Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály 2006. február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Hatékonyság.
Advertisements

Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
• 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. • Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
Kiss Gyula MÁV Kombitermimál Kft.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
általános vezérigazgató-helyettes
Magyar sikerek Kínában
Magyarországi vasúti személyszállítás helyzete, fejlesztésének iránya Fókuszban a kelet-nyugati szállítás fejlesztése. Kínálatjavítási lehetőségek a.
Vasúti áruszállítás a környezettudatos magatartás szolgálatában
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
Kohéziós Alap projektek a os időszakban Magyarországon 2/E modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai
A Magyar Regionális Tudományi Társaság tevékenysége Horváth Gyula.
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
A logisztikai szolgáltató központok fejlesztésnek hatása az ország fejlődésére Dr. Zsirai István Közlekedéstudományi Intézet Kht. főmunkatárs, tanácsadó.
Borbély Tibor Bors szakmai tanácsadó Budapest, március HEF OP „Képződj, hogy segíthess” Foglalkoztatás és szociális.
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
Galovicz Mihály, IH vezető
„Közlekedési- és logisztikai fejlesztés Záhony-Csop térségében”
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
A MÁV Zrt. pályahálózat helyzete, fejlesztése
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Magyar Államvasutak Rt.
A magyar gazdaság- és közlekedéspolitika helyzete és fejlesztése
Kormányszóvivői tájékoztató. Az EU strukturális alapok és a Kohéziós Alap évi felhasználásáról Dr. Baráth Etele EU ügyekért felelős tárca nélküli.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
MLE MFB október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro
Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai
Vasútfejlesztési tervek a két világháború között Magyarországon
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
MTLO értekezlet Balatonföldvár október október
Százhalombatta, november 24.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
Idegenforgalmi és Kulturális Vidéki-falusi Ernyőhálózat (IKUVÉH) kialakítása (TÁMOP /07/1) Pályázat FATOSZ-Tourinform.
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Országos Mentőszolgálat A TETRA rádió szerepe az OMSZ új mentés irányító rendszerében 7. Professzionális Mobiltávközlési Nap „Fókuszban a növekedés” 2014.
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
Hungary SLOVAKIA UKRAINE AUSTRIA Use the BUCKET in the
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Magyarország névanyag
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
Közlekedéstudományi Egyesület A Magyar Közlekedés helyzete az EU-ban Kápolnásnyék Február 27. A vasúti közlekedés szabályozásának súlypontjai és.
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
A közúthálózat fejlesztési programja 2015-ig. Az Európa Terv 1. A közművelődésért 2. A nemzeti értékek megbecsüléséért 3. A kulturális értékekért 4. A.
Tegyük sikeressé Magyarországot! Célok és prioritások az Országos Fejlesztéspolitikai Koncepcióból Nemzeti Fejlesztési Hivatal.
A II. Nemzeti Fejlesztési Terv Szaló Péter elnök NEMZETI FEJLESZTÉSI HIVATAL Október 11.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
DB Cargo Hungária Kft. és a pályavasút együttműködése
Készítette: Koleszár Gábor
Előadás másolata:

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia Záhony – Csap térségében Nyíregyháza, március 2.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Tartalom A záhonyi térség geográfiai elhelyezkedéséből adódó szerepe a keleti szállítási kapcsolatokban A záhonyi térség, a tágabb és szűkebb értelemben vett régió helyzete A vasúti áruszállítás helyzete és jövője A „KIÚT” a záhonyi térség szerepének erősítése A térséget érintő vasútfejlesztési elképzelések A Záhonyi Átrakó Körzet önállósítási lehetőségei Források A MÁV ZRt. Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály anyagai A Közlekedéstudományi Intézet Kht. anyagai A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium anyagai A Nemzetközi Vasútegylet (UIC) és a KSH anyagai, adatai 2.2.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Az európai szállítási folyosók kapcsolódása Ázsiával 3.3.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Az európai szállítási folyosók kapcsolódása Ázsiával 4.4.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A nemzetközi vasúti folyosók hazánkon haladnak át 5.5.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A Magyarországot érintő Eurorégiók: Záhony a Kárpátok Eurorégió középpontjában 6.6.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Magyarország régiói és rangsorolásuk 42 szempont súlyozott figyelembevételével 7.7.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Magyarország legfontosabb vasúti export-import kapcsolatai 8.8.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Az áruszállítási teljesítmények változása Magyarországon a GKM statisztikája és prognózisa alapján 9.9.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Közlekedési munkamegosztás az áruszállításban (árutonna kilométer alapján, %-ban) 10.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Közút- vasút részarány az áruszállításban (2000-ben): számunkra Ausztria a követendő példa 11.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A „Fehér könyv” prognózisa az európai fuvarpiac és a vasút részesedésének távlati fejlődésére % A fuvarpiac egésze Ebből a vasút részesedése % 2003: 100% 2020: 170% 2020: 140% 2003: 8 % 2003: 6 % 2020: 12 % 2020: 15 % 12.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A „Fehér könyv” prognózisa az európai fuvarpiac és a vasút részesedésének távlati fejlődésére Áruszállítás Személyszállítás 13.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Vasúti fuvarpiaci áramlatok a IV.,V. korridoron: Záhony a vasúti import áruszállítás meghatározó tényezője 14.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A tervezett országos logisztikai központok és vonzáskörzeteik 15.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Az V. Pán-európai folyosó korszerűsítését érintő projektek Komárom Rajka Hegyeshalom Szob Somoskőújfalu Székesfehérvár Győr Tatabánya Salgótarján Szolnok BUDA- PEST Sopron Szombathely Szentgotthárd Bajánsenye Zalaegerszeg Murakersztúr Gyékényes Kaposvár Pécs Szekszárd Magyarbóly Kelebia Szeged Röszke Lökösháza Békéscsaba Kötegyán Biharkeresztes Debrecen Nyírábrány Ágerdőmajor Nyíregyháza Záhony Sátoraljaújhely Hidasnémeti Hídvégardó Bánréve Ipolytarnóc Nógrádszakál Kecskemét Veszprém Pamhagen Ágfalva Harka Eger Miskolc Bp. – Újszász – Szolnok EIB projekt Bp. – Cegléd - Szolnok ISPA projekt Boba - Zalalövő ISPA projekt Kohézós projektek NFT II. Zalalövő – Hodos elkészült új vonal 16.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Az EU támogatások alakulása 17.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Korridorok korszerűsítése  IV. Hegyeshalom – Budapest – Cegléd – Szolnok – Lőkösháza  V. Bajánsenye – Boba – Székesfehérvár – Budapest – Hatvan – Miskolc – Nyíregyháza; Budapest – Pusztaszabolcs – Dombóvár – Gyékényes; Dombóvár – Pécs – Magyarbóly  Egyéb TEN-T vonalak Egyéb országos törzshálózat Elővárosi vasúti közlekedés Ferihegyi vasút Mellékvonalak Az NFT-II ütem vasúti projektjei 18.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A MÁV ZRt. tervezett vasútvonal-rehabilitációs programja 19.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A MÁV ZRt. tervezett vasútvonal-rehabilitációs programja. A 100-as vonalat érintő munkák időzítésének előzetes becslése 20.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Tervezett sebességemelés 21.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A Záhonyi Átrakó Körzet tevékenységei 22.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február A társaság létrehozásának projektterve a hátralévő főbb feladatok kiemelésével 23.

Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február 24.