Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Advertisements

HIPOTÉZIS A képzésben és oktatásban megjelent alábbi három fogalom paradigmaváltást okozott:  Flexible Learning  Distance Education  Open Learning Thomas.
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH KÉPZÉS Kulcsszavak: coach, coahing, coachee, coach képzés, life coaching,
IT-mentor és a képzés gyakorlati kérdései
KONKRÉT FELADAT- EZER ALTERNATÍVA- KONKRÉT MEGOLDÁS Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Sajátélményű coaching és mentoring Gyakorlat Kulcsszavak:
A „MODULFÜZET” készítette B a l á z s T a m á s. - T U D J U K…, - M E R J Ü K…, - T E S S Z Ü K.
Dr. Kollár Coaching- Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH képzés Jövőképek, szcenáriók készítése közös gyakorlat Kulcsszavak: coach, coachee,
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
Jane Austen Műhely 2. találkozó Értelem és érzelem Coachszövetség KA- Dr. Kollár Coaching.
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Gyakorlat Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány Minden jog fenntartva.
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
E-learning és a multimédia
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Képzések a pécsi bölcsészkaron
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
MS IT Akadémia Sisák Zoltán kuratóriumi elnök HTTP Alapítvány.
Informatikai Szakképzési Portál
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
2008. december 10. Látássérült személyek elemi és foglalkozási rehabilitációja programzáró konferencia december 10.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
JÖVŐKÉPEK, SZCENÁRIÓK GYAKORLAT KULCSSZAVAK: COACH, COACHEE, COACHING, COACH KÉPZÉS Saját jövőkép készítése, átalakítása és átkeretezése Magyar Coachszövetség.
Vezetői módszereink azonosítása a tanult modellek alapján Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Resztoratív módszerek az iskolában
Informatikai Szakképzési Portál
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Let’s coach it!
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Nemzeti Köznevelési Portál
Európai szemeszter 2018/19
Előadás másolata:

Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés: Közösségi oldal : Mentofaktúra folyóirat-filozófia és coaching: Kulcsszavak: coach, coachok, coach képzés, mediátor, mediáció, mediátor képzés,

Mit kínálunk? Piacképes képzéseket, sőt kompetenciákat Olyan tudást, kézzelfogható módszertant, ami a magánpraxisunkban bevált és azóta is sikeresen alkalmazzuk Egyetemi tanárok, valamint sokéves tapasztalattal rendelkező gyakorló coachok egyedülálló, hatékony tanítási módszereit Online is letölthető tananyagokat (előadások diái, órai gyakorlatok, feladatok naprakészen) A tanulás során egyéni haladást segítő mentori tevékenységet, folyamatos, személyre szabott támogatást A Magyar Coachszövetség szakmai és hallgatói szövetségét LIFE -ontological- COACH képzés Magyar Coachszövetség KA

Hogy épül fel a LIFE COACH képzésünk? Külön-külön, modulonként is képesítést, tanúsítványt adunk személyi és személyközi kapcsolatokI. szint: személyi és személyközi kapcsolatok válságmenedzsere válságmenedzsere coachI.+II. szint: coach (személyi és üzleti tanácsadó) mester coachI.+II.+III. szint: mester coach (tréner és szupervízor) Modulrendszeren belül speciális projekteket alakítottunk ki, így a csoport érdeklődésének és a hallgatóink előképzettségének megfelelően, rugalmasan változtatható sorrendbe rendezzük és tanítjuk az egyes témaköröket (tantárgyakat) 1 modul=1 szint= 120 óra 12 konzultációs nap, 4 hónap alatt elvégezhető. LIFE -ontological- COACH képzésMagyar Coachszövetség KA

Egyéni felkészülést segítő mentoring rendszerünk LIFE -ontological- COACH képzésMagyar Coachszövetség KA Az egyes ismeretanyagokhoz tartozó előadások és gyakorlatok diáit feltesszük a honlapunkra, ahonnan bármikor letölthetik a beiratkozott hallgatók. A tananyagot a hallgatóink egyéni előképzettségének és az érdeklődésének megfelelően ajánlott irodalom összegyűjtésével egészítjük ki. Minden héten pótló konzultációt tartunk, ahol tanáraink egyike segíti a betegség és egyéb elfoglaltság miatt hiányzó hallgatónkat a tananyag elsajátításában. Az érdeklődő hallgatóinkat bevonjuk a saját projektjeinkbe is: Coachszövetség munkájába, lapunk szerkesztésébe, Life és business coaching területen kapott megbízásainkba, stb:

Kik jelentkeznek hozzánk? Mérnökök, jogászok, orvosi diplomával rendelkezők, pszichológusok, szociális munkások, tanárok, bölcsészek… LIFE -ontological- COACH képzésMagyar Coachszövetség KA Posztgraduális képzésünket azok számára ajánljuk, akik coachként kívánnak dolgozni, vagy egyszerűen „csak” fontosnak tartják munkájuk és magánéletük minőségének javítását, jelenleg tanácsadó-szervezetet irányítanak, vagy szeretnének vezetni, tanácsadókként, trénerekként tevékenykednek vagy ilyen irányú terveket szőnek, Képzésünk azok számára is perspektívákat nyújt, akik szeretnék cégüket, szervezetük sikeresebben működtetni, új karrier lehetőségét keresik, esetleg pályaváltoztatásra készülnek.

Mit nyújt a képzésünk? Az ontológiai coaching egy új, de többszörösen kipróbált, nagyon hatékony módszer. A végzett hallgatók a lifecoaching, a business, és az executive coaching területén is bátran vállalhatnak ügyfeleket. LIFE -ontological- COACH képzés Magyar Coachszövetség KA

Kik várják a hallgatóinkat? LIFE -ontological- COACH képzés Magyar Coachszövetség KA Burszki Mónika, Tréner Tanár Akkreditált igazságügyi mediátor COACH Magyar Coachszövetség Kapcsolati Igazgatója Dr. Balogh Gábor PhD, Tanár Egyetemi oktató, kutató Szociológus Dr. Kollár József PhD, Tanár Egyetemi oktató, kutató Elmefilozófus, Ontológiai mediátor, MESTER-COACH Magyar Coachszövetség Szakmai Igazgatója Dr. Kollárné Déri Kriszti, Tréner Mérnök-szakközgazdász Akkreditált igazságügyi mediátor MESTER-COACH Magyar Coachszövetség Kuratóriumi elnöke

Dr. Rusznák Tamás, Tanár Egyetemi oktató Jogász, akkreditált igazságügyi mediátor MESTER-COACH Rusznák Péter, Tréner Politológus Személyi és személyközi kapcsolatok válságmenedzsere Szőke Ágnes, Tréner Tanár, Akkreditált igazságügyi mediátor Rendszerállító Dr. Zsávolya Zoltán PhD, Tanár Egyetemi oktató, kutató Író, költő, Esztéta … és további vendégelőadóink LIFE -ontological- COACH képzés Magyar Coachszövetség KA