Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Kognitív terápiás módszer az ontológiai coachingban
Coach az egészségügyben
A központi igazság kiválasztása
A jó célkitűzés, mint a siker és önmegvalósítás alapja
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (2) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH KÉPZÉS Kulcsszavak: coach, coahing, coachee, coach képzés, life coaching,
KONKRÉT FELADAT- EZER ALTERNATÍVA- KONKRÉT MEGOLDÁS Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Sajátélményű coaching és mentoring Gyakorlat Kulcsszavak:
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Dr. Kollár Coaching- Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Játéktár-tréning A kreatív gyakorlatok, szituációs játékok tréningje vezetők, trénertársak, moderátorok, animátorok, belső oktatók, pedagógusok részére.
Coaching módszertana –a sorozat 4. diája-
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH képzés Jövőképek, szcenáriók készítése közös gyakorlat Kulcsszavak: coach, coachee,
A Mentor Oscar 2012 nyertesei. Díjak 5,3 millió forint értékben.
Jane Austen Műhely 2. találkozó Értelem és érzelem Coachszövetség KA- Dr. Kollár Coaching.
Managerek éjszakája Velence, SZÉP MÚLT VÁR RÁNK? Szűcs Anita Akkreditált, kiemelt fokozatú Life és business coach Magyar Coachszövetség Közhasznú.
Vállalatbiztonsági Tudatosság
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
Gyakorlat Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Dr. Kollár József Ontológiák feltárása Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Képzés:
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
MUNKA-TERMELÉKENYSÉG
Szakdolg gyakorlat I.. Bemutatkozás Ady És Önnek?
I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.
professional coach, motivációs előadó
A COACHING, MINT SZEMÉLYRE SZABHATÓ FEJLESZTŐ MEGOLDÁS
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés:
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
JÖVŐKÉPEK, SZCENÁRIÓK GYAKORLAT KULCSSZAVAK: COACH, COACHEE, COACHING, COACH KÉPZÉS Saját jövőkép készítése, átalakítása és átkeretezése Magyar Coachszövetség.
Vezetői módszereink azonosítása a tanult modellek alapján Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Mit jelentenek számomra a Jövőképek scenariók c. tantárgy keretében elhangzottak az ontológiai coaching vonatkozásában Berta Anikó február 7. Life.
Managerek éjszakája.
Velence, Managerek éjszakája Keressük a válságot!
A kerettantervek fejlesztése
K Ö T É L Ez egy történet a hegymászóról, aki szeretett volna feljutni a legmagasabb hegycsúcsra. Erre a nagy útra sok évi felkészülés után indult el.
ELŐZMÉNYEK Év Szakmai Napjai. Első félév Korrekciós csoport 10. csoport 6. csoport 5. csoport 4. csoport.
Látássérült Nők Munkaerőpiaci Reintegrációja a Fehér Bot Alapítványnál A „Sorstárssegítők a Szociális Szférában” című programról.
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
A környezetedben élő gyermek és az evangélium © Copyright 2009 Child Evangelism Fellowship.
A központi igazság alkalmazása
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
A Helyes Zárójelezés Struktogramja
Alapfogalmak, definíciók ÁVF Civil társadalom és nonprofit elméletek 1.
A lényeg kiemelésének művészete
K Ö T É L Ez egy történet a hegymászóról, aki szeretett volna feljutni a legmagasabb hegycsúcsra. Erre a nagy útra sok évi felkészülés után indult el.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Pécs-Somogy Bányatelep és a keleti városrész Rehabilitációja
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
Let’s coach it!
PORTFÓLIÓVÉDÉS június 5-6. Bogáthné Erdődi Judit.
Menedzserek Éjszakája Velence, MAGYAR COACHSZÖVETSÉG KÖZHASZNÚ ALAPÍTVÁNY.
Coachinggal a sikeres nyelvtanulásért
35éve ben alakult az Egyesület 100 fővel 2001-ben tagok létszáma kb fő 2015-ben 27 csoport kb.2000 fő.
Easy Learning Hungary Kft. Nagy Zsolt István, ügyvezető igazgató VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: )
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
Gyakorlat.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Tanulási görbék.
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Szövegfeldolgozás II. INFOÉRA perc kell még hozzá
Előadás másolata:

Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled http://coachkepzes.szervezetepites.hu Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Közös gyakorlat Kulcsszavak: coach, coachee, coaching, coach képzés 2009.06.06. Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled

Bevezető A csoport körben sétál 2 szék körül. Egyik szék a coach-é, a másik az aktuális coachee-é. A székhez legközelebb álló, azaz a soron következő leül a székre (mindenki lesz coach és coachee). 1. Feladat Coach szerepében tegyen fel 1 db kérdést a coacheenak a problémájára vonatkozóan! 2. Feladat Coachee szerepében reagáljon a coach kérdésére 1 percben. Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány- coach képzés, coaching -http://coachkepzes.szervezetepites.hu 2009.06.06.

I. szint A csoport körben sétál 2 szék körül. Egyik szék a coach-é, a másik az aktuális coachee-é. A székhez legközelebb álló, azaz a soron következő leül a székre (mindenki lesz coach és coachee). 1. Feladat Coach szerepében tegyen fel 1 db kérdést a coacheenak a problémájára vonatkozóan! Eszköz: mcdonaldizáció 2. Feladat Coachee szerepében reagáljon a coach kérdésére 1 percben. Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány- coach képzés, coaching -http://coachkepzes.szervezetepites.hu 2009.06.06.

II. szint A csoport körben sétál 2 szék körül. Egyik szék a coach-é, a másik az aktuális coachee-é. A székhez legközelebb álló, azaz a soron következő leül a székre (mindenki lesz coach és coachee). 1. Feladat Coach szerepében tegyen fel 1 db kérdést a coacheenak a problémájára vonatkozóan! Eszköz: DEmcdonaldizáció 2. Feladat Coachee szerepében reagáljon a coach kérdésére 1 percben. Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány- coach képzés, coaching -http://coachkepzes.szervezetepites.hu 2009.06.06.

III. szint A csoport körben sétál 2 szék körül. Egyik szék a coach-é, a másik az aktuális coachee-é. A székhez legközelebb álló, azaz a soron következő leül a székre (mindenki lesz coach és coachee). 1. Feladat Coach szerepében tegyen fel 1 db kérdést a coacheenak a problémájára vonatkozóan! Eszköz: POSZTmcdonaldizáció 2. Feladat Coachee szerepében reagáljon a coach kérdésére 1 percben. Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány- coach képzés, coaching -http://coachkepzes.szervezetepites.hu 2009.06.06.

Értékelés Szintenként megbeszéljük Ki, mire emlékszik, hogyan alakult a történet? Milyen különbség adódott az eredmény (output) tekintetében? Melyik megoldást tartotta eredményesnek és miért? Az eszközök felhasználásában hol talált kiemelkedően jó megoldást? Mikor, mi vitte „tévútra” a coachingot? Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány- coach képzés, coaching -http://coachkepzes.szervezetepites.hu 2009.06.06.