Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, 2007. április 14.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Tutori tevékenység a gyakorlatban
E-learning alapú távoktatásos képzés
Az „Y generáció” egyeteme
Tájékoztató a kötelezően választható szakirányokról és specializációkról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Tanügyi tapasztalatok és jövőkép IV. ETR konferencia Viszket Anita Budapest, január
V. ETR konferencia április Fogalomrendszer: ETR & ETN Kodácsy Tamás etn at kodasoft.hu.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
Szakdolgozat, mint a legjobb referencia a pályakezdéshez
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
Murin Emese magyar-angol-magyar mint idegen nyelv szak
Kommunikáció az egyetemen Konferencia április 17. Gellér Zsuzsanna Szabad bölcsész szakos hallgató, II. évfolyam Az elektronikus kommunikáció és.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Kommunikáció az egyetemen Kommunikációs tréning Palkovits Nóra.
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
Kommunikáció az egyetemen kurzus Farkas Lívia előadása
Kommunikáció az egyetemen c. konferencia ápr. 28.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Viszket Anita Fogalomrendszer: ETR 1/11.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
1 Közép-magyarországi Operatív Program Közoktatási intézmények beruházásainak támogatása KMOP ADMINISZTRATÍV TUDNIVALÓK.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 26.
Kommunikáció az egyetemen
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
Bevezetés a tanítás és tanulás társadalmi összefüggéseibe Baráth Tibor SZTE Neveléstudományi Tanszék Közoktatási Vezetőképző Intézet Baráth Tibor SZTE.
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
Perjésiné Hámori Ildikó
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Általános paleobiológiai módszerek és modellek
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Környezettan BSc Diploma előtt
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Felsőoktatási Szakképzés
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
Némethné Kárpáti Nóra mb. tanulmányi osztályvezető
Kooperáció a felsőoktatásban
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Ernst Karl Abbe Tarkó Bence 12.c. Élete (Eisenach, január 23. – január 14.) német matematikus, fizikus, egyetemi tanár. Abbét 1870-ben kinevezték.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Tájékoztató specializációkról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
Finnországi tanulságok: elismerés-beszámítás a finn felsőoktatásban
Dr. Dancs Henriette, PhD Főiskolai docens Sporttudományi Intézet
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
Gyakorlatorientált emberi erőforrás tanácsadó MA képzés – a szakmai gyakorlat szerepe az NYME-AK képzésében VI. Országos Tanácsadói Konferencia BKIK székház.
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj- Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sürgősségi szakápoló képzés munkahelyi.
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Start-up vállalkozások kommunikációjának
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Tudnivalók a szakmai gyakorlatról
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
Csecsemő- és gyermekápoló képzés munkahelyi gyakorlat
Az előadás címe: Modern parazitológiai diagnosztika és terápia
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.

2 Viszket Anita PTE BTK Nyelvtudományi Tanszék Megnyitó előadás azaz: miért is vagyunk itt?

3 Bologna- képzés központilag előírt tantervek gyakorlat-orientáltság kötelező kommunikációs képzés KPR-felelősi funkció tapasztalat a tantervekkel kapcsolatban gyakori válaszadás és segítségnyújtás a kérdezők tájékozatlansága és gyakorlatlansága egy speciális kurzus

4 A kurzus célja: 1.Megismertetni az oktatásszervezés legfontosabb elemeit. 2.Nem elméleti, hanem minél inkább gyakorlati tudást nyújtani. 3.Ezzel együtt gyakorlási lehetőségeket biztosítani különféle műfajokban és szituációkban. 4.Egyfajta szocializálás is az egyetemi életben való eligazodásra, azaz: a)keresd a jó információt – először tájékozódj, aztán b)ha van kérdésed, keresd a kompetens felelőst. c)Kérdezz pontosan és a megfelelő formában. d)Sose késd le a határidőket.

5 Egy gyakorlati példa: a Coospace. Nézzük meg egy teszthallgató szemével a színterünket!

6

7 Még néhány gyakorlati tanács: 1.A most elhangzó előadásokon (kivéve a meghívott előadó előadását), jegyzetelj. 2.Érkezz pontosan az egyes blokkok (szekciók) kezdetére, és ne felejtsd el a be- és ki-blokkolást! 3.Ápr. 18-ig rögzítsd a Coospace-ben az értékelésedet. 4.Olvasd át alaposan a regisztrációs csomagban kapott dokumentumokat és járj el azok szellemében.

8 Minden előadónak sok sikert és minden konferenciarésztvevőnek kellemes és hasznos szombatot kívánok!