ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, 2003. MÁJUS 16. QUALIFORUM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Logisztikai kutatás-fejlesztés és oktatás kölcsönhatása
Advertisements

Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Marketing a kozmetikában
A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
1 La ROUTE vers L’EXCELLENCE Prof. Pierre ZANA, CNAM, Paris Budapest - Pécs, janvier 2003.
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
Személyes eladás (personal selling)
Személyes eladás (personal selling)
Karrier és tudásmenedzsment a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Családi vállalkozások - prezentáció
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
„Hidat építünk” az energetikai tanácsadók szerepe Magyarországon
1 AZ ÚJ POSTAI SZAKKÉPZÉS JELENLEGI HELYZETE Sum István Magyar Posta Zrt. Oktatási Központ vezető április 05.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
SZEMÉLYZETI MARKETING
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A Stratégia értékelése, visszacsatolása
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!

Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
SZÁMADÓ Esemény Menedzser (SZEM). SUTA-JUTA Kft (SUTA01) Elfelejt Elek (értékesítés) Elfelejt Edit (pénzügy) Fejes Endre (ügyvezető) A partner bemutatása.
Vállalkozásmenedzsment I.
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). Üzleti terv Üzleti koncepció„Pénzügyi” terv Befektető tájékoztatása, pótlólagos pénzügyi forrás szerzése Folyamatos.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
B ALANCED S CORE C ARD BSC Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet (TKI) március 25.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Operatív menedzsment és versenyképesség
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Szaktanácsadók digitális felkészültsége, továbbképzése Aktualitások
Előadás másolata:

ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM

TÉNYEK  EGZAKT, FOLYAMATOS KÉPZÉSBEN CSAK A MŰSZAKIAK RÉSZESÜLNEK.  AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI, ÉRTÉKESÍTŐI, VEZETŐI KÉPZÉSEK ESETLEGESEK  AZ ÜGYFÉLKAPCSOLAT HATÁROZZA MEG AZ ÉRTÉKESÍTÉSI EREDMÉNYEKET  AZ ÜGYFÉLKAPCSOLATI MUNKA: SZAKMA (HIVATÁS)  AZ ÉRTÉKESÍTŐ MUNKA: SZAKMA (HIVATÁS)  A VEZETÉS: TUDOMÁNY, SZAKMA, SIKER KULCSA QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS DR. FIXLER LÁSZLÓ

JAVASLATOK  A KÉPZÉST IS TERVEZNI KÖLTSÉGEIVEL EGYÜTT  A KÉPZÉST A HUMÁNPOLITIKAI TERVVEL (ELKÉPZELÉSEKKEL) ÖSSZEHANGOLNI  MEGBÍZHATÓ OKTATÓ (TANÁCSADÁSRA IS KÉPES) KOOPERÁLÓ PARTNERT VÁLASZTANI  KÉPEZNI ÉS SZÁMON KÉRNI  ÉLETHOSSZIGLANI TANULÁS QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS 2003.DR. FIXLER LÁSZLÓ

PÉLDA: OKTATÁSI TÉMAKÖRÖKRE ÜGYFÉLSZOLGÁLATOSOK (MINDENKI, AKI FRONTBAN VAN) SZERVIZVEZETŐ, RECEPCIÓS, MUNKAFELVEVŐ FÜGGETLEN ÜGYFÉL-SZOLGÁLATOS, DE AKÁR PORTÁS IS)  KOMMUNIKÁCIÓ  KONFLIKTUSKEZELÉS  NEHÉZ VEVŐ  ÁR (SZÁMLA) ELFOGADTATÁS  ÜGYFÉLKAPCSOLAT : érkeztetés, fogadás, gépkocsi át (vissza)adás MÓDSZERE: TRÉNING BEGYAKOROLTATÁSSAL IDŐIGÉNY: ÉVI 2 X 2 NAP QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS 2003.DR. FIXLER LÁSZLÓ

PÉLDA: OKTATÁSI TÉMAKÖRÖKRE (TERMÉKOKTATÁSON TÚL) ÉRTÉKESÍTŐK:  AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT (ALAPFOK) Benne: az értékesítés mint technológia  BŐVÍTETT ÉS KERESZTELADÁS (KÖZÉPFOK) Benne: gépkocsiban-, gépkocsival eladható termékek értékesítése törzsügyfél-kapcsolatok  PRÉMIUM ELADÁSTECHNIKA (FELSŐFOK) Benne: proaktív értékesítés értékes ügyfelek szegmentációja tanácsadóvá válni MÓDSZERE: TRÉNING IDŐIGÉNY: FOKOZATONKÉNT 3-3 NAP QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS 2003.DR. FIXLER LÁSZLÓ

PÉLDA: OKTATÁSI TÉMAKÖRÖKRE VEZETŐK, TULAJDONOSOK  KISVÁLLALKOZÁS VEZETÉSE – VEZETŐI MODELLEK  HUMÁNPOLITIKA – MOTIVÁCIÓ – ÖSZTÖNZÉSI FORMÁK  TERVEZÉS – STRATÉGIA – KÖLTSÉGTERV  MARKETING-STRATÉGIA – KÖLTSÉGTERV  MÁRKAKERESKEDÉS PÉNZÜGYEI, PÉNZFORGALMA  IDŐGAZDÁLKODÁS MÓDSZERE: ELŐADÁSOK, KONFERENCIÁK, VEZETŐI TRÉNINGEK IDŐIGÉNY: KÉT-HÁROM HAVONTA 1-1 NAP QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS 2003.DR. FIXLER LÁSZLÓ

MINDENKINEK FOLYAMATOS CSAPATÉPÍTÉS MÓDSZERE: TRÉNING IDŐIGÉNYE: 1 x 2 NAP ÉVENTE QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS DR. FIXLER LÁSZLÓ

KÖSZÖNÖM, HOGY MEGHALLGATTAK QUALIFORUM – DR. FIXLER LÁSZLÓ QUALIFORUM - GÉMOSZ KÖZGYÜLÉS DR. FIXLER LÁSZLÓ