Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony."— Előadás másolata:

1 KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Rigó Zoltán László Rigó Zoltán László logisztikai szakértő logisztikai szakértő

2 Kereskedelem-logisztikai központok & logisztikai híd - Kerlog központ Termelő-kereskedő csoport Termelő-kereskedő csoport Értékesítés A piac B piac Logisztikai híd

3 Nem történt előrelépés  Projektek Záhony Chop térségére:  Multimodális logisztikai szolgáltató rendszerközpont létrehozása  A logisztikai központok határon átnyúló integrációja  Összehangolt térségi (logisztikai, ipari és egyéb) befektetés-menedzselés

4 Nem történt előrelépés Projektek az V. korridor egészére:  A fejlesztéspolitika összehangolása  A kereskedelempolitika összehangolása  Integrált információs rendszer kidolgozása  információs és szolgáltató központ létesítése

5 Európai közlekedési projektek

6 A Northern East West korridor

7 A kínai vasutak Lianyungang Shanghai Xi’an Lanzhou Urumqi Alashankou Jinghe Kuitun Horgors Turgart Irkeshtan Kashi Kalasu Euro-Asian Transport Linkages - China

8 Shanghai kikötő áruforgalma VolumenKonténer Millió tonna 1000 TEU 2000204 5 610 2003313 11 280 Növekmény153%201%

9 A fuvarozás, mint fék ?  Egy gyár megépítése: ½ - 1 év  Egy hajó megépítése: 2 év  Kikötői kapacitás kiépítése: 8-l0 év A nyugat-európai kikötők terhelése: Árukínálat növekedése: 3-4 millió TEU/év Kapacitásbővülés: 1,5 millió TEU/év

10 Az eurázsiai korridorok

11 Transz-ázsiai vasutak UNECE – UNESCAP Trans-Asian Railway Network

12 A transz-ázsiai északi korridor

13 Következtetések  „Magyarország, mint logisztikai központ” Záhony nélkül nem reális cél  Az V. korridor Jekatyerinburgig  A javaslataink nem évültek el  Az első lépés kötelessége a politikáé  Az idő nemcsak pénz, hanem a jövő is


Letölteni ppt "KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony."

Hasonló előadás


Google Hirdetések