JÖVŐKÉPEK, SZCENÁRIÓK GYAKORLAT KULCSSZAVAK: COACH, COACHEE, COACHING, COACH KÉPZÉS Saját jövőkép készítése, átalakítása és átkeretezése Magyar Coachszövetség.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A kölcsönös befolyásolás
Advertisements

Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV):
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH KÉPZÉS Kulcsszavak: coach, coahing, coachee, coach képzés, life coaching,
KONKRÉT FELADAT- EZER ALTERNATÍVA- KONKRÉT MEGOLDÁS Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Sajátélményű coaching és mentoring Gyakorlat Kulcsszavak:
Szervezetfejlesztési Program
Dr. Kollár Coaching- Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
BÁTHORY NÉMETH ANDREA SENIOR BUSINESS COACH ELTE OKTATÓ
Nyugdíj.
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH képzés Jövőképek, szcenáriók készítése közös gyakorlat Kulcsszavak: coach, coachee,
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Managerek éjszakája Velence, SZÉP MÚLT VÁR RÁNK? Szűcs Anita Akkreditált, kiemelt fokozatú Life és business coach Magyar Coachszövetség Közhasznú.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Konfliktus és kooperáció
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Gyakorlat Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
A munkavállalók munkavédelmi érdekképviseleti lehetőségei
Ésszerűség - sportszerűség
E-learning és a multimédia
KONFLIKTUSMODERÁLÁS n SZÜKSÉG- SZERŰEK n TERMÉSZETESEK n DEMOKRATIKUS EGYÜTTÉLÉS  TÖBB KONFLIKTUS  KRITIKUS ÉRTÉKIG!!
Játékelmélet Nash, dominancia.
Családi vállalkozás.
„OKOS TANÁCS NÉLKÜL AZ ERŐ LEROGY …” HORATIUS
I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Játékelméleti alapfogalmak előadás
professional coach, motivációs előadó
Az iskolai csoportok sajátosságai
A Lean és az emberi tényező kapcsolata
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal január 14. Szolnok.
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal november 5. Szolnok.
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal október 15. Szolnok.
Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés:
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
Csapatépítés gyakorlata az ontológiai coaching vonatkozásában
Vezetői módszereink azonosítása a tanult modellek alapján Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Mit jelentenek számomra a Jövőképek scenariók c. tantárgy keretében elhangzottak az ontológiai coaching vonatkozásában Berta Anikó február 7. Life.
Velence, Managerek éjszakája Keressük a válságot!
Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Szupervízor-coach szakmentorok bemutatkozása
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Játékelmélet - bevezetés
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
Kommunikáció siketekkel a könyvtárban
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Startol a tanfelügyelet – összefoglaló a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről Maus Pál szakmai vezető TÁMOP
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány
TM és a „fogolydilemma”
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Környezeti hatások számszerűsítésének problémái
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Ötletek mára és holnapra
Algoritmusok és Adatszerkezetek I.
Előadás másolata:

JÖVŐKÉPEK, SZCENÁRIÓK GYAKORLAT KULCSSZAVAK: COACH, COACHEE, COACHING, COACH KÉPZÉS Saját jövőkép készítése, átalakítása és átkeretezése Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány

Bevezető 10 év múlva bekövetkező, visszafordíthatatlan változások miatt el kell hagynia a jelenlegi otthonát. Két lehetősége kínálkozik: Hegyvidéken lakni, vagy tengerparton. 1. Feladat Jósolja meg, a jelenlévők melyikre szavaznak : inkább hegyvidéken, vagy tengerparton akar-e lakni a többség? 2. Feladat Jelölje meg, Ön mit választ! 3. Feladat Írja le 5 db címszóval, mivel indokolja a választását! Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány -caoching, coach képzés -

1. szint A szavazók két csoportot alkotnak: Hegyvidéken lakók és a tengerparton élők. 1. Feladat Mindkét csoport minden tagja felváltva kap egy-egy percnyi időt arra, hogy szóban kifejtse az álláspontját: meggyőzze a többieket a választás előnyéről, vagy éppen ennek az ellenkezőjéről (a stratégiát mindenki maga választja meg a saját jövőképének teljesülése érdekében). 2. Feladat Jelölje meg, Ön ezúttal mit választ: fenntartja-e az eredeti döntését, vagy sem. 3. Feladat Írja le 5 db címszóval mivel indokolja a választását! Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány -caoching, coach képzés -

2. szint A szavazók ismét két csoportot alkotnak: Hegyvidéken lakók és a tengerparton élők. 1. Feladat Mindkét csoport minden tagja felváltva kap egy-egy percnyi időt arra, hogy ezúttal non-verbális kommunikációval jelezze az álláspontját: meggyőzze a többieket a választás előnyéről, vagy éppen ennek az ellenkezőjéről (a stratégiát mindenki maga választja meg a saját jövőképének teljesülése érdekében). 2. Feladat Jelölje meg, Ön ezúttal mit választ: fenntartja-e az eredeti döntését, vagy sem. 3. Feladat Írja le 5 db címszóval mivel indokolja a választását! Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány -caoching, coach képzés -

3. szint Értékelés Hogyan alakult ki és át az Ön álláspontja? Miért módosult, vagy miért nem (milyen hatásokra reagált és mire bizonyult indifferensnek)? Hogyan értékeli a jelenlegi jövőképét? Mit tekint eredménynek a csoporttal való együttműködés kapcsán? Miben gátolta Önt a csoport, vagy egy-egy személy, szempont? Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány -caoching, coach képzés -

Értékelés szempontja Fogolydilemma Együttműködés, vagy verseny hatékony stratégia  Fogolydilemma: büntetés kölcsönös tagadás esetén legkisebb-kooperációra vall  Optimális játékstratégia:  Nem szabad elsőként versengeni  Versengő magatartás-versengés  Nem szabad haragot tartani  Hosszú távú nyereséget tartsuk szem előtt  A versengés nyeresége ne legyen aránytalanul nagy az egyoldalú kooperáció veszteségéhez képest. 5/5év büntetés 0/10év büntetés 10/0év büntetés 1/1év büntetés B Vall Nem vall A Vall Nem vall Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány -caoching, coach képzés -