A hajózás jelene és jövője Magyarországon. Szalma Botond MAHOSZ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szervezeti hatékonyság javítása a megyei közszolgáltatásban. Szervezeti hatékonyság javítása a megyei közszolgáltatásban. „Változtatni nehéz, a közigazgatást.
Advertisements

Parlagfű vagy társadalom – melyik fog győzni ? Nékám Kristóf dr Magyar Allergia Szövetség 2012 Nemzeti-Nemzetközi Parlagfű Nap.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Környezetvédelmi ipar és hulladékgazdálkodás Magyarországon
KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony.
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Magyar Export-Import Bank Rt.
A belvízi hajózás gazdaságossága az Európai Unióba újonnan belépő államok számára Szalma Botond Plimsoll Kft.
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
A KÖZÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÓ FUVARDÍJ POLITIKÁJA
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Status Quo elemzések tapasztalatai prezentáció Karácsony.
Deviation Phase II - Hungary Dr. Agnes Lindenbach | 8th October 2006 Dr. Lányi Péter Sopron, szeptember 9. A CONNECT és az EasyWay projektek hazai.
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A hajózás jelenlegi helyzete Szalma Botond MAHOSZ.
Készítette: Borák Andor, Hack Dóra, Kovács Nikoletta, Steiner Bettina
A vízi szállítmányozás helyzete és jövője
PannonRIS – Folyami Információs Szolgáltatások Magyarországon
Török Ádám Környezettudatos Közlekedés Roadshow,
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Vízi közlekedés A hajózás jelene és jövője Magyarországon.
What is the Mission Situation in Hungary?. Dr. György KOVÁCS What Is The Mission Situation In Hungary? Presentation Design by Ed Nickle – United World.
Költségtani gyakorló feladatok
Samuel P. Huntington Civilizációk összecsapása
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Over The Rainbow Hungary - Kecskemét.
Környezetértékelési módszerek
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
E-OS Innovatív Energetikai Zrt. A közvilágítás karbantartásának költségei
Szalma Botond Plimsoll Kft
Gazdaság a politikum fogságában. Államgazdaság Reálszféra „Strukturális válság” „Kiegyensúlyozott növekedés”
NELI-projekt bemutatása
A hajózás és az AIS Szalma Botond MAHOSZ
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
EURÓPAI KÖZLEKEDÉSI FOLYOSÓK: FOLYAMATOS TOLDOZGATÁS
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Projektek monitorozása. Elvek és módszerek
Az EU kül- és biztonságpolitikája
Kormányszóvivői tájékoztató Közmegbecsülés a köz szolgálatáért.
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
MLE MFB október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
Szalma Botond Plimsoll Kft - MAHOSZ
A Szövetség szerepe 1 Capt. Szalma Béla Elnök Constantzai Kikötő Napja Budapest, 2013.Február 28.
Fejlesztési politikák a liberalizáció körülményei között1 FEJLESZTÉSI POLITIKÁK A LIBERALIZÁCIÓ KÖRÜLMÉNYEI KÖZÖTT A közlekedési piac, mint.
Sikeres pályázás az EU-ban - Pályázatírói Információs Nap (2009. április 28., Budapest) NCA-NK-08-D-P-0053 Forrásteremtés Együtt a Munkaerőpiac Fejlesztéséért.
Dr. Hardi Tamás, MTA RKK NYUTI,
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata. Felújított közösségi téren, kamerarendszer kialakítása Közvilágítás korszerűsítése Panelházak közötti zöldfelület.
Humán közszolgáltatások fejlesztése prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
„Az ITS lehetőségei az európai projektekben CONNECT - EASYWAY” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
„Stratégia az intelligens közlekedési rendszerek hazai fejlesztéséhez” Budapest, szeptember 27. Dr.-habil Lindenbach Ágnes egyetemi magántanár.
Megújuló energiaforrások – Lehetőségek és problémák
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Európa városhálózata. A., A városok számokban I. A városodottság mértéke – Európa: 71,9% 1. magasabb értékek – Észak- és Északnyugat-Európa (Belgium –
A methadon kezelés Dr. Csorba József
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt - airLED project Regionális Fejlesztési és Koordinációs.
Hódmezővásárhely Megyei Jogú
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
EU IST PRO EU IST Promóciós Csoport 6. keretprogram Projekttípusok (INSTRUMENTS)
3 4 5 Mailbox szerepkör Mailbox szerepkör Client Access szerepkör Client Access szerepkör Hub Transport szerepkör Hub Transport szerepkör Edge Transport.
Nemzetközi migráció és az Európai Uniós választások
A Nemzeti Fejlesztési Terv
Veszélyes áruk vízi szállítása
The Ister-Granum EGTC Hungary - Slovakia. Ister-Granum Business and Logistics Integrated Territorial Investment.
A Balti államok demográfiai problémáinak hatása a gazdaságra Készítette: Rigó Áron.
A magyar (vízi)közlekedés helyzete az EU-ban. A csapból is ennek kéne folynia! Szalma Botond Plimsoll Kft. – Fluvius Kft.
Presidency Program May 23 - Seminar on the future of macro regional strategies, Brussels May 31 - Seminar on regional energy security, Budapest June 27.
Írország közigazgatása
Előadás másolata:

A hajózás jelene és jövője Magyarországon. Szalma Botond MAHOSZ

V Á L S Á G Gazdasági Politikai Morális – erkölcsi Veszély: Anarchisták = „Álzöld” Duna mozgalmak Közlekedéspolitika hiánya

A hangulat ma Európában

A közlekedési infrastruktúra és a közszolgáltatások fenntartása nem szívesség, hanem kötelesség, így a források rögzítése nem „politikai kéregetések” függvénye.

„MOTORWAYS OF THE SEA” Project nº 21 Trans-European transport network Priority projects Motorway of the Baltic Sea MofSea of western Europe Motorway of the Sea of south-east Europe Motorway of the Sea of south-west Europe DRM motorway

-- Direkt veszteség: 151 nap/év  az év 41%-ban

- 464 mto mto 550 € / nap  évi 80 nap  € 1000 € / nap  évi 71 nap  €

Mi a teendő? Fuvardíjak emelése? PIAC ! Költségcsökkentés –Bérek ? –Személyzet ? –Javítások, karbantartások ? –Átütemezés? BANKOK és Lízingcégek –Üzemanyag – sebesség! - logisztika! PIAC

Természeti értékekkel rendelkező folyószakasz Hajóútfejlesztésre kiemelt folyószakasz, EU (TEN-T axis No 18) Hajóútfejlesztésre kiemelt folyószakasz, EUn kívül (pl ISPA projekt)

Üzenet a zöldeknek (is): „Ignoranti quem portum petat nullus suus ventus est”