évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés
évzáró értekezlet 2006 Mérés folyamata Minden közvetlen partnertől Diákok - kollégisták Diákok - kollégisták Szülők – kollégisták szülei Szülők – kollégisták szülei Kollégák Kollégák Mérés végrehajtása Csoport összeállította a feladattervet és a kérdőívet Csoport összeállította a feladattervet és a kérdőívet Kollégák kiosztották a mérőanyagot Kollégák kiosztották a mérőanyagot Mérési eredmények rögzítése (JZ, SZL) Mérési eredmények rögzítése (JZ, SZL) Eredmények elemzése Eredmények elemzése
évzáró értekezlet 2006 A mérési eredmény megoszlása 47% 15% 20% 7% 11% DiákokKollégistákSzülőkKollégisták szüleiTanárok
évzáró értekezlet 2006 Diákok Elégedettség: Eredményes felkészítés a továbbtanulásra, versenyekre Eredményes felkészítés a továbbtanulásra, versenyekre Alaposan felkészülünk a tanórákra Alaposan felkészülünk a tanórákra Rendszeresen számon kérjük a tananyagot Rendszeresen számon kérjük a tananyagot Az iskola magas szintű követelményeket vár el Az iskola magas szintű követelményeket vár el Következetesek vagyunk Következetesek vagyunk Elégedetlenség: Lehetőség a tanulmányi hiányok pótlására A feladatok kijelölésénél nem vesszük figyelembe a tanulók képességeit Órák kezdése, befejezése Érdeklődést felkeltő órák (motiváció) Nem egyforma elbírálás (kivételezés)
évzáró értekezlet 2006 Iskola tárgyi feltételeivel Iskola tárgyi feltételeivel Informatikai feltételek Informatikai feltételek Változatos sportolási lehetőség Változatos sportolási lehetőség Kutúrált viselkedés Tanórákra rendszeres készülés Megszeretettik velem a sportot Információ áramlás iskola-diák, iskola- szülő
évzáró értekezlet 2006 Szülők Elégedettség: Iskolai rendezvények színvonala Iskolai rendezvények színvonala Hagyományápolás Hagyományápolás Tanárok szakmai felkészültsége Tanárok szakmai felkészültsége Iskolai követelmények Iskolai követelmények Tárgyi feltételek Tárgyi feltételek Továbbtanulásra felkészítés Továbbtanulásra felkészítés Elégedetlenség: Tanulók neveltségi szintje A tanulók tanuláshoz való viszonya A tanulásban lemaradók segítésével A tanárok motivációs tevékenységével A tanárok értékelő munkájával
évzáró értekezlet 2006 Szülők részben Tanórák kezdése- befejezése Tanórák kezdése- befejezése Tanári következetesség Tanári következetesség Szabadidős programok sokszínűsége Szabadidős programok sokszínűsége Egyéni képességek figyelembe vétele Egyéni képességek figyelembe vétele
évzáró értekezlet 2006 Dolgozók Elégedettség: Az oktatás tárgyi feltételeivel Az oktatás tárgyi feltételeivel A tanárok felkészültségével A tanárok felkészültségével A tanár-tanár kapcsolattal A tanár-tanár kapcsolattal A képzés színvonalával A képzés színvonalával Az iskolavezetés döntéselőkészítő munkájával Az iskolavezetés döntéselőkészítő munkájával Megbecsülésünkkel Megbecsülésünkkel Elégedetlenség: Környezetünk tisztasága Energia befektetésünk mértéke Tanár-diák kapcsolat Tanulók neveltségi szintje Tanári példamutatás Pontos, egyértelmű feladat meghatározás Dolgozók korrekt tájékoztatása
évzáró értekezlet 2006 Az iskola erősségei: 1.csoport (legtöbben megjelölték) A szakmai oktatás színvonala A vezetés problémamegoldó képessége A pályázati lehetőségek kihasználása 2. csoport (sokan jelölték) Az intézmény gazdálkodása A szaktantermek felszereltsége A délutáni sportolási lehetőség Az iskola menedzselése Az iskola tárgyi feltételei Az iskola gyengeségei: 1.csoport (legtöbben megjelölték) Osztálytermek dekorációja A tanulók neveltségi szintje Hátrányos helyzetűek felzárkóztatása A kollégiumi ellátás színvonala 2. csoport (sokan jelölték) Tanulmányi versenyek eredményei Az országos mérések eredményei Tanulmányi versenyekre való felkészítés Jó munkahelyi légkör Jó tanár-diák kapcsolat
évzáró értekezlet 2006 Kollégium Elégedettség: A kollégiumi élet napi rendjével A kollégiumi élet napi rendjével A térítési díjak befizetésének rendjével A térítési díjak befizetésének rendjével A szilencium kereteivel A szilencium kereteivel A tanulást segítő tevékenységgel A tanulást segítő tevékenységgel A tanulói-nevelőtanári információ áramlással A tanulói-nevelőtanári információ áramlással Nevelőtanárok- szaktanárok kapcsolatával Nevelőtanárok- szaktanárok kapcsolatával Elégedetlenség: A kollégium tárgyi felszereltsége Információ áramlás a kollégium-szülő között Sérelmek, panaszok kezelése Nevelőtanárok értékelő munkája (kivételezés) Tanárok diákok felé való nyitottsága Kulturális és sport programlehetőségek
évzáró értekezlet 2006 Az előző időszak jó eredményei megerősödtek a Hagyományápolás és az iskolai rendezvények eredményességében A tárgyi felszerelések javulásában A pályázati lehetőségek kihasználásának és a bevonható támogatások emelkedésének mértékében, amely az intézményi gazdálkodást segítette. A pedagógusok szakmai felkészültségének és gyermekközpontú szemléletének fejlődésében Nem vagy alig változtak a javítandó területek a Differenciált képességfejlesztés tevékenységében A felzárkóztatás és motiválás eredményességében A munkafegyelemben, tanári példamutatásban Az információáramlás hatékonyságában Változás, fejlődés tapasztalható a Tanulmányi versenyek eredményességében A tehetséggondozó tevékenységben A felvételi eredményekben (ezt az országos mutatók nem erősítik meg) Romlott a megítélés a Lemaradók segítésében A tiszta kultúrált környezet megóvásában, ápolásában A rendre, fegyelemre nevelés területén