“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A papír hulladékként is érték
Ügyvezető igazgató, RHK Kft.
Magyar Export-Import Bank Rt.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
Kuti Éva Az adományozás magyarországi helyzete, a nonprofit szervezeteknek nyújtott adományok MTvSz–NIOK Szeminárium szeptember 20.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Hivatásos csapatsportágak értékteremtése - számokban (Magyarországon)
Simonyi dicsőség kopjafa Egyházasfaluban Avatás tervezett időpontja: május 2. szombat.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
„Hidak” Párbeszédfórum United Way Magyarország Munkahelyi adománygyűjtő kampány október 6.
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Készítette: Soós Kitti. A téma bemutatása Önkéntesség A téma aktualitását az adja, hogy az Európai Unió a 2011-es évet, az aktív polgárságot előmozdító.
MÉRLEG ESZKÖZÖK FORRÁSOK ESZKÖZÖK FORRÁSOK
A vállalkozások környezete
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
Kérdések a második zh-hoz
Szemléletformálási stratégia az ÖKO-Pack Kht.-nál
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A mi projektünk Hemrik Balázs, Mandják Bendegúz, Pápai Dénes, Palotai Marcell.
Pénzügyi és szakmai elszámolás
Sponsorare necesse est
Kormányszóvivői tájékoztató Az Európai Unió Strukturális Alapjainak magyarországi teljesítménye dr. Baráth Etele európai ügyekért felelős tárca nélküli.
Az EEM helye a menedzsmentben
START – Tanácsadó és Továbbképző Iroda TEMESVÁR. Állami támogatási rendszer Munkaügyi, Szociális és Családügyi Minisztérium Nemzeti Ifjúsági Iroda Kultusz.
Választási felkészülés számokban Nyitrai Zsolt operatív igazgató sajtótájékoztatója.
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A Nemzeti Civil Alapprogram szerepe a civil szektor fejlesztésében
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Gazdasági időtávok A közgazdasági időtávok arra utalnak, hogy milyen módon képes a vállalat reagálni a piaci eseményekre.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Adományozási kultúra az Európai Unióban Előadó: Dr. Talyigás Katalin.
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Lovas Attila igazgatóKÖTIVIZIG Duna térségi programalkotó tanácskozás, Érd, június 07.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
ÜZLETI STRATÉGIÁTÓL A MINŐSÉGTERVEZÉSIG
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Önkéntesség, mint társadalmi szerepvállalás
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
A KOMOLYZENEI CSR TRENDJEINEK HAZAI ÉS NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSA Ásványi Katalin PhD Egyetemi adjunktus.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
2. Előadás Tervezés, Tényezőkre bontás
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra Pénzügyi kommunikációs konferencia Dr. Hegyi Gábor, ügyvezető igazgató, Capital Communications 2009.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
Közbeszerzési Hatóság
Az Újbuda 60+ Program rendszerének legfontosabb elemei
Vállalati terv bemutató
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Előadás másolata:

“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása

2 Matáv társadalmi szerepvállalás intézményfinanszírozás Matáv Szimfonikus Zenekar Postamúzeum Puskás T. Távközlési Technikum szponzorálás kultúra - zene, színház, oktatás családi események Matáv Sopron civil szféra támogatása - „A Matáv hozzáad” program

3 Matáv társadalmi szerepvállalás Üzleti tevékenység szerves része (hosszú táv) - alapvető érdekünk Stratégiai kommunikációs eszköz (rövid táv) - pozitív tartalom a márkának stratégia pontos döntési és működési rend jelentős kommunikációs támogatás

“A Matáv hozzáad” program 4 Az igazán fontos adományok Pénzadomány Használt számítógép Egyéb tárgyak Az igazán fontos beszélgetések Civil Díjcsomag Telefonos lelki segélyszolgálatok Matáv Jelmondó A Matávos hozzáad KEA program Ruhagyűjtés Önkéntes munka Jótékony számok Matáv Adományvonal 1788 Matáv Jótékonysági Szám 1771 Árvízi segélyvonal 1749

A Matáv karitatív tevékenysége számokban Számítógép (db) 150 Ruhagyűjtés (zsák) Egyéb telefonos adománygyűjtés Adományvonal gyűjtés (Ft) munkatársi adomány - KEA (Ft) Matáv adományok (Ft) 504 támogatott szervezet (db)

6

7

8

“A Matáv Hozzáad” program kuratóriuma 9 elnök + 6 tag A vállalat érintett területeinek képviselői: Üzleti megoldások Üzletág Lakossági szolgáltatások üzletág Emberi erőforrások Pénzügy Marketing kommunikáció Társadalmi szerepvállalás