Albert István Téri Napovi Kisvaszar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Faidt Józsefné PÉCS Változz, hogy változtass!! Faidt Józsefné PÉCS 2010.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„Hódmezővásárhelyi modell” Egy lehetséges válasz a 21
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Fejlesztési koncepció
A sikeres integráció, inklúzió feltételei
intézményi folyamat-szaktanácsadó
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
Látogatás a Sásdi Kistérség óvodáiban
"Legyen az esély egyenlő ..."
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Resztoratív módszerek az iskolában
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
Integráló iskolák a közoktatásban
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Szeretettel köszöntöm
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
Integráció és inklúzió
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Az inkluzív nevelés programjának kidolgozása
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
Dalton-tervvel a tehetségekért Kisalföldi Tehetségsegítő Tanács „Fókuszban a tehetségek”
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Közös útkeresés: Óvodavezetők Országos Konferenciája Hétköznapok kihívásai a paragrafusok útvesztőjében – Szakmai segítség a változásokhoz és a vezetői.
Nagyné Heidenwolf Erzsébet Hallássérült gyermekek integrált oktatásának segítése.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki,
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Albert István Téri Napovi Kisvaszar A mi óvodánk Albert István Téri Napovi Kisvaszar

Óvodánk bemutatása Óvodánk intézménytársulásos fenntartású, részben önálló gazdálkodású intézmény Két vegyes életszervezésű csoporttal működünk 40 feletti gyermeklétszámmal •Helyi Nevelési Program szerint dolgozunk Sajátos feladataink közé tartozik: •Etnikai nevelés, magyar nyelven •Az Óvodai IPR •SNI gyermekek integrált nevelése

Nevelőmunkánk Nevelési céljainkat nagyban meghatározza, hogy óvodásaink 93%-a hátrányos helyzetű 89%-a pedig halmozottan hátrányos helyzetű Fontosnak tartjuk, hogy a halmozottan hátrányos helyzetű kisgyermekek is már 3-4 éves korban, az óvodában legyenek Kiemelt feladatunk a hátrányos valamint a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nevelése, az érzelmi biztonságot nyújtó, családias légkörben a másság elfogadását erősítő integrált nevelés Nevelőmunkánk alapja a család és az intézmény bizalomra épülő kapcsolata

Személyi feltételeink Óvodánkban 7 alkalmazott dolgozik 3 fő óvodapedagógus 3 fő dajka 1 fő szakács A nevelőmunkánkat segíti Utazó logopédus Utazó gyógytestnevelő Utazó pszichológus

Módszertani megújulás DIFER programokra alapozott fejlesztés 4-8 éves korban Hatékony együttnevelés” – IPR képzés A halmozottan hátrányos helyzetű, különösen a roma származású gyermekek korai óvodába kerülésének megszervezését segítő program Kooperatív tanulási technikák bevezetése A projektoktatás módszertani alapjai Új szemlélet az óvoda és a család kapcsolatában. Az óvoda-iskola közötti átmenetet is segítő hatékony módszerek

Innovációk Ovi könyv és játéktár Gólyatábor a búcsúzó nagycsoportosoknak Nyílt napok piciknek Óvoda- iskola átmenet megkönnyítése Szülőklub

Szülőklub Alkotás, „kreatívkodás”

Szülőklub Egészségmegőrzés-mozgás

Szülőklub Egészségmegőrzés-mozgás

Szülőklub Egészségmegőrzés-mozgás

Szülőklub Egészségmegőrzés-mozgás

Szülőklub Egészségmegőrzés-mozgás

Szülőklub Egészséges táplálkozás

Szülőklub Egészséges táplálkozás

Szülőklub Egészséges táplálkozás

Szülőklub Egészséges táplálkozás

Szülőklub Előadás szülőknek

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Szülőklub

Köszönjük a figyelmet!