A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Tanulók fejlődésének nyomon követése
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A szoftver főbb jellemzői I.
Iskolánkról.
ISKOLASZÖVETSÉGTŐL A KÖZKINCSIG (EGYMÁST GENERÁLÓ KULTURÁLIS HÁLÓZATOK KOM.-EGOM. MEGYÉBEN) DÉR GUSZTÁV Farkasgyepü, ELŐADÁSOMBAN EGYMÁST.
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Somogy Megyei Intézményfenntartó Központ
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Sellyei kistérség közoktatási helyzetkép
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
HEVES MEGYEI GYERMEKJÓLÉTI SZOLGÁLTATÁSOK FELMÉRÉS CÉLJA, MÓDJA  Átfogó kép-működésről, problémákról  Igényekre reagáló, célirányos módszertani.
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
ISO : 2011 – energiairányítási rendszer (EIR)
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Együttműködési kényszer a legkisebb érdeksérelemmel Szigetvár Dél-Zselic Többcélú Kistérségi Társulás.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Szakképzés-szervezési
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
A szakképzés helyzete Magyarországon
Tehetségfejlesztő hálózati program Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Információs nap szeptember 8..
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
A szakiskolások továbbtanulási esélyei Kecskemét, Dr Liskó Ilona OFI
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szakiskolai Fejlesztési Program I
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Szakértés/szaktanácsadás módszertana
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Előadás másolata:

A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös

Központ: Kiskőrös Tabdi Páhi Kaskantyú Alközpontok: Csengőd Soltszentimre Fülöpszállás Kecel Császártöltés Imrehegy Soltvadkert Bócsa Tázlár 2

KTKT Egységes Iskola és Szakiskola Óvoda (15) Kollégium (1) Egységes Iskola Általános Iskola (14) Középiskola (2) Gimnázium Szakközépiskola Szakiskola 3

Tapasztalataink1. Előnyök:  A szakmai munka felpezsdült (információ csere) közös munkaközösségek közös szakmai kontrol  Elfogadottá vált az innováció (szakmai és technikai)  Iskolák közötti áttanítás megvalósult (szakos ellátottság)  A pedagógus egzisztencia kiszámíthatóbb  Erőforrások hatékonyabb kihasználása (továbbképzések) 4

Tapasztalataink 2. Nehézségek: A szervezet hatékony működtetése - közös célok - vezetőség (igazgató tanács) - kommunikáció - közös naprakész adatbázis (pályázatok, statisztikák) Működés közben kialakuló fenntartói szervezet Működés közben kialakuló jogszabályi környezet Mérési-értékelési, jutalmazási rendszer közös kidolgozása 5

Tapasztalataink 3. Nehézségek: Egységes Iskola OKM ÖM TISZK Települési Önkormányzatok Kistérségi Társulás Szülők 6

Tapasztalataink 4. Hátrányok: Pályázatok (világnyelv) Nagy elszámolási és adminisztrációs teher az átszervezés miatt „Tehetséggondozó középiskola” 7

Orcsik Attila igazgató 8