zsolt Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka A TANÍTÓK MEGVÁLTOZOTT SZEREPKÖRE AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMBAN.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Vajda Zsuzsanna Siettetett gyerekek
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
A beiskolázás előkészítése
Motiváció.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Önmenedzselés Előadó: Selmeci József Csongor. Változó külső és belső világunk A körülöttünk folyó változások egyik legfontosabbika az, hogy megnőtt a.
Út a sikeres tanuláshoz
Iskolakert.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
NPK Szaktanácsadói tagozatának alakuló napja május 27. NPK Szaktanácsadói tagozatának alakuló napja május 27. Az ember szava nem szél, ami.
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
TÁMOP A-12/ „ÖSSZEFOGÁS A KADARKÚTI-NAGYBAJOMI KISTÉRSÉG GYEREKEINEK JÖVŐJÉÉRT” CÍMŰ PROJEKT KADARKÚTI-NAGYBAJOMI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Biztos kezdet program a gyerekszegénység ellen? A gyerekek fejlődnek, a társadalom befogadó képessége nem.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Digitális világ, eszközök
Biztos kezdet- gondolat
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Jelen lenni nem elég, szakértelem kell
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek

Szülők és szakemberek Jelen lenni nem elég, szakértelem kell

Az első tanítók Alap szükséglet: biztonság Megismerni a háttereket Különbség a megértés és az együttgondolkozás között Belekapcsolódni a pozitiv és negativ momentumokba

Mi szükséges a fejlődés biztosításához? Fedél Élelem Ruházat Egészséges környezet Tapasztalatok szerzését biztosító tárgyak

A szülő is volt gyerek, de milyen Korai iskola elhagyó Szülőknek kiszolgáltatott Jövőt nem látó Képzettség hiányában motiváció nélküli Világgal haragban álló

Szülői motiváció a gyerek érdekében A saját vágyainak megismerése Lehetőségek feltárása Alternatív megvalósítási formák keresése siker elérése, büszkeség,

A környezet szerepe Egészség és jóllét Pozitív kapcsolatok és egymás tisztelete A szülő partneri szerepe A tanulás elősegítése, a tanulási környezet Játék és felfedezés

a szüleik különbözőek